Saltar navegación

2.1. Criterios e instrumentos de avaliación

Criterios de avaliación e mínimos de consecución

Códigos CA: descrición dos criterios de avaliación  Mínimos de consecución Instrumentos de avaliación % Orientación de Proens Unidade didáctica (Proens)

CA1.3 - Seleccionar entre diferentes estratexias para resolver un problema, xustificando a elección.

Comparar entre diferentes estratexias para resolver un problema de perímetros ou áreas de forma pautada.

PE
(non incluída no REA)

10 7

CA1.4 Obter posibles solucións dun problema, seleccionando entre varias estratexias coñecidas de forma autónoma.

Obter posibles solucións dun problema sobre perímetros ou áreas seguindo algunha estratexia coñecida.

PE
(non incluída no REA)
10 7

CA1.6 Formular novos problemas sobre situacións cotiás que se resolvan matematicamente.

Dar exemplos de problemas sobre situacións cotiás relacionadas con perímetros e áreas que se resolven matematicamente.

TI 4 7

CA1.8 Utilizar as conexións entre as matemáticas, outras áreas e a vida cotiá para resolver problemas en contextos non matemáticos.

Interpretar situacións en contextos diversos recoñecendo as conexións entre as matemáticas e a vida cotiá.

TI 4 7

CA2.5 - Utilizar conexións entre diferentes elementos matemáticos mobilizando coñecementos e experiencias propios.

Utilizar conexións entre diferentes elementos matemáticos con axuda dos gráficos e da propia experiencia.

PE
(non incluída no REA)
10 7

CA2.7 - Interpretar a linguaxe matemática sinxela presente na vida cotiá en diferentes formatos, adquirindo vocabulario apropiado e mostrando a comprensión da mensaxe.

Interpretar a linguaxe matemática sinxela relacionada cos perímetros e áreas das figuras planas presentes na vida cotiá, adquirindo o vocabulario apropiado e mostrando a comprensión da mensaxe.

PE

(non incluída no REA)

10 7

CA2.8 - Comunicar en diferentes formatos as conxecturas e procesos matemáticos, utilizando linguaxe matemática adecuada.

Comunicar oralmente e de forma gráfica as conxecturas e procesos matemáticos relacionados con áreas e superficies, utilizando linguaxe matemática adecuada.

TI 6 7

CA3.4 - Formular conxecturas matemáticas sinxelas, investigando patróns, propiedades e relacións de forma guiada.

Analizar conxecturas matemáticas sinxelas investigando patróns, propiedades e relacións de figuras xeométricas de forma pautada.

TI 7 7

CA3.5 - Utilizar conexións entre diferentes elementos matemáticos mobilizando coñecementos e experiencias propios.

Realizar conexións entre as distintas figuras xeométricas aplicando coñecementos e experiencias propios. PE
(non incluída no REA)
10 7

CA3.8 - Comunicar en diferentes formatos as conxecturas e procesos matemáticos, utilizando linguaxe matemática adecuada.

Explicar os procesos e ideas matemáticas, os pasos seguidos na resolución de problemas de xeometría plana ou os resultados obtidos utilizando unha linguaxe matemática sinxela en diferentes formatos.

TI 6 7

CA4.3 Seleccionar entre diferentes estratexias para resolver un problema, xustificando a elección.

Comparar entre diferentes estratexias para resolver un problema de perímetros ou áreas de forma pautada.

PE
(non incluída no REA)
10 7

CA4.6 Modelizar situacións da vida cotiá utilizando, de forma pautada, principios básicos do pensamento computacional.

Automatizar situacións sinxelas da vida cotiá que se realicen paso a paso ou sigan unha rutina utilizando de forma pautada principios básicos do pensamento computacional.

TI 7 7

CA4.9 Comunicar en diferentes formatos as conxecturas e procesos matemáticos, utilizando linguaxe matemática adecuada. 

Explicar os procesos e ideas matemáticas, os pasos seguidos na resolución de problemas relacionados cos perímetros e áreas das figuras planas ou os resultados obtidos utilizando unha linguaxe matemática sinxela en diferentes formatos.

TI 6 7
Lenda%: Peso orientativo (o profesorado debe axustalo á súa programación); PE: Proba escrita, TI: Táboa de indicadores.

Actividades e instrumentos empregados no REA

Criterios de avaliación Actividades ou exercicios / Seccións do REA Instrumentos empregados

CA1.3 - Seleccionar entre diferentes estratexias para resolver un problema, xustificando a elección.

Actividades de GeoGebra da fase 3.

PE
(non incluída no REA)

Retroalimentación

TI

CA1.4 - Obter posibles solucións dun problema, seleccionando entre varias estratexias coñecidas de forma autónoma.

2.3. Guardando las formas

2.4. Analiza el entorno

3.1. El límite del campo

3.2. Área recreativa

3.3. Embaldosando la ciudad

3.4. La plaza cuadrada

3.5. El tejado

3.6. Puzles desde el aire

3.7. Restaurando el paseo

PE
(non incluída no REA)

Retroalimentación

TI

CA1.6 - Formular novos problemas sobre situacións cotiás que se resolvan matemáticamente.

Este criterio abórdase en todas as fases

TI

CA1.8 - Utilizar as conexións entre as matemáticas, outras áreas e a vida cotiá para resolver problemas en contextos non matemáticos.

 Este criterio abórdase en todas as fases.

TI

CA2.5 - Utilizar conexións entre diferentes elementos matemáticos mobilizando coñecementos e experiencias propios.

3.1. El límite del campo

3.2. Área recreativa

3.3. Embaldosando la ciudad

3.4. La plaza cuadrada

3.5. El tejado

3.6. Puzles desde el aire

3.7. Restaurando el paseo

PE
(non incluída no REA)

Retroalimentación

CA2.7 - Interpretar a linguaxe matemática sinxela presente na vida cotiá en diferentes formatos, adquirindo vocabulario apropiado e mostrando a comprensión da mensaxe.

 3.1. El límite del campo

3.2. Área recreativa

3.3. Embaldosando la ciudad

3.4. La plaza cuadrada

3.5. El tejado

3.6. Puzles desde el aire

3.7. Restaurando el paseo

PE
(non incluída no REA)

TI

CA2.8 - Comunicar en diferentes formatos as conxecturas e procesos matemáticos, utilizando linguaxe matemática adecuada.

5. Muestra tus obras

Retroalimentación

TI

CA3.4 - Formular conxecturas matemáticas sinxelas, investigando patróns, propiedades e relacións de forma guiada.

3.6. Puzles desde el aire

3.7. Restaurando el paseo

Proba escrita (non incluida no REA)

TI

CA3.5 - Utilizar conexións entre diferentes elementos matemáticos mobilizando coñecementos e experiencias propios.

2.1. Midiendo la ciudad

2.2. Por dentro o por fuera

3.4. La plaza cuadrada

3.5. El tejado

PE
(non incluída no REA)

Retroalimentación

TI

CA3.8 - Comunicar en diferentes formatos as conxecturas e procesos matemáticos, utilizando linguaxe matemática adecuada.

3.1. El límite del campo

3.2. Área recreativa

3.3. Embaldosando la ciudad

Prueba escrita (non incluida no REA)

Retroalimentación

TI

CA4.3 Seleccionar entre diferentes estratexias para resolver un problema, xustificando a elección.

2.4. Analiza el entorno

3.7. Restaurando el paseo

PE
(non incluída no REA)

TI

CA4.6 Modelizar situacións da vida cotiá utilizando, de forma pautada, principios básicos do pensamento computacional. 

Actividades de GeoGebra de todas as fases.

4. El mural de la ciudad

5. Muestra tus obras

Retroalimentación

TI

CA4.9 Comunicar en diferentes formatos as conxecturas e procesos matemáticos, utilizando linguaxe matemática adecuada. 

4. El mural de la ciudad

5. Muestra tus obras

Retroalimentación

TI

Feito con eXeLearning (Nova xanela)