Saltar navegación

2.1. Criterios e instrumentos de avaliación

Criterios de avaliación e mínimos de consecución

De seguido establécese unha relación dos criterios de avaliación, os mínimos de consecución que se contemplan para cada criterio, os instrumentos de avaliación previstos e a súa ponderación en base á proposta establecida en PROENS para esta unidade.

Códigos CA: descrición dos criterios de avaliación

Mínimos de consecución

Instrumentos de avaliación

Unidade didáctica (Proens)

% (Orientación de Proens)

CA1.1: Mostrar interese e respecto polas distintas linguas e variedades dialectais, incluídas as linguas de signos, identificando as características fundamentais das da súa contorna xeográfica, así como algúns trazos dos dialectos e linguas familiares do alumnado.

Expresa unha consideración equilibrada entre as dúas linguas oficiais.

TI

1

11

CA1.3 - Identificar as distintas linguas empregadas na súa contorna, valorando a diversidade cultural próxima.

Demostra capacidade de cambio de uso de lingua entre castelán / galego /inglés en función do contexto social.

TI

1

10

CA1.5 - Usar unha linguaxe non discriminatoria e respectuosa coas diferenzas e coa perspectiva de xénero.

Amosa consideración cara persoas doutras linguas e culturas.

TI

1

10

CA2.1 - Comprender o sentido de textos orais e multimodais sinxelos, recoñecendo o tema, as ideas principais e as mensaxes explícitas e implícitas, valorando o seu contido e os elementos non verbais e formais.

Resume e reinterpreta unha conversa oral breve.

TI

1

11

CA2.4 - Participar en interaccións orais espontáneas ou reguladas, incorporando estratexias sinxelas de escoita activa, de cortesía lingüística e de cooperación conversacional.

Intervén activamente en conversas de grupo reducido, comprendendo opinións diferentes, manifestando a opinión propia.

TI

1

12

CA3.5 - Adquirir a eficacia lectora mediante unha planificación sistemática de mellora e o gusto pola lectura.

Aproveita o momento lector con regularidade. Resume oralmente un texto de aproximadamente 50 palabras lido en 30''

TI

1

12

CA3.6 - Producir textos escritos e multimodais coherentes e adecuados de relativa complexidade, en distintos soportes, seleccionando o modelo discursivo que mellor responda a cada situación comunicativa, progresando na aplicación das normas gramaticais e ortográficas básicas ao servizo da cohesión textual e mobilizando estratexias, individuais ou grupais, de planificación, textualización, revisión e edición.

Escribe un breve texto narrativo con coherencia e claridade.

PE

(non incluída no REA)

1

12

CA6.6 - Aplicar os coñecementos sobre as categorías gramaticais e as regras de ortografía, para favorecer unha comunicación máis eficaz.

Escribe texto de 100 palabras aproximadamente con acentuación e puntuación correctas.

PE

(non incluída no REA)

1

12

CA6.7 - Sistematizar a adquisición de vocabulario a través dos textos.

Reelabora textos informativos lidos previamente cun vocabulario propio, de maneira axeitada.

PE

(non incluída no REA)

1

10

Lenda%: Peso orientativo (o profesorado debe axustalo á súa programación); PE: Proba escrita, TI: Táboa de indicadores

Actividades e instrumentos empregados no REA

Na seguinte táboa concrétanse as actividades/retos empregados no REA do alumnado en relación con cada criterio de avaliación, indicando en cada caso o instrumento de avaliación considerado. 

Criterios de avaliación Actividades ou exercicios / Seccións do REA Instrumentos empregados

CA1.1 - Mostrar interese e respecto polas distintas linguas e variedades dialectais, incluídas as linguas de signos, identificando as características fundamentais das da súa contorna xeográfica, así como algúns trazos dos dialectos e linguas familiares do alumnado.

Fase 2. La comunicación y sus elementos

  • Emociones en el mapa
  • ¡A jugar con las caricias!
  • ¿Te atreves a jugar?

Fase 2.1. ¿Qué es la comunicación?

  • ¿Te atreves con el braille?

Fase 3.3. Pictografía tus palabras 

  • ¿Te atreves a crear tus propios pictogramas?

Autocorrección

Feedback docente

Feedback docente

CA1.3 - Identificar as distintas linguas empregadas na súa contorna, valorando a diversidade cultural próxima.

Fase 2. La comunicación y sus elementos

  • Emociones en el mapa

¡A jugar con las caricias!

  • ¿Te atreves a jugar?

Autocorrección

CA1.5 - Usar unha linguaxe non discriminatoria e respectuosa coas diferenzas e coa perspectiva de xénero.

Fase 2.1. ¿Qué es la comunicación?

  • ¿Te atreves con el braille?

Fase 4.1. Emociones en juego

  • Emociones ocultas
  • Emociones a escena

Fase 4.2. Lluvia de caricias

  • Regalamos caricias

Feedback docente

Rúbrica

Rúbrica

CA2.1 - Comprender o sentido de textos orais e multimodais sinxelos, recoñecendo o tema, as ideas principais e as mensaxes explícitas e implícitas, valorando o seu contido e os elementos non verbais e formais.

Fase 2.2. Códigos, ¡qué historia!

  • Así funcionaba Enigma

Autocorrección

CA2.4 - Participar en interaccións orais espontáneas ou reguladas, incorporando estratexias sinxelas de escoita activa, de cortesía lingüística e de cooperación conversacional.

Fase 3.4. Palabras poderosas

  • ¡A jugar!

Fase 4.1. Emociones en juego

  • Emociones ocultas
  • Emociones a escena

Fase 4.2. Lluvia de caricias

  • Regalamos caricias

Feedback docente

Rúbrica

Rúbrica

CA3.5 - Adquirir a eficacia lectora mediante unha planificación sistemática de mellora e o gusto pola lectura.

Fase 3.4. Palabras poderosas

  • Instrucciones para jugar
  • ¡A jugar!

Rúbrica

CA3.6 - Producir textos escritos e multimodais coherentes e adecuados de relativa complexidade, en distintos soportes, seleccionando o modelo discursivo que mellor responda a cada situación comunicativa, progresando na aplicación das normas gramaticais e ortográficas básicas ao servizo da cohesión textual e mobilizando estratexias, individuais ou grupais, de planificación, textualización, revisión e edición.

3.4. Palabras poderosas

  • Instrucciones para jugar

4.1. Emociones en juego

  • Emociones a escena

4.2. Lluvia de caricias

  • Lluvia de caricias

Feedback docente

Feedback docente

Lista de control

CA6.6 - Aplicar os coñecementos sobre as categorías gramaticais e as regras de ortografía, para favorecer unha comunicación máis eficaz.

3. Más que palabras

  • Practica con diptongos e hiatos
  • Practica la clasificación de palabras
  • Completa el texto
  • Forma palabras compuestas
  • Selecciona

3.1. Tildando

  • Actividades multinivel

3.2. ¡Atrapa palabras!

3.4. Palabras poderosas

  • Instrucciones para jugar

Autocorrección

Autocorrección

Feedback docente

Feedback docente

CA6.7 - Sistematizar a adquisición de vocabulario a través dos textos.

2.1. ¿Qué es la comunicación?

  • Actividades multinivel

4.2. Lluvia de caricias

  • Luvia de caricias

Autocorrección

Lista de control

Feito con eXeLearning (Nova xanela)