Temporalización do REA
Esta situación de aprendizaxe está deseñada para 18 sesións, case todas as sesións levaranse a cabo na aula ordinaria para a presentación do REA, tarefas de investigación e creación de produtos por parte do alumnado. Na sesión número 9 o alumnado traballará no laboratorio, ou calquera espazo do centro habilitado para levar a cabo as experiencias de investigación solicitadas. A sesión 17 de "Xogos na biblioteca" terá lugar na biblioteca do centro e participará o alumnado seleccionado.
| Fase | Seccións | Descrición do traballo a desenvolver | Temporalización |
|---|---|---|---|
|
Fase 1 |
1. Comenza o xogo. 1.1. A mensaxe. 1.2. Colaboramos. 1.3. Obxectivos. 1.4. A planificación. |
Descubrir o reto. |
Sesión 1 Aula ordinaria |
|
Fase 2 |
2. O que sabes. 2.1. Xogos de mesa. 2.2. Os equipos. |
Indagar nos xogos. Coñecer o que é unha ficha técnica. Formación de equipos. |
Sesión 2 Aula Ordinaria. |
|
Fase 3 |
3. Os nosos xogos. 3.1. Os xogos de mesa. Deseño do xogo. |
Como son os xogos. Os elementos do xogo. Presentación da ficha técnica. |
Sesión 3 Aula ordinaria. |
|
Fase 3 |
3.3. Os seres vivos: que son. |
As células. As funcións vitais. |
Sesión 4 Aula ordinaria. |
|
Fase 3 |
Elaboración de fichas técnicas. |
Coa teoría que foron vendo na sesión anterior, elaborarán 3 fichas técnicas cada un. |
Sesión 5 Aula ordinaria. |
|
Fase 3 |
3.4. Seres vivos: organización. Elaboración de fichas técnicas. |
Niveis de organización celular. Coa teoría que foron vendo na sesión, elaborarán 3 fichas técnicas cada un. |
Sesión 6 Aula ordinaria |
|
Fase 3 |
3.5. Os seres vivos: clasificación. |
Presentaremos os 5 reinos da natureza: animal, vexetal, fungos, protistas e moneras. |
Sesión 7 Aula ordinaria. |
|
Fase 3 |
Elaboración de fichas técnicas e repartimos por nivel de dificultade. |
Coa teoría que foron vendo na sesión anterior, elaborarán 3 fichas técnicas cada un. Clasificación das fichas técnicas por nivel. |
Sesión 8 Aula ordinaria. |
|
Fase 3 |
3.6. Experimenta. |
Coñecemos os lévedos. Investigamos no laboratorio. |
Sesión 9 Laboratorio. |
|
Fase 3 |
3.7. Actividades individuais. |
O alumnado fará diferentes actividades de repaso dos contidos traballados. |
Sesión 10 Aula ordinaria |
|
Fase 3 |
3.8. Xogos dixitais. |
Elaboración de xogos de Scratch. |
Sesión 11, 12 Aula de informática. |
|
Fase 3 |
3.9. Construímos o xogo. |
Chegou o momento de elaborar os nosos xogos:
|
Sesións13, 14, 15 Aula ordinaria. |
|
Fase 4 |
4. Xogos na biblioteca. |
Planificamos a sesión de xogos na biblioteca. Practicamos a sesión de xogos. |
Sesión 16 Aula ordinaria |
|
Fase 4 |
Sesión de xogos na biblioteca. |
Por fin chegou a presentación dos xogos elaborados polos alumnos aos seus compañeiros. |
Sesión 17 Biblioteca |
|
Fase 5 |
5. Conclusións. |
Avaliación. Recollida das avaliacións do reto. Análise individual e do equipo. |
Sesión 18 Aula ordinaria. |