Saltar navegación

2.1. Criterios e instrumentos de avaliación

Criterios de avaliación e mínimos de consecución

Na seguinte táboa amósanse os criterios de avaliación. Para aqueles que teñen como instrumento de avaliación proba escrita (PE), esta non se inclúe no REA; debe ser elaborada polo profesorado que imparta a materia.

Códigos CA Criterios de avaliación (CA) Mínimos de consecución Instrumentos de avaliación UD %
CA1.1 Elixir actitudes positivas ante novos retos matemáticos, tales como a perseveranza e a responsabilidade, valorando o erro como unha oportunidade de aprendizaxe. Mostrar actitudes positivas ante retos matemáticos relacionados con números decimais, tales como o esforzo e a flexibilidade, valorando o erro como unha oportunidade de aprendizaxe. TI  3 5
CA1.5 Formular conxecturas matemáticas sinxelas investigando patróns, propiedades e relacións de forma guiada. Analizar conxecturas matemáticas sinxelas investigando patróns, propiedades e relacións de forma pautada relacionadas cos números decimais. TI  3 10
CA1.6 Formular novos problemas sobre situacións cotiás que se resolvan matematicamente.

Formular problemas con números decimais, relacionados coas situacións cotiás, resolvéndose de xeito matemático.

PE (Non incluída no REA)

 3

20

CA1.7 Empregar ferramentas tecnolóxicas adecuadas na investigación e resolución de problemas.

Empregar ferramentas tecnolóxicas adecuadas no proceso de resolución de problemas de números decimais.

 TI

 3

CA4.4 Obter posibles solucións dun problema, seleccionando entre varias estratexias coñecidas de forma autónoma.

Obter posibles solucións dun problema de números decimais, seguindo algunha estratexia coñecida, tal como a representación gráfica, descomposición do número ou calquera outra.

 PE  (Non incluída no REA)

 3

 20

CA4.5 Formular conxecturas matemáticas sinxelas investigando patróns, propiedades e relacións de forma guiada.

Formular conxecturas matemáticas sinxelas ao investigar patróns, propiedades e relacións, vinculadas coas operacións con números decimais.

 TI

 3

 10

CA4.6 Modelizar situacións da vida cotiá utilizando, de forma pautada, principios básicos do pensamento computacional.

Automatiza as situacións sinxelas da vida cotiá que se realicen paso a paso ou sigan unha rutina utilizando de forma pautada principios básicos do pensamento computacional.

 PE  (Non incluída no REA)

 3

 10

CA6.1 Autorregular as emocións propias e recoñecer algunhas fortalezas e debilidades, desenvolvendo así a autoconfianza ao abordar novos retos matemáticos.

Identificar as emocións propias ao abordar novos retos matemáticos, pedindo axuda só cando sexa necesario e desenvolvendo a autoconfianza.

TI 

 3

 10

CA6.8

Comunicar en diferentes formatos as conxecturas e procesos matemáticos, utilizando linguaxe matemática adecuada.

Explicar os procesos e ideas matemáticas, os pasos seguidos na resolución dun problema ou os resultados obtidos, nos problemas cos números decimais, utilizando unha linguaxe matemática sinxela en diferentes formatos.

 TI

 3

 10

Lenda%: Peso orientativo (o profesorado debe axustalo á súa programación); PE: Proba escrita, TI: Táboa de indicadores 
 
 
 

Actividades e instrumentos empregados no REA

Criterios de avaliación Actividades ou exercicios/ Seccións do REA Instrumentos empregados

CA1.1 Elixir actitudes positivas ante novos retos matemáticos, tales como a perseveranza e a responsabilidade, valorando o erro como unha oportunidade de aprendizaxe.

2.1. Ordena presupuestos

3.1. En el puesto de mando

3.2. Situando puntos

3.3. Guardando el orden

3.4. ¿Cuanto falta?

3.5. Gastos y + gastos

3.6. Productos locales

3.7. Tu parte del viaje

3.8. Haciendo la maleta

4. Tu propuesta

Retroalimentación

TI


CA1.5 Formular conxecturas matemáticas sinxelas investigando patróns, propiedades e relacións de forma guiada.

2.1. Ordena presupuestos

3.1. En el puesto de mando

Tripulación en juego

3.3. Guardando el orden

3.4. ¿Cuanto falta?

3.5. Gastos y + gastos

3.6. Productos locales

3.8. Haciendo la maleta

4. Tu propuesta

Retroalimentación


CA1.6 Formular novos problemas sobre situacións cotiás que se resolvan matematicamente.

Por el camino...

Revisando precios

4. Tu propuesta

Retroalimentación

TI

PE (Non incluída no REA)


CA1.7 Empregar ferramentas tecnolóxicas adecuadas na investigación e resolución de problemas.

3.2. Situando puntos

A vueltas con los precios

Revisando precios

Retroalimentación

CA4.4 Obter posibles solucións dun problema, seleccionando entre varias estratexias coñecidas de forma autónoma.

Trileros decimales

Revisando precios

3.7. Tu parte del viaje

Temporada alta

Retroalimentación

PE (Non incluída no REA)

CA4.5 Formular conxecturas matemáticas sinxelas investigando patróns, propiedades e relacións de forma guiada.

2.1. Ordena presupuestos

3.1. En el puesto de mando

Tripulación en juego

3.3. Guardando el orden

3.4. ¿Cuanto falta?

3.5. Gastos y + gastos

3.7. Tu parte del viaje

Retroalimentación

CA4.6 Modelizar situacións da vida cotiá utilizando, de forma pautada, principios básicos do pensamento computacional.

2.1. Ordena presupuestos

Por el camino...

Revisando precios

3.7. Tu parte del viaje

3.8. Haciendo la maleta

Temporada alta

PE (Non incluída no REA)
CA6.1 Autorregular as emocións propias e recoñecer algunhas fortalezas e debilidades, desenvolvendo así a autoconfianza ao abordar novos retos matemáticos.

Por el camino...

Revisando precios

Temporada alta

4. Tu propuesta

Solucións

Retroalimentación

CA6.8 Comunicar en diferentes formatos as conxecturas e procesos matemáticos, utilizando linguaxe matemática adecuada.

Por el camino...

Revisando precios

Temporada alta

4. Tu propuesta

Retroalimentación

Feito con eXeLearning (Nova xanela)