Orientacións e recomendacións de uso
Recomendacións para unha correcta aplicación do REA na aula de 5º EP:
Recursos materiais necesarios
Consideramos necesario compaxinar os recursos dixitais cos manipulativos e o uso de recursos tradicionais (lapis, caderno...).
Achéganse en formato editable distintas fichas de apoio e outros documentos coma os carnés do alumnado para o traballo colaborativo.
Recoméndase revisalas antes de entregar ao alumnado por se fose preciso modificar algún texto ou espazo para escribir nelas de xeito manual.
Proposta de agrupamentos
Neste REA ofrécense actividades que poden facerse de xeito individual ou en grupo.
Os agrupamentos que se propoñen neste REA están baseados nun proxecto de cooperación e colaboración, onde o grupo-clase se divide en grupos de ata catro estudantes. A cada alumno e alumna, dentro do seu grupo asígnase un rol ou función, cunhas tarefas específicas. Estes roles iranse intercambiando de modo que cada persoa poida participar e experimentar os diferentes roles establecidos.
Produtos finais
O reto final deste REA é que o alumnado faga unha invitación para a celebración dunha festa, poñendo como condición un número mínimo de informacións e fraccións a utilizar.
Dado que a temática da celebración e os productos son variables, debe ser o docente quen indique como elixirán esta información, podendo usar os datos das actividades previas ou ben usar datos reais elixidos previamente polo profesorado.
Enfoque multinivel do reto
Dado que o lugar e as actividades se deixan abertas ao describir o reto, pódense acoutar adaptando a dificultade ás características do alumnado.
O enforque multinivel do reto céntrase na presentación do mesmo en diferentes formatos (papel ou dixital) e no número de fraccións a utilizar para a realización do deseño da invitación.