Temporalización do REA
Esta situación de aprendizaxe está aliñada coa unidade didáctica 2 da programación de 5º de Primaria de Matemáticas de PROENS. Consta de 20 sesións para impartir dentro do primeiro trimestre. No seguinte cadro reflíctese unha aproximación do número de sesións que levaría cada unha das fases.
| Fase | Seccións | Descrición do traballo a desenvolver | Temporalización |
|---|---|---|---|
| FASE 1 |
1. Una parte de Galicia |
Sesión de introdución e motivación sobre o reto. Descríbese a formación de equipos e os elementos que compoñen o reto. Primeira reflexión para anotar no diario de aprendizaxe de forma individual e grupal. |
1 Sesión |
| FASE 2 |
2. Plan inicial |
Sesións para conectar cos coñecementos de 4.º de Primaria. Faise un repaso dos concepto de fracción e a fracción como unidade. Segunda reflexión no diario de aprendizaxe. |
4 Sesións |
| FASE 3 |
3. Los preparativos |
Sesións con actividades nas que se desenvolven os contidos e procedementos sobre fraccións e operacións contextualizados ao entorno do mercado e da celebración dunha festa. |
10 Sesións |
| FASE 4 |
4. La invitación |
Proponse deseñar unha invitación de festa tendo en conta os requisitos que debe cumprir. Contén reflexións para anotar no diario de aprendizaxe de forma individual e en equipo reforzando así a súa comprensión e a capacidade para aplicar as estratexias necesarias no reto final. |
3 Sesións |
| FASE 5 |
5. La fiesta |
Sesión vinculadas á exposición do reto. Auto-reflexión, individual e en equipos, sobre a utilidade do aprendido e comunicación dos resultados aos/ás compañeiros/as nunha exposición oral. A duración pode variar dependendo do número de equipos e do tempo que se dea a cada un deles. Proba escrita (non incluida). |
1 + 1 Sesión |