Temporalización do REA
Esta situación de aprendizaxe está aliñada coa programación de 5º de Primaria de Matemáticas de PROENS, (UD 7).
Consta de 16 sesións para impartir dentro do terceiro trimestre. No seguinte cadro reflíctese unha aproximación do número de sesións que levaría cada unha das fases.
| Fase | Seccións | Descrición do traballo a desenvolver | Temporalización |
|---|---|---|---|
|
1. Galicia vuela alto |
1. Galicia vuela alto 1.1. La ciudad geométrica |
Motivación e presentación da tarefa. Introdución ao reto e a súa relación coas matemáticas. Primeira reflexión metagognitiva no diario de aprendizaxe. |
1 sesión. |
|
2. Ciudades antiguas |
2. Ciudades antiguas 2.1. Midiendo la ciudad 2.2. Por dentro o por fuera 2.3. Guardando las formas 2.4. Analiza el entorno |
Sesións adicadas a lembrar conceptos xa adquiridos con anterioridade, referidas ás figuras planas e a súa clasificación. No diario de aprendizaxe realizarán unha reflexión metacognitiva. |
4 sesións |
|
3. Ciudades modernas |
3. Ciudades modernas 3.1. El límite del campo 3.2. Área recreativa 3.3. Embaldosando la ciudad 3.4. La plaza cuadrada 3.5. El tejado 3.6. Puzles desde el aire 3.7. Restaurando el paseo |
Reflíctense conceptos e actividades para profundar nos coñecementos do perímetro e área das figuras planas de tres e catro lados. Tarefas interactivas e non interactivas, niveladas en dificultade crecente, para que o alumnado vaia progresando ao seu ritmo na aprendizaxe. Culmínase cunha reflexión metacognitiva no diario de aprendizaxe. |
8 sesións |
|
4. El mural de la ciudad |
4. El mural de la ciudad |
Trátarase de que o alumnado sexa quen de manexar os conceptos traballados ao longo do proceso para crear o mural coa xeometría do lugar onde viven. Nova reflexión metacognitiva a recoller no diario de aprendizaxe. |
2 sesións |
|
5. Muestra tus obras |
5. Muestra tus obras |
Adícase esta fase á reflexión sobre o aprendido, tanto de xeito individual como de grupo. Abórdase a conclusión final incluíndo instrumentos para realizar unha coavaliación da resolución do reto así como para unha autoreflexión por parte do alumnado. Inclúese a última reflexión metagognitiva final a engadir no diario de aprendizaxe. |
1 sesións |