| CA1.1 Elixir actitudes positivas ante novos retos matemáticos, tales como a perseveranza e a responsabilidade, valorando o erro como unha oportunidade de aprendizaxe. |
Mostrar actitudes positivas ante retos matemáticos tales como o esforzo e a flexibilidade, valorando o erro como unha oportunidade de aprendizaxe. |
TI |
8 |
4 |
| CA1.5 Formular conxecturas matemáticas sinxelas investigando patróns, propiedades e relacións de forma guiada. |
Analizar conxecturas matemáticas sinxelas investigando padróns, propiedades e relacións de forma pautada. |
TI |
8 |
4 |
| CA1.9 Comunicar en diferentes formatos as conxecturas e procesos matemáticos, utilizando linguaxe matemática adecuada. |
Explicar os procesos e ideas matemáticas, os pasos seguidos na resolución dun problema ou os e resultados obtidos utilizando unha linguaxe matemática sinxela en diferentes formatos. |
TI |
8 |
4 |
| CA2.7 Interpretar a linguaxe matemática sinxela presente na vida cotiá en diferentes formatos, adquirindo vocabulario apropiado e mostrando a comprensión da mensaxe. |
Interpretar a linguaxe matemática sinxela presente na vida cotiá en diferentes formatos, adquirindo vocabulario apropiado e mostrando a comprensión da mensaxe. |
PE (Non incluída no REA) |
8 |
12 |
| CA3.2 Elaborar representacións matemáticas que axuden na procura e elección de estratexias e ferramentas, incluídas as tecnolóxicas, para a resolución dunha situación problematizada. |
Producir representacións matemáticas a través de debuxos, planos, deseños... que axuden na resolución dunha situación problematizada. |
PE (Non incluída no REA) |
8 |
12 |
| CA3.3 Seleccionar entre diferentes estratexias para resolver un problema, xustificando a elección. |
Comparar entre diferentes estratexias para resolver un problema de forma pautada. |
PE (Non incluída no REA) |
8 |
12 |
| CA3.6 Utilizar as conexións entre as matemáticas, outras áreas e a vida cotiá para resolver problemas en contextos non matemáticos. |
Recoñecer a linguaxe matemática sinxela presente na vida cotiá en diferentes formatos, adquirindo vocabulario específico básico e mostrando a comprensión da mensaxe. |
TI |
8 |
8 |
| CA3.7 Interpretar a linguaxe matemática sinxela presente na vida cotiá en diferentes formatos, adquirindo vocabulario apropiado e mostrando a comprensión da mensaxe. |
Interpretar situacións en contextos diversos recoñecendo as conexións entre as matemáticas e a vida cotiá. |
PE (Non incluída no REA) |
8 |
12 |
| CA4.1 Autorregular as emocións propias e recoñecer algunhas fortalezas e debilidades, desenvolvendo así a autoconfianza ao abordar novos retos matemáticos. |
Autorregular as emocións propias e recoñecer algunhas fortalezas e debilidades, desenvolvendo así a autoconfianza ao abordar novos retos matemáticos. |
TI |
8 |
8 |
| CA4.4 Obter posibles solucións dun problema, seleccionando entre varias estratexias coñecidas de forma autónoma. |
Obter posibles solucións dun problema seguindo algunha estratexia coñecida. |
PE (Non incluída no REA) |
8 |
12 |
| CA6.3 Traballar en equipo activa, respectuosa e responsablemente, mostrando iniciativa, comunicándose de forma efectiva, valorando a diversidade, mostrando empatía e establecendo relacións saudables baseadas no respecto, a igualdade e a resolución pacífica de conflitos. |
Traballar en equipo activa e respectuosamente , respectando a diversidade do grupo e establecendo relacións saudables baseadas no respecto, a igualdade e a resolución pacífica de conflitos. |
TI |
8 |
4 |
| CA6.4 Colaborar na repartición de tarefas, asumindo e respectando as responsabilidades individuais asignadas e empregando estratexias cooperativas sinxelas dirixidas á consecución de obxectivos compartidos. |
Participar na repartición de tarefas, asumindo e respectando as responsabilidades asignadas e empregando estratexias cooperativas sinxelas dirixidas á consecución de obxectivos compartidos. |
TI |
8 |
4 |
| CA6.5 Formular conxecturas matemáticas sinxelas investigando padróns, propiedades e relacións de forma guiada. |
Analizar conxecturas matemáticas sinxelas investigando padróns, propiedades e relacións de forma pautada. |
TI |
8 |
4 |
| Lenda: %: Peso orientativo (o profesorado debe axustalo á súa programación); PE: Proba escrita, TI: Táboa de indicadores |