Saltar navegación

3.1. Recomendacións de uso

Orientacións e recomendacións de uso

Recursos materiais necesarios

Instrumentos de debuxo e de medida.

No caso de cálculos complexos, ou para facer comprobacións, recoméndase usar calculadora.

No caso de facer saídas ao exterior para medir elementos reais da contorna, precísase un flexómetro.

Produtos finais

O Reto final deste REA, é que o alumnado desenvolva un mural xeométrico, entre toda a clase, da súa contorna.

Para iso terán que seleccionar, por grupos, distintas zonas da vila, e identificar a xeometría que haxa neses elementos.

Cada grupo fará, polo menos, tres elementos ou zonas.

Haberá tres categorías para completar a información: 

  • Zonas verdes e espazos públicos.
  • Deporte e ocio.
  • Mobiliario e elementos urbáns.

Para cada elemento terán que calcular ou estimar, o perímetro e a área.

Aínda que no currículo de 5º de primaria o cálculo de perímetros e áreas abarca só triángulos, cadrados e rectángulos; pódense ampliar os cálculos a outras figuras planas, se así o estima a persoa docente. Terase en conta que as fórmulas doutras figuras non están no REA.

Finalmente, o mural conxunto exporase a todo o centro educativo.

Enfoque multinivel do reto

Para multinivelar este reto proponse que os espazos elexidos sexan sinxelos de medir, xa que os cálculos xa son simples.

Será a persoa docente quen guíe neste proceso, para garantir que todo o alumnado sexa quen de acadalo.

Aínda que o mellor é facer medicións no exterior, poden empregarse outros recursos, como os visores online.

No REA proponse o Visor de Información Xeográfica da Xunta de Galicia, pero hai máis ferramentas similares.

Feito con eXeLearning (Nova xanela)