Temporalización do REA
Esta situación de aprendizaxe está aliñada coa unidade didáctica 3 da programación de 5º de Primaria de Matemáticas de PROENS. Consta de 14 sesións para impartir dentro do primeiro trimestre. No seguinte cadro reflíctese unha aproximación do número de sesións que levaría cada unha das fases.
| Fase | Seccións | Descrición do traballo a desenvolver | Temporalización |
|---|---|---|---|
| FASE 1 | 1. Programando una excursión |
Sesión de introdución e motivación sobre o reto. Descríbese a formación de equipos e os elementos que compoñen o reto. Primeira reflexión para anotar no diario de aprendizaxe de forma individual e grupal. |
1 sesión |
| FASE 2 |
2. Una salida "Natural" |
Sesións para conectar cos coñecementos de 4.º de Primaria. Faise un repaso dos conceptos de conxunto de números naturais, a súa lectura, a ordenación, comparación e descomposición. Segunda reflexión no diario de aprendizaxe. |
1 sesión |
| FASE 3 | 3. Preparando el viaje |
Sesións con actividades nas que se desenvolven os contidos e procedementos sobre os números decimais contextualizados a presupostos e demais preparativos da viaxe. |
8 sesións |
| FASE 4 |
4. Tu propuesta |
Proponse unha sesión para deseñar o plan de viaxe tendo en conta os requisitos que debe cumprir. Contén reflexións para anotar no diario de aprendizaxe de forma individual e en equipo reforzando así a súa comprensión e a capacidade para aplicar as estratexias necesarias no reto final. |
1 sesión |
| FASE 5 |
5. ¡Nos vamos! |
Sesión vinculadas á exposición do reto. Auto-reflexión, individual e en equipos, sobre a utilidade do aprendido e comunicación dos resultados aos/ás compañeiros/as nunha exposición oral. A duración pode variar dependendo do número de equipos e do tempo que se dea a cada un deles. Proba escrita (non incluida). |
1 + 1 sesión |