Criterios de avaliación e mínimos de consecución
| Códigos CA: descrición dos criterios de avaliación | Mínimos de consecución | Instrumentos de avaliación | % Orientación de Proens | Unidade didáctica (Proens) |
|---|---|---|---|---|
|
CA1.3 - Seleccionar entre diferentes estratexias para resolver un problema, xustificando a elección. |
Comparar entre diferentes estratexias para resolver un problema de perímetros ou áreas de forma pautada. |
PE |
10 | 7 |
|
CA1.4 Obter posibles solucións dun problema, seleccionando entre varias estratexias coñecidas de forma autónoma. |
Obter posibles solucións dun problema sobre perímetros ou áreas seguindo algunha estratexia coñecida. |
PE (non incluída no REA) |
10 | 7 |
|
CA1.6 Formular novos problemas sobre situacións cotiás que se resolvan matematicamente. |
Dar exemplos de problemas sobre situacións cotiás relacionadas con perímetros e áreas que se resolven matematicamente. |
TI | 4 | 7 |
|
CA1.8 Utilizar as conexións entre as matemáticas, outras áreas e a vida cotiá para resolver problemas en contextos non matemáticos. |
Interpretar situacións en contextos diversos recoñecendo as conexións entre as matemáticas e a vida cotiá. |
TI | 4 | 7 |
|
CA2.5 - Utilizar conexións entre diferentes elementos matemáticos mobilizando coñecementos e experiencias propios. |
Utilizar conexións entre diferentes elementos matemáticos con axuda dos gráficos e da propia experiencia. |
PE (non incluída no REA) |
10 | 7 |
|
CA2.7 - Interpretar a linguaxe matemática sinxela presente na vida cotiá en diferentes formatos, adquirindo vocabulario apropiado e mostrando a comprensión da mensaxe. |
Interpretar a linguaxe matemática sinxela relacionada cos perímetros e áreas das figuras planas presentes na vida cotiá, adquirindo o vocabulario apropiado e mostrando a comprensión da mensaxe. |
PE (non incluída no REA) |
10 | 7 |
|
CA2.8 - Comunicar en diferentes formatos as conxecturas e procesos matemáticos, utilizando linguaxe matemática adecuada. |
Comunicar oralmente e de forma gráfica as conxecturas e procesos matemáticos relacionados con áreas e superficies, utilizando linguaxe matemática adecuada. |
TI | 6 | 7 |
|
CA3.4 - Formular conxecturas matemáticas sinxelas, investigando patróns, propiedades e relacións de forma guiada. |
Analizar conxecturas matemáticas sinxelas investigando patróns, propiedades e relacións de figuras xeométricas de forma pautada. |
TI | 7 | 7 |
|
CA3.5 - Utilizar conexións entre diferentes elementos matemáticos mobilizando coñecementos e experiencias propios. |
Realizar conexións entre as distintas figuras xeométricas aplicando coñecementos e experiencias propios. | PE (non incluída no REA) |
10 | 7 |
|
CA3.8 - Comunicar en diferentes formatos as conxecturas e procesos matemáticos, utilizando linguaxe matemática adecuada. |
Explicar os procesos e ideas matemáticas, os pasos seguidos na resolución de problemas de xeometría plana ou os resultados obtidos utilizando unha linguaxe matemática sinxela en diferentes formatos. |
TI | 6 | 7 |
|
CA4.3 Seleccionar entre diferentes estratexias para resolver un problema, xustificando a elección. |
Comparar entre diferentes estratexias para resolver un problema de perímetros ou áreas de forma pautada. |
PE (non incluída no REA) |
10 | 7 |
|
CA4.6 Modelizar situacións da vida cotiá utilizando, de forma pautada, principios básicos do pensamento computacional. |
Automatizar situacións sinxelas da vida cotiá que se realicen paso a paso ou sigan unha rutina utilizando de forma pautada principios básicos do pensamento computacional. |
TI | 7 | 7 |
|
CA4.9 Comunicar en diferentes formatos as conxecturas e procesos matemáticos, utilizando linguaxe matemática adecuada. |
Explicar os procesos e ideas matemáticas, os pasos seguidos na resolución de problemas relacionados cos perímetros e áreas das figuras planas ou os resultados obtidos utilizando unha linguaxe matemática sinxela en diferentes formatos. |
TI | 6 | 7 |
| Lenda: %: Peso orientativo (o profesorado debe axustalo á súa programación); PE: Proba escrita, TI: Táboa de indicadores. |
||||