Criterios de avaliación e mínimos de consecución
Na seguinte táboa recóllense os criterios de avaliación traballados neste REA, cos seus correspondentes mínimos de consecución asociados, os instrumentos de avaliación previstos e a súa ponderación:
| Códigos CA: descrición dos criterios de avaliación | Mínimos de consecución | Instrumentos de avaliación | Unidade didáctica (Proens) | % (Orientación de Proens) |
|---|---|---|---|---|
| CA1.1 - Analizar e explicar conceptos e procesos biolóxicos e xeolóxicos interpretando a información obtida en diferentes formatos cunha actitude crítica e chegando a conclusións fundamentadas. | Analizar e explicar conceptos e procesos biolóxicos e xeolóxicos. | TI | 3 e 4 | 5 |
| CA1.2 - Resolver cuestións sobre bioloxía e xeoloxía localizando, seleccionando e organizando información de distintas fontes e citándoas correctamente. | Resolver cuestións sobre bioloxía e xeoloxía. | TI | 3 e 4 |
5 |
| CA1.3 - Expor preguntas e hipóteses e intentar realizar predicións sobre fenómenos biolóxicos ou xeolóxicos que poidan ser respondidas ou contrastadas utilizando métodos científicos. | Expor preguntas e hipóteses que poidan ser respondidas utilizando métodos científicos. | TI | 3 e 4 | 5 |
| CA1.4 - Recoñecer a información sobre temas biolóxicos e xeolóxicos con base científica distinguíndoa de pseudociencias, boatos, teorías conspiradoras e crenzas infundadas... e mantendo unha actitude escéptica ante estes. | Recoñecer a información sobre temas biolóxicos e xeolóxicos con base científica. | TI | 3 e 4 | 5 |
| CA1.5 - Deseñar e realizar a experimentación, a toma de datos e a análise de fenómenos biolóxicos e xeolóxicos de modo que permitan responder preguntas concretas e contrastar unha hipótese exposta. | Deseñar e realizar a experimentación, a toma de datos e a análise de fenómenos biolóxicos e xeolóxicos. | TI | 3 e 4 | 5 |
| CA1.6 - Presentar as conclusións do proxecto de investigación mediante o formato e as ferramentas dixitais adecuadas, interpretando os resultados e a información obtida a través da experimentación e da observación de campo. | Presentar as conclusións do proxecto de investigación mediante o formato e as ferramentas dixitais adecuadas. | TI | 3 e 4 | 5 |
| CA1.7 - Cooperar dentro dun proxecto científico asumindo responsablemente unha función concreta, respectando a diversidade e a igualdade de xénero e favorecendo a inclusión. | Cooperar dentro dun proxecto científico respectando a diversidade e a igualdade de xénero e favorecendo a inclusión. |
TI | 3 e 4 | 5 |
| CA1.8 - Valorar a contribución da ciencia á sociedade e o labor de persoas dedicadas a ela con independencia da súa etnia, sexo ou cultura, destacando e recoñecendo o papel das mulleres científicas e entendendo a investigación como un labor colectivo e interdisciplinar en constante evolución. | Valorar a contribución da ciencia á sociedade e o labor de persoas dedicadas a ela. | TI | 3 e 4 | 5 |
| CA4.1 - Identificar e clasificar distintos minerais mediante a observación das súas características e propiedades. | Identificar e clasificar distintos minerais. | PE | 3 | 7,5 |
| CA4.2 - Recoñecer diferentes rochas a través da súa clasificación en función da orixe e/ou dos minerais que as forman. | Recoñecer diferentes rochas. | PE | 3 | 7,5 |
| CA4.3 - Localizar rochas e minerais da contorna seleccionando información mediante o uso correcto de diferentes fontes. | Localizar rochas e minerais da contorna. | PE | 3 | 5 |
| CA4.4 - Describir a importancia dos minerais e das rochas na sociedade relacionándoos coas súas aplicacións na vida cotiá. | Describir a importancia dos minerais e das rochas na sociedade. | PE | 3 | 5 |
| CA4.5 - Valorar unha explotación sostible dos recursos xeolóxicos identificando os principais impactos que causa. | Valorar unha explotación sostible dos recursos xeolóxicos. | PE | 3 | 5 |
| CA4.6 - Explicar a estrutura e a composición básica da xeosfera diferenciando as características xerais das capas que a forman. | Explicar a estrutura e a composición básica da xeosfera. | PE | 4 | 15 |
| CA4.7 - Relacionar a litosfera e o movemento das placas coas estruturas xeolóxicas que se orixinan nos bordos integrándoas na teoría da tectónica de placas. | Relacionar a litosfera e o movemento das placas coas estruturas xeolóxicas que se orixinan nos bordos. | PE | 4 | 15 |
| Lenda: %: Peso orientativo (o profesorado debe axustalo á súa programación); PE: Proba escrita, TI: Táboa de indicadores | ||||