Criterios de avaliación e mínimos de consecución
Na seguinte táboa amósanse os criterios de avaliación. Para aqueles que teñen como instrumento de avaliación proba escrita (PE), esta non se inclúe no REA; debe ser elaborada polo profesorado que imparta a materia.
| Códigos CA | Criterios de avaliación (CA) | Mínimos de consecución | Instrumentos de avaliación | UD | % |
|---|---|---|---|---|---|
| CA1.1 | Elixir actitudes positivas ante novos retos matemáticos, tales como a perseveranza e a responsabilidade, valorando o erro como unha oportunidade de aprendizaxe. | Mostrar actitudes positivas ante retos matemáticos relacionados con números decimais, tales como o esforzo e a flexibilidade, valorando o erro como unha oportunidade de aprendizaxe. | TI | 3 | 5 |
| CA1.5 | Formular conxecturas matemáticas sinxelas investigando patróns, propiedades e relacións de forma guiada. | Analizar conxecturas matemáticas sinxelas investigando patróns, propiedades e relacións de forma pautada relacionadas cos números decimais. | TI | 3 | 10 |
| CA1.6 | Formular novos problemas sobre situacións cotiás que se resolvan matematicamente. |
Formular problemas con números decimais, relacionados coas situacións cotiás, resolvéndose de xeito matemático. |
PE (Non incluída no REA) |
3 |
20 |
| CA1.7 | Empregar ferramentas tecnolóxicas adecuadas na investigación e resolución de problemas. |
Empregar ferramentas tecnolóxicas adecuadas no proceso de resolución de problemas de números decimais. |
TI |
3 |
5 |
| CA4.4 | Obter posibles solucións dun problema, seleccionando entre varias estratexias coñecidas de forma autónoma. |
Obter posibles solucións dun problema de números decimais, seguindo algunha estratexia coñecida, tal como a representación gráfica, descomposición do número ou calquera outra. |
PE (Non incluída no REA) |
3 |
20 |
| CA4.5 | Formular conxecturas matemáticas sinxelas investigando patróns, propiedades e relacións de forma guiada. |
Formular conxecturas matemáticas sinxelas ao investigar patróns, propiedades e relacións, vinculadas coas operacións con números decimais. |
TI |
3 |
10 |
| CA4.6 | Modelizar situacións da vida cotiá utilizando, de forma pautada, principios básicos do pensamento computacional. |
Automatiza as situacións sinxelas da vida cotiá que se realicen paso a paso ou sigan unha rutina utilizando de forma pautada principios básicos do pensamento computacional. |
PE (Non incluída no REA) |
3 |
10 |
| CA6.1 | Autorregular as emocións propias e recoñecer algunhas fortalezas e debilidades, desenvolvendo así a autoconfianza ao abordar novos retos matemáticos. |
Identificar as emocións propias ao abordar novos retos matemáticos, pedindo axuda só cando sexa necesario e desenvolvendo a autoconfianza. |
TI |
3 |
10 |
| CA6.8 |
Comunicar en diferentes formatos as conxecturas e procesos matemáticos, utilizando linguaxe matemática adecuada. |
Explicar os procesos e ideas matemáticas, os pasos seguidos na resolución dun problema ou os resultados obtidos, nos problemas cos números decimais, utilizando unha linguaxe matemática sinxela en diferentes formatos. |
TI |
3 |
10 |
| Lenda: %: Peso orientativo (o profesorado debe axustalo á súa programación); PE: Proba escrita, TI: Táboa de indicadores |
|||||