Criterios de avaliación e mínimos de consecución
Na seguinte táboa expóñense os criterios de avaliación específicos deste REA xunto cos seus mínimos de consecución recollidos nestas unidades en Proens, así como os instrumentos cos que se avalían acompañados da súa ponderación en base ao recollido na programación modelo.
| Códigos CA: descrición dos criterios de avaliación | Mínimos de consecución | Instrumentos de avaliación | Unidade didáctica (Proens) | % (Orientación de Proens) |
|---|---|---|---|---|
| CA1.1. — Distinguir propostas artísticas plásticas e visuais de diferentes xéneros, estilos, épocas e culturas, a través da recepción activa e mostrando curiosidade por elas. | Recoñece e identifica as características das imaxes fixas e en movemento. | TI | 2 |
5 |
| CA1.4. — Comparar o significado e os elementos característicos de distintas manifestacións culturais e artísticas plásticas e visuais que forman parte do patrimonio de diversas contornas, analizando as canles, medios e técnicas vinculados a elas, así como as súas diferenzas e similitudes, e desenvolvendo criterios de valoración propios. |
Analiza imaxes fixas e en movemento, empregando terminoloxía axeitada, atendendo a tamaño, cor, función, formato e iluminación. |
TI | 2 |
5
|
| CA1.5. — Valorar as sensacións e emocións producidas por diferentes manifestacións culturais e artísticas plásticas e visuais, a partir da análise e da comprensión das devanditas manifestacións. | Utiliza e manexa os elementos que estruturan o espazo gráfico. |
TI |
2 |
5 |
| CA1.6. — Manifestar respecto na recepción de propostas artísticas plásticas e visuais, interiorizando as normas elementais de comportamento e mostrando unha actitude positiva. |
Participa e amosa interese polas actividades propostas, colaborando na recollida e organización do material. |
TI |
2 |
5 |
| CA2.1. — Producir obras propias básicas utilizando as posibilidades expresivas do corpo, a imaxe e os medios dixitais básicos e mostrando confianza nas capacidades propias. |
Realiza imaxes humanas, animais e casas partindo dun bosquexo. Realiza debuxos relacionados coas profesións utilizando os coñecementos aprendidos. |
TI |
2 |
5 |
| CA2.2. — Expresar con creatividade ideas, sentimentos e emocións a través de diversas manifestacións artísticas plásticas e visuais, utilizando as diferentes linguaxes e instrumentos ao seu alcance, mostrando confianza nas propias capacidades e perfeccionando a execución. |
Observa, analiza e reproduce plasticamente as partes fundamentais do rostro humano. Reproduce trazos e temas baseándose na obra de Andy Warhol. |
TI |
4 |
6 |
| CA2.4. — Participar no proceso cooperativo de producións culturais e artísticas plásticas e visuais, de forma creativa, utilizando elementos básicos da linguaxe plástica e visual e diferentes técnicas artísticas. |
Representa formas xeométricas con precisión, coa axuda da cuadrícula e as ferramentas básicas. |
TI |
2 |
5 |
| CA2.6. — Manifestar respecto na realización de actividades, interiorizando as normas elementais de comportamento e mostrando unha actitude positiva e empática cara á expresión de ideas, sentimentos e emocións dos demais. |
Realiza composicións que transmiten emocións e sensacións básicas, utilizando distintos elementos e recursos. |
TI |
2 |
5 |
| CA3.1. — Distinguir propostas artísticas audiovisuais de diferentes xéneros, estilos, épocas e culturas, a través da recepción activa e mostrando curiosidade por elas. |
Recoñece, interpreta e analiza a información que ofrecen as imaxes fixas e en movemento e comunica as sensacións, elaborando informacións básicas empregando o vocabulario axeitado. |
TI | 2 | 5 |
| CA3.3. — Seleccionar e aplicar estratexias para a procura de información sobre manifestacións culturais e artísticas audiovisuais, a través de diversas canles e medios de acceso, de forma individual e colaborativa. |
Experimenta coas gamas cromáticas para imitar as cores imposibles e intensas presentes nos cadros de Andy Warhol. |
TI | 4 | 6 |
| CA3.4. — Comparar o significado e os elementos característicos de distintas manifestacións culturais e artísticas audiovisuais que forman parte do patrimonio de diversas contornas, analizando as canles, medios e técnicas vinculados a elas, así como as súas diferenzas e similitudes, e desenvolvendo criterios de valoración propios. |
Utiliza o trazado de rectas paralelas. |
TI | 2 | 5 |
| CA3.5. — Valorar as sensacións e as emocións producidas por diferentes manifestacións culturais e artísticas audiovisuais, a partir da análise e da comprensión das devanditas manifestacións. |
Emprega as posibilidades de materiais, texturas, formas e cores aplicados sobre diferentes soportes |
TI | 2 | 5 |
|
CA3.6. — Manifestar respecto na recepción de propostas artísticas audiovisuais, interiorizando as normas elementais de comportamento e mostrando unha actitude positiva. |
Goza coa aprendizaxe obtida a través do uso das tecnoloxías da información e a comunicación, e amosa interese polo uso destas. |
TI | 2 | 5 |
|
CA4.1. — Producir obras propias básicas utilizando as posibilidades expresivas do corpo, a imaxe, o son e os medios dixitais básicos e mostrando confianza nas capacidades propias. |
Procura imaxes en soporte dixital para organizalas e transformalas en planos e mapas simples. |
TI | 2 | 5 |
| CA4.2. — Expresar con creatividade ideas, sentimentos e emocións a través de diversas manifestacións artísticas audiovisuais, utilizando as diferentes linguaxes e instrumentos ao seu alcance, mostrando confianza nas propias capacidades e perfeccionando a execución. |
Crea obras con patróns repetitivos seguindo as características das obras de Andy Warhol. |
TI | 4 | 6 |
|
CA4.3. — Planificar e deseñar producións culturais e artísticas audiovisuais colectivas, traballando de forma cooperativa na consecución dun resultado final que cumpra cuns obxectivos acordados e asumindo diferentes roles, desde a igualdade e o respecto á diversidade. |
Realiza e colorea co ordenador serigrafías con distintos temas relacionados coa publicidade e con actrices e actores famosas/os. |
TI | 4 | 6 |
|
CA4.4. — Participar no proceso cooperativo de producións culturais e artísticas audiovisuais, de forma creativa, utilizando elementos básicos da linguaxe audiovisual e diferentes técnicas artísticas. |
Coñece e utiliza recursos tecnolóxicos para obter información sobre a búsqueda dun cartel grupal e elabora o seu propio anuncio. |
TI | 2 | 5 |
|
CA4.5. — Compartir os proxectos creativos audiovisuais, empregando diferentes estratexias comunicativas a través de diversos medios e explicando o proceso e o resultado final obtido. |
Debuxa, completa e colorea co ordenador e a pantalla dixital autorretratos e obras de Andy Warhol. |
TI | 4 | 6 |
|
CA4.6. — Manifestar respecto na creación e interpretación de propostas artísticas audiovisuais, interiorizando as normas elementais de comportamento e mostrando unha actitude positiva e empática cara á expresión de ideas, sentimentos e emocións dos demais. |
Valora o uso das tecnoloxías da información e a comunicación para documentarse. |
TI |
2 |
5 |
| Lenda: %: Peso orientativo (o profesorado debe axustalo á súa programación); PE: Proba escrita, TI: Táboa de indicadores | ||||