Saltar navegación

2.2. Temporalización

Temporalización do REA

Esta situación de aprendizaxe está deseñada para 18 sesións, case todas as sesións levaranse a cabo na aula ordinaria para a presentación do REA, tarefas de  investigación e creación de produtos por parte do alumnado. Na sesión número 9 o alumnado traballará no laboratorio, ou calquera espazo do centro habilitado para levar a cabo as experiencias de investigación solicitadas. A sesión 17 de "Xogos na biblioteca" terá lugar na biblioteca do centro e participará o alumnado seleccionado.

Fase Seccións Descrición do traballo a desenvolver Temporalización

Fase 1

1. Comenza o xogo.

1.1. A mensaxe.

1.2. Colaboramos.

1.3. Obxectivos.

1.4. A planificación.

Descubrir o reto.

Sesión 1

Aula ordinaria

Fase 2

2. O que sabes.

2.1. Xogos de mesa.

2.2. Os equipos.

Indagar nos xogos.

Coñecer o que é unha ficha técnica.

Formación de equipos.

Sesión 2

Aula Ordinaria.

Fase 3

3. Os nosos xogos.

3.1. Os xogos de mesa. Deseño do xogo.

Como son os xogos.

Os elementos do xogo.

Presentación da ficha técnica.

Sesión 3

Aula ordinaria.

Fase 3

3.3. Os seres vivos: que son. 

As células.

As funcións vitais.

Sesión 4

Aula ordinaria.

Fase 3

Elaboración de fichas técnicas.

Coa teoría que foron vendo na sesión anterior, elaborarán 3 fichas técnicas cada un.

Sesión 5

Aula ordinaria.

Fase 3

3.4. Seres vivos: organización.

Elaboración de fichas técnicas.

Niveis de organización celular. Coa teoría que foron vendo na sesión, elaborarán 3 fichas técnicas cada un.

Sesión 6

Aula ordinaria

Fase 3

3.5. Os seres vivos: clasificación.

Presentaremos os 5 reinos da natureza: animal, vexetal, fungos, protistas e moneras.

Sesión 7

Aula ordinaria.

Fase 3

Elaboración de fichas técnicas e repartimos por nivel de dificultade.

Coa teoría que foron vendo na sesión anterior, elaborarán 3 fichas técnicas cada un.

Clasificación das fichas técnicas por nivel.

Sesión 8

Aula ordinaria.

Fase 3

3.6. Experimenta.

Coñecemos os lévedos. Investigamos no laboratorio.

Sesión 9

Laboratorio.

Fase 3

3.7. Actividades individuais.

O alumnado fará diferentes actividades de repaso dos contidos traballados.

Sesión 10

Aula ordinaria

Fase 3

3.8. Xogos dixitais.

Elaboración de xogos de Scratch.

Sesión 11, 12

Aula de informática.

Fase 3

3.9. Construímos o xogo.

Chegou o momento de elaborar os nosos xogos: 

  • Un taboleiro.
  • As tarxetas dos xogos.
  • As pezas para indicar no taboleiro, se as precisamos.
  • Un contedor (caixa ou bolsa) para o voso xogo.

Sesións13, 14, 15

Aula ordinaria.

Fase 4

4. Xogos na biblioteca.

Planificamos a sesión de xogos na biblioteca. Practicamos a sesión de xogos.

Sesión 16

Aula ordinaria

Fase 4

Sesión de xogos na biblioteca.

Por fin chegou a presentación dos xogos elaborados polos alumnos aos seus compañeiros.

Sesión 17

Biblioteca

Fase 5

5. Conclusións.

Avaliación.

Recollida das avaliacións do reto. Análise individual e do equipo.

Sesión 18

Aula ordinaria.

Feito con eXeLearning (Nova xanela)