Eixos da proposta didáctica
Desde a área de Ciencias da Natureza facilitaremos ao alumnado que coñeza o mundo en que vivimos, que comprenda a nosa contorna e as achegas dos avances científicos e tecnolóxicos á nosa vida diaria. A través das ciencias da natureza achegámonos ao traballo científico e á súa contribución ao desenvolvemento, polo que é necesario proporcionar a todos os alumnos e alumnas as bases dunha formación científica que lles axude a desenvolver as competencias necesarias para desenvolverse nunha realidade cambiante cada vez máis científica e tecnolóxica.
As Ciencias da Natureza axúdannos a coñecer o mundo en que vivimos, a comprender a nosa contorna e a coñecer e comprender as achegas dos avances científicos e tecnolóxicos á nosa vida diaria. A través das Ciencias da Natureza tamén nos achegamos ao traballo científico e á súa contribución ao desenvolvemento, polo que é necesario proporcionar a todos os alumnos e alumnas as bases dunha formación científica que lles axude a desenvolver as competencias necesarias para desenvolverse nunha realidade cambiante cada vez máis científica e tecnolóxica.
Desde a área de Ciencias da Natureza, os alumnos e alumnas inícianse no desenvolvemento das principais estratexias da metodoloxía científica, tales como a capacidade de formular preguntas; identificar o problema; formular hipótese; planificar e realizar actividades; observar, recoller e organizar a información relevante; sistematizar e analizar os resultados; sacar conclusións e comunicalas, traballando de forma cooperativa e facendo uso de forma adecuada dos materiais e ferramentas. A área inclúe conceptos, procedementos e actitudes que axudan aos alumnos e alumnas a interpretar a realidade para poder abordar a solución aos diferentes problemas que nela exponse, así como a explicar e predicir fenómenos naturais e a afrontar a necesidade de desenvolver actitudes críticas ante as consecuencias que resultan dos avances científicos.
Conexión cos Obxectivos de Desenvolvemento Sostible (ODS)
Este REA trata contidos relacionados cos ODS 4 (Educación de calidade), ODS 13 (Acción polo clima), ODS 14 (Vida submarina) e ODS 15 (Vida de ecosistemas terrestres).