Saltar navegación

2.1. Criterios e instrumentos de avaliación

Criterios de avaliación e mínimos de consecución

Táboa na que se recollen os criterios de avaliación, os mínimos de consecución que se contemplan para cada criterio, os instrumentos de avaliación previstos e a súa ponderación (en base á proposta de Proens). As probas escritas non se inclúen neste Recurso Educativo Aberto.

Códigos CA: descrición dos criterios de avaliación  Mínimos de consecución Instrumentos de avaliación Unidade didáctica (Proens) % (Orientación de Proens)
CA2.1 - Identificar e analizar as características, a organización e as propiedades dos elementos do medio natural, social e cultural a través da indagación utilizando as ferramentas e procesos adecuados. Identificar certas características e elementos do medio natural, social e cultural. PE (Non incluida no REA)

3

4

20

10

CA2.2 - Establecer conexións sinxelas entre diferentes elementos do medio natural, social e cultural, mostrando comprensión das relacións que se establecen. Relacionar, de xeito sinxelo, os elementos do medio natural, social e cultural. PE (Non incluida no REA)

3

4

20

10

CA2.3 - Promover estilos de vida sustentable e consecuentes co respecto, cos coidados, coa corresponsabilidade e coa protección das persoas e do planeta, a partir da análise crítica da intervención humana na contorna. Coñecer diferentes problemáticas ecosociais e participar na conservación e mellora da contorna favorecendo o desenvolvemento sustentable. PE (Non incluida no REA)

3

4

20

20

CA1.1 - Utilizar recursos dixitais de acordo coas necesidades do contexto educativo de forma segura e eficiente, buscando información, comunicándose e traballando de forma individual, en equipo e en rede. Utilizar determinados dispositivos e recursos dixitais de acordo co contexto. TI

3

4

10

10

CA1.2 - Formular preguntas e realizar predicións razoadas sobre o medio natural, social ou cultural, mostrando e mantendo a curiosidade. Amosar curiosidade polo medio natural, social e cultural máis próximo. TI

3

4

10

10

CA1.3 - Buscar, seleccionar e contrastar información, de diferentes fontes seguras e fiables, usando os criterios de fiabilidade de fontes, adquirindo léxico científico básico, utilizándoa en investigacións relacionadas co medio natural, social e cultural. Utilizar algunha fonte de información en investigacións. TI

3

4

10

10

CA1.4 - Realizar experimentos guiados, utilizando diferentes técnicas de indagación e modelos, empregando de forma segura os instrumentos e
dispositivos apropiados, realizando observacións e medicións precisas e rexistrándoas correctamente.
Participar en experimentos guiados e no rexistro dos datos correspondentes. TI 3 10
CA2.4 - Participar con actitude emprendedora na procura, contraste e avaliación de propostas para afrontar problemas ecosociais, buscar solucións e actuar para a súa resolución, a partir da análise crítica das causas e consecuencias da intervención humana na contorna. Propor solucións básicas para distintos problemas sociais. TI 4 20
CA3.3 - Resolver de forma pacífica e dialogada os conflitos, promovendo unha interacción respectuosa e equitativa a partir da linguaxe inclusiva e non violenta e explicando e exercitando as principais normas, dereitos, deberes e liberdades que forman parte da Constitución española e da Unión Europea, e coñecendo a función que o Estado e as súas institucións desempeñan no mantemento da paz, da seguridade integral cidadá e no recoñecemento das vítimas da violencia. Coñecer os elementos básicos da educación viaria tanto dende o punto de vista dos peóns como dos condutores. TI 4 10
Lenda%: Peso orientativo (o profesorado debe axustalo á súa programación); PE: Proba escrita, TI: Táboa de indicadores

Actividades e instrumentos empregados no REA

Táboa na que se concretan as actividades en relación con cada criterio e instrumento de avaliación.

Criterios de avaliación Actividades ou exercicios/ Seccións do REA Instrumentos empregados
CA1.1 - Utilizar recursos dixitais de acordo coas necesidades do contexto educativo de forma segura e eficiente, buscando información, comunicándose e traballando de forma individual, en equipo e en rede.

Reflexiona: o que sei e que quero saber? / 1.2. Como logramos o reto?

Tres minutos, Tres reflexións / 2. Novas preocupantes

Pensa: análise da campaña / 2.2. Campañas que transforman

Reflexiona: antes, agora / 2.2. Campañas que transforman

Reflexiona: cinco por que / 3.3. Aplicando o aprendido: o cambio climático

Facemos unha ecoauditoríana escola! / 3.6. Expertos climáticos

Reflexiona: exemplos e non exemplos / 3.8. Concienciación e seguridade

A nosa ecoauditoría: o semáforo / 4.1. Ecoauditoría: o cambio comeza en nós

Que queremos mellorar? Mapa da empatía para a campaña / 4.2. A nosa campaña: nós cambiamos, e ti?

Actividades abertas

Lista de cotexo

CA1.2 - Formular preguntas e realizar predicións razoadas sobre o medio natural, social ou cultural, mostrando e mantendo a curiosidade.

Analizando climogramas en equipo / 3.4. Climogramas: historia do clima

Observa e contesta / 3.4. Climogramas: historia do clima

Autocorrexible

CA1.3 - Buscar, seleccionar e contrastar información, de diferentes fontes seguras e fiables, usando os criterios de fiabilidade de fontes, adquirindo léxico científico básico, e utilizándoa en investigacións relacionadas co medio natural, social e cultural.

Crea un mapa mental / 3.1. Aventura climática: un percorrido por España

A nosa ecoauditoría: o semáforo / 4.1. Ecoauditoría: o cambio comeza en nós

A nosa campaña / 4.2. A nosa campaña: nós cambiamos, e ti?

Rúbrica

Lista de cotexo

CA1.4 - Realizar experimentos guiados, utilizando diferentes técnicas de indagación e modelos, empregando de forma segura os instrumentos e dispositivos apropiados, realizando observacións e medicións precisas e rexistrándoas correctamente. Experimentación / 3.5. Experimentando a realidade: o cambio climático

Listas de cotexo

CA2.1 - Identificar as características, a organización e as propiedades dos elementos do medio natural, social e cultural a través de metodoloxías de indagación e utilizando as ferramentas e os procesos adecuados. Crea un mapa mental / 3.1. Aventura climática: un percorrido por España

Rúbrica

PE (non incluída)

CA2.2 - Establecer conexións sinxelas entre diferentes elementos do medio natural, social e cultural, mostrando comprensión das relacións que se establecen.

Pregunta Verdadeiro-Falso / 2. Novas preocupantes

Sopa de leras / 2. Novas preocupantes

Opción A: Relaciona / 2.1. Climas de Galicia: o comezo do cambio

Opción B: Descobre / 2.1. Climas de Galicia: o comezo do cambio

Opción C: Completa / 2.1. Climas de Galicia: o comezo do cambio

Autocorrexibles

PE (non incluída)

CA2.3 - Promover estilos de vida sustentable e consecuentes co respecto, cos coidados, coa corresponsabilidade e coa protección das persoas e do planeta, a partir da análise crítica da intervención humana na contorna.

Contestamos as preguntas / 2.2. Campañas que transforman

Relaciona causa-consecuencia / 3.3. Aplicando o aprendido: o cambio climático

Vídeo interactivo / 3.3. Aplicando o aprendido: o cambio climático

Mobilidade sostible na túa contorna / 3.7. Movemento sostible: accións que xeran o cambio

Autocorrexibles

PE (non incluída)

CA2.4 - Participar con actitude emprendedora na procura, contraste e avaliación de propostas para afrontar problemas ecosociais, buscar solucións e actuar para a súa resolución, a partir da análise crítica das causas e consecuencias da intervención humana na contorna.

Que nos din os datos? / 3.6. Expertos climáticos

Opción A: Actividade de encher ocos / 3.6. Expertos climáticos

Opción B: Pregunta de escolla única / 3.6. Expertos climáticos

Opción C: Relaciona / 3.6. Expertos climáticos

Poñemos en marcha as Xornadas de Concienciación! / 5.1. Cantos mais, mellor

Actividades abertas

Autoavaliable

Lista de cotexo

CA3.3 - Resolver de forma pacífica e dialogada os conflitos, promovendo unha interacción respectuosa e equitativa a partir da linguaxe inclusiva e non violenta e explicando e exercitando as principais normas, dereitos, deberes e liberdades que forman parte da Constitución española e da Unión Europea, e coñecendo a función que o Estado e as súas institucións desempeñan no mantemento da paz, da seguridade integral cidadá e no recoñecemento das vítimas da violencia.

Relaciona / 3.8. Concienciación e seguridade.

Pregunta V-F / 3.8. Concienciación e seguridade.

Reflexiona / 3.8. Concienciación e seguridade.

Autocorrexible

Autocorrexible

Actividades abertas

Feito con eXeLearning (Nova xanela)