Temporalización do REA
| Fase | Seccións | Descrición do traballo a desenvolver | Temporalización |
|---|---|---|---|
|
1. Planeta en perigo. |
1.1. Que imos aprender? 1.2. Como logramos o reto? |
Sesións de motivación e presentación da situación de aprendizaxe e reto a desenvolver. |
1 sesión |
|
2. Novas preocupantes |
2.1. Climas de Galicia: o comezo do cambio 2.2. Campañas que transforman |
Sesións de revisión e activación de coñecementos previos nesta e noutras áreas sobre o clima e sobre as campañas de concienciación. |
2 sesións |
|
3. Climas e Sostibilidade: o cambio está ao noso alcance |
3.1. Aventura climática: un percorrido por España 3.2. Cambio climático: entendendo o desafío global 3.3. Aplicando o aprendido: o cambio climático 3.4. Climogramas: historia do clima 3.5. Experimentando a realidade: o cambio climático. 3.6. Expertos climáticos 3.7. Movemento sostible: accións que xeran o cambio 3.8. Concienciación e seguridade |
Nesta sección realízanse actividades de comprensión, aplicación e experimentación de novos coñecementos sobre os climas e o cambio climático, así coma a súa vinculación coa educación viaria. |
10 sesións |
|
4. Salvemos o cole |
4.1. Ecoauditoría: o cambio comeza en nós 4.2. A nosa campaña: nós cambiamos, e ti? |
Nestas sesións aplicarase o aprendido na contorna máis próxima, pasando dun coñecemento global e máis abstracto á acción local, analizando a ecoauditoría realizada e realizando unha campaña de concienciación. |
3 sesións |
|
5. Salvemos o planeta |
5.1 Cantos máis, mellor |
Esta sección servirá para organizar unha xornada de concienciación da comunidade educativa e analizar a repercusión da campaña realizada, así coma para realizar unha metacognición sobre o aprendido. |
2 sesión |