Saltar navegación

2.1. Criterios e instrumentos de avaliación

Criterios de avaliación e mínimos de consecución

Na seguinte táboa recóllense os criterios de avaliación, os mínimos de consecución que se contemplan para cada criterio, os instrumentos de avaliación previstos e a súa ponderación (baseada na proposta de Proens). As probas escritas, PE, non se inclúen neste REA.

Códigos CA Criterios de avaliación (CA)  Mínimos de consecución Instrumentos de avaliación Tema %
CA1.3 Seleccionar entre diferentes estratexias para resolver un problema, xustificando a elección. Seleccionar entre as diferentes estratexias para resolver problemas de fraccións, xustificando a súa elección. TI 2 5
CA1.4 Obter posibles solucións dun problema, seleccionando entre varias estratexias coñecidas de forma autónoma. Obter posibles solucións dun problema de fraccións, seguindo algunha estratexia coñecida, tal como a representación gráfica, busca de fraccións equivalentes. PE (Non incluída no REA) 2 20
CA1.5 Formular conxecturas matemáticas sinxelas investigando patróns, propiedades e relacións de forma guiada.

Formular conxecturas matemáticas sinxelas ao investigar patróns, propiedades e relacións, vinculadas coas operacións das fraccións.

TI 2 5
CA1.6 Formular novos problemas sobre situacións cotiás que se resolvan matematicamente.

Formular problemas con fraccións, relacionados coas situacións cotidiás, resolvéndose de xeito matemático.

PE (Non incluída no REA) 2 20
CA1.8 Utilizar as conexións entre as matemáticas, outras áreas e a vida cotiá para resolver problemas en contextos non matemáticos.

Interpretar situacións da vida real, en contextos non matemáticos, que se poidan vincular coas fraccións.

PE (Non incluída no REA) 2 10
CA1.9 Comunicar en diferentes formatos as conxecturas e procesos matemáticos, utilizando linguaxe matemática adecuada.

Explicar os procesos e as ideas matemàticas, os pasos seguidos na resoluciòn , ou os resultados obtidos nos problemas de fraccións, utilizando unha linguaxe matemática sinxela en diferentes formatos.

TI 2 5
CA4.3 Seleccionar entre diferentes estratexias para resolver un problema, xustificando a elección.

Seleccionar entre as diferentes estratexias para resolver problemas coas fracción, xustificando a súa elección.

PE (Non incluída no REA) 2 10
CA4.4 Obter posibles solucións dun problema, seleccionando entre varias estratexias coñecidas de forma autónoma.

Obter a solución a un problema de de operacións de fraccións, seleccionando unha das estratexias para a sua solución.

TI 2 5
CA4.8 Utilizar conexións entre diferentes elementos matemáticos mobilizando coñecementos e experiencias propios.

Realizar conexións entre os diferentes elementos matemáticos aplicando coñecementos e experiencias propios no campo das fraccións.

TI 2 5
CA6.3

Traballar en equipo activa, respectuosa e responsablemente, mostrando iniciativa, comunicándose de forma efectiva, valorando a diversidade, mostrando empatía e establecendo relacións saudables baseadas no respecto, a igualdade e a resolución pacífica de conflitos.

Traballar en equipo activa e respectuosamente , respectando a diversidade do grupo e establecendo relacións saudables baseadas no respecto, a igualdade e a resolución pacífica de conflitos.

T.I. 2 10
CA6.6  Utilizar conexións entre diferentes elementos matemáticos mobilizando coñecementos e experiencias propios.

Realizar conexións entre os diferentes elementos matemáticos aplicando coñecementos e experiencias propios no campo das fraccións.

T.I. 2 5
Lenda%: Peso orientativo (o profesorado debe axustalo á súa programación); PE: Proba escrita, TI: Táboa de indicadores.

Actividades e instrumentos empregados no REA

Nesta táboa concrétanse as actividades ou retos empregados no REA do alumnado en relación con cada criterio de avaliación, indicando en cada caso o instrumento de avaliación considerado.

Criterios de avaliación Actividades ou exercicios/ Seccións do REA Instrumentos empregados

CA1.3 Seleccionar entre diferentes estratexias para resolver un problema, xustificando a elección.

2.2. Ingredientes para la tarta

3.2. El trozo más grande

3.3. Escoge una

3.4. ¿Sabes de qué fracción se trata?

3.5. ¿Correcto o incorrecto?

Retroalimentación

CA1.4 Obter posibles solucións dun problema, seleccionando entre varias estratexias coñecidas de forma autónoma.

2.1. Cada fracción a su lugar

3.1. Fiesta de cumpleaños

3.4. Sumando porciones

3.4. Sumas y restas de merienda

3.6. ¿Cuál es la correcta?

Retroalimentación

PE (Non incluída no REA)

CA1.5 Formular conxecturas matemáticas sinxelas investigando patróns, propiedades e relacións de forma guiada.

2.1 Cada fracción a su lugar

3.2. Compara los trozos de empanada

3.3. Dibuja tu pizza

3.8. Porcentaje de asistentes

Retroalimentación

CA1.6 Formular novos problemas sobre situacións cotiás que se resolvan matematicamente.

3.3. Dividiendo o bandullo

3.5. Productos elaborados

Retroalimentación

PE (Non incluída no REA)

CA1.8 Utilizar as conexións entre as matemáticas, outras áreas e a vida cotiá para resolver problemas en contextos non matemáticos.

2.1. Mercado de frutas

3.1. Opción A: Rosquillas y bizcochos

3.1. Opción B: Tartas

3.1. Opción C: Bizcochos y orejas

Retroalimentación

PE (Non incluída no REA)

CA1.9 Comunicar en diferentes formatos as conxecturas e procesos matemáticos, utilizando linguaxe matemática adecuada.

3.2. ¿Quién compró más?

3.3. La pizza de las fracciones

5. ¡Habla de la fiesta!

Retroalimentación

CA4.3 Seleccionar entre diferentes estratexias para resolver un problema, xustificando a elección.

2.1. Pareja de mercado

2.2. Consigue una tarta

2.2. Opción A: Camión de fruta

2.2. Opción B: Naranjas estropeadas

2.2. Opción C: La tarta de arándanos

Retroalimentación

PE (Non incluída no REA)

CA4.4 Obter posibles solucións dun problema, seleccionando entre varias estratexias coñecidas de forma autónoma.

2.1. Opción A: Pide pista

2.1. Opción B: ¿Cómo se lee?

2.1. Opción C: Coloca la fracción

3.1. ¿Repartes?

3.4. ¡Problemas con las compras!

Retroalimentación

CA4.8 Utilizar conexións entre diferentes elementos matemáticos mobilizando coñecementos e experiencias propios.

2.1. Reparte el queso

2.2. ¿Cuáles valen la unidad?

3.1. Rosquillas de plátano

3.4. Frutas y verduras

3.7. Opción A: La tarta de Santiago

3.7. Opción B: Receta de tortitas

3.7. Opción C: Empanadas y empanadillas

Retroalimentación


CA6.3 Traballar en equipo activa, respectuosa e responsablemente, mostrando iniciativa, comunicándose de forma efectiva, valorando a diversidade, mostrando empatía e establecendo relacións saudables baseadas no respecto, a igualdade e a resolución pacífica de conflitos.

2.2. Trabajar en equipo: La información necesaria

3.4. Trabajar en equipo: Elige y selecciona fracciones

4. La invitación

TI

CA6.6 Utilizar conexións entre diferentes elementos matemáticos mobilizando coñecementos e experiencias propios.

3.5. La charcutería

3.6. Preparando la ropa

4. La invitación

Retroalimentación

TI

Feito con eXeLearning (Nova xanela)