Saltar navegación

2.1. Criterios e instrumentos de avaliación

Criterios de avaliación e mínimos de consecución

Códigos CA Criterios de avaliación (CA)  Mínimos de consecución Instrumentos de avaliación

Unidad didáctica (Proens)

%

CA2.3 Obter posibles solucións dun problema, seleccionando entre varias estratexias coñecidas de forma autónoma. Obter posibles solucións dun problema seguindo algunha estratexia coñecida.

PE
(non incluida no REA)

6 12
CA2.6 Utilizar as conexións entre as matemáticas, outras áreas e a vida cotiá para resolver problemas en contextos non matemáticos. Utilizar as conexións entre as matemáticas, as ciencias, a ética, os ODS e a vida cotiá para resolver problemas en contextos non matemáticos. PE
(non incluida no REA)
6 12
CA3.3 Seleccionar entre diferentes estratexias para resolver un problema, xustificando a elección. Comparar entre diferentes estratexias para resolver un problema de forma pautada. PE
(non incluida no REA)
6 12
CA3.5 Utilizar conexións entre diferentes elementos matemáticos mobilizando coñecementos e experiencias propios. Realizar conexións entre os diferentes elementos matemáticos xeométricos aplicando coñecementos e experiencias propios. PE (non incluida no REA) 6 12
CA4.8 Utilizar conexións entre diferentes elementos matemáticos mobilizando coñecementos e experiencias propios. Realizar conexións entre os diferentes elementos matemáticos xeométricos aplicando coñecementos e experiencias propios. PE
(non incluida no REA)
6 12
CA1.1 Elixir actitudes positivas ante novos retos matemáticos, tales como a perseveranza e a responsabilidade, valorando o erro como unha
oportunidade de aprendizaxe.
Mostrar actitudes positivas ante retos matemáticos tales como o esforzo e a flexibilidade, valorando o erro como unha oportunidade de aprendizaxe. TI 6 4
CA1.2 Comprender problemas da vida cotiá a través da reformulación da pregunta, de forma verbal e gráfica. Interpretar, de forma verbal ou gráfica, problemas da vida cotiá relacionados coas figuras planas, comprendendo as preguntas formuladas a través de
diferentes estratexias ou ferramentas, incluídas as tecnolóxicas.
TI 6 4
CA1.9 Comunicar en diferentes formatos as conxecturas e procesos matemáticos, utilizando linguaxe matemática adecuada. Comunicar oralmente e de forma gráfica as conxecturas e procesos matemáticos relacionados coas figuras planas, utilizando linguaxe matemática adecuada. TI 6 4
CA2.1 Colaborar na repartición de tarefas, asumindo e respectando as responsabilidades individuais asignadas e empregando estratexias cooperativas sinxelas dirixidas á consecución de obxectivos compartidos. Participar no reparto de tarefas, respectando as responsabilidades individuais asignadas e empregando estratexias cooperativas sinxelas de traballo en equipo. TI 6 6
CA3.1  Traballar en equipo activa, respectuosa e responsablemente, mostrando iniciativa, comunicándose de forma efectiva, valorando a diversidade, mostrando empatía e establecendo relacións saudables baseadas no respecto, a igualdade e a resolución pacífica de conflitos. Traballar en equipo activamente comunicándose adecuadamente, respectando a diversidade do grupo e establecendo relacións saudables baseadas na igualdade e a resolución pacífica de conflitos. TI 6 10
CA6.4 Colaborar na repartición de tarefas, asumindo e respectando as responsabilidades individuais asignadas e empregando estratexias cooperativas sinxelas dirixidas á consecución de obxectivos compartidos. Participar na repartición de tarefas, asumindo e respectando as responsabilidades asignadas e
empregando estratexias cooperativas sinxelas dirixidas á consecución de obxectivos compartidos.
TI 6 4
CA6.5 Formular conxecturas matemáticas sinxelas investigando patróns, propiedades e relacións de forma guiada. Analizar conxecturas matemáticas sinxelas relacionadas coas figuras planas investigando patróns, propiedades e relacións de forma pautada. TI 6 4
CA6.7 Utilizar as conexións entre as matemáticas, outras áreas e a vida cotiá para resolver problemas en contextos non matemáticos. Interpretar situacións en contextos diversos recoñecendo as conexións entre as matemáticas e a vida cotiá. TI 6 4
Lenda%: Peso orientativo (o profesorado debe axustalo á súa programación); PE: Proba escrita, TI: Táboa de indicadores.

Actividades e instrumentos empregados no REA

Criterios de avaliación Actividades ou exercicios/ Seccións do REA Instrumentos empregados
CA2.3 - Obter posibles solucións dun problema, seleccionando entre varias estratexias coñecidas de forma autónoma.

¿Qué es? / 3.1. Centro histórico

Polígonos regulares e irregulares / 3.2. Llegada al campamento

Tarjetas de memoria / 3.3. Tienda de campaña

¿Cuál es el triángulo? / 3.3. Tienda de campaña

La información es valiosa / 3.4. Zonas deportivas

3.4 Clasifica los cuadriláteros / 3.4. Zonas deportivas

¡Acierta! ¿Círculo o circunferencia? / 3.5. El círculo de la amistad

¡A veces veo círculos! / 3.6. En bicicleta

PE (Non incluída no REA)

Retroalimentación

CA2.6 - Utilizar as conexións entre as matemáticas, outras áreas e a vida cotiá para resolver problemas en contextos non matemáticos.

Construyendo prismas / 3.8. Explorando el espacio

¿Cuál es su forma? / 3.8. Explorando el espacio

PE (Non incluída no REA)

Retroalimentación

CA3.3 - Seleccionar entre diferentes estratexias para resolver un problema, xustificando a elección.

Tipos de rectas. Actividad / 2.1. Viaja por las rectas

Opción A: Plantilla isométrica horizontal / 3.8. Explorando el espacio

Opción B: Plantilla isométrica vertical / 3.8. Explorando el espacio

Opción C: Formato digital / 3.8. Explorando el espacio

PE (Non incluída no REA)

Retroalimentación

CA3.5 - Utilizar conexións entre diferentes elementos matemáticos mobilizando coñecementos e experiencias propios.

Crea tus rectas paralelas / 2.1. Viaja por las rectas

Más paralelas / 2.1. Viaja por las rectas

Recta o segmento / 2.2. Atraviesa muros

Zona de actividades / 3.4. Zonas deportivas

PE (Non incluída no REA)

Retroalimentación

CA4.8 - Utilizar conexións entre diferentes elementos matemáticos mobilizando coñecementos e experiencias propios.

Creando polígonos regulares / 3.2. Llegada al campamento

3.2. Creando polígonos irregulares / 3.2. Llegada al campamento

Recta y circunferencia digitales / 3.7. Alrededor de la hoguera

PE (Non incluída no REA)

Retroalimentación

CA1.1 - Elixir actitudes positivas ante novos retos matemáticos, tales como a perseveranza e a
responsabilidade, valorando o erro como unha oportunidade de aprendizaxe.

3.4 Trabajo ene equipo: Polígonos escondidos / 3.4. Zonas deportivas

Trabajo en equipo: El escondite redondo / 3.7. Alrededor de la hoguera

Conociendo los policubos / 3.8. Explorando el espacio

Retroalimentación

TI

CA1.2 - Comprender problemas da vida cotiá a través da reformulación da pregunta, de forma verbal e gráfica.

Trabajo en equipo: Cazando rectas / 2.1. Viaja por las rectas

Trabajo en equipo: El escondite redondo / 3.7. Alrededor de la hoguera

TI

Retroalimentación

CA1.9 - Comunicar en diferentes formatos as conxecturas e procesos matemáticos, utilizando
linguaxe matemática adecuada.

Rectas al papel / 2.1. Viaja por las rectas

Opción A: Elige / 2.2. Atraviesa muros

Opción B: Crea una línea poligonal / 2.2. Atraviesa muros

Opción C: Líneas poligonales / 2.2. Atraviesa muros

Elementos de un polígono / 3.1. Centro histórico

Tri - Tri - Tri ¡Ángulos! / 3.3. Tienda de campaña

¡Gira al compás!  / 3.5. El círculo de la amistad

¡Gira y gira al compás! / 3.6. En bicicleta

Retroalimentación

TI

CA2.1 - Colaborar na repartición de tarefas, asumindo e respectando as responsabilidades
individuais asignadas e empregando estratexias
cooperativas sinxelas dirixidas á consecución de obxectivos compartidos.
4. Catálogo de figuras geométricas

TI

Retroalimentación

CA3.1 - Traballar en equipo activa, respectuosa e responsablemente, mostrando iniciativa, comunicándose de forma efectiva, valorando a diversidade, mostrando empatia e establecendo
relacións saudables baseadas no respecto, a igualdade e a resolución pacífica de conflitos.
4. Catálogo de figuras geométricas

TI

Retroalimentación

CA6.4 - Colaborar na repartición de tarefas, asumindo e respectando as responsabilidades individuais asignadas e empregando estratexias cooperativas sinxelas dirixidas á consecución de obxectivos compartidos. 4. El catálogo de figuras

TI

Retroalimentación

CA6.5 - Formular conxecturas matemáticas sinxelas
investigando patróns, propiedades e relacións de forma guiada.
Conociendo los policubos / 3.8. Explorando el espacio

TI

Retroalimentación

CA6.7 - Utilizar as conexións entre as matemáticas, outras áreas e a vida cotiá para resolver problemas en contextos non matemáticos. 4. Catálogo de figuras geométricas

TI

Retroalimentación

Feito con eXeLearning (Nova xanela)