Saltar navegación

2.1. Criterios e instrumentos de avaliación

Criterios de avaliación e mínimos de consecución

Lembramos que os criterios de avaliación que aquí se amosan son os que conteñen a unidade didáctica 1 e a unidade didáctica 2 de PROENS. Pode haber criterios de avaliación (CA) que aparezan máis dunha vez debido a que poden ter mínimos de consecución variados tamén un peso orientativo que, neste caso, corresponde co establecido nas programacións de PROENS.

Códigos CA: descrición dos criterios de avaliación  Mínimos de consecución Instrumentos de avaliación Unidade didáctica (Proens) % (Orientación de Proens)
CA1.1: Mostrar interese e respecto polas distintas linguas e variedades dialectais, incluídas as linguas de signos, identificando as características fundamentais das da súa contorna xeográfica, así como algúns trazos dos dialectos e linguas familiares do alumnado. Amosa a mesma consideración polos compañeiros e compañeiras con lingua materna diferente Táboa de indicadores 1 11
CA1.1: Mostrar interese e respecto polas distintas linguas e variedades dialectais, incluídas as linguas de signos, identificando as características fundamentais das da súa contorna xeográfica, así como algúns trazos dos dialectos e linguas familiares do alumnado. Recoñece nas conversas os interlocutores e interlocutoras en galego Táboa de indicadores 2 5
CA1.2: Detectar, de xeito guiado e con autonomía crecente en contextos próximos, prexuízos e estereotipos lingüísticos frecuentes, ofrecendo alternativas e valorando a pluralidade lingüística do mundo, particularmente a dualidade lingüística galego-castelán, como unha fonte de riqueza cultural, especialmente en comunidades bilingües como a galega. Usa unha linguaxe respectuosa e inclusiva nas conversas cos demais. Táboa de indicadores 2 5
CA1.3: Identificar as distintas linguas empregadas na súa contorna, valorando a diversidade cultural próxima. Recoñece na conversa, o galego, o castelán e o inglés. Táboa de indicadores 1 10
CA1.3: Identificar as distintas linguas empregadas na súa contorna, valorando a diversidade cultural próxima. Recoñece o galego, o castelán e o inglés en textos escritos. Proba escrita 2 5
CA1.5: Usar unha linguaxe respectuosa coas diferenzas persoais, culturais e idiomáticas e coa perspectiva de xénero. Trata con consideración a compañeiros e compañeiras con lingua ou cultura familiar diferente. Táboa de indicadores 1 10
CA1.5: Usar unha linguaxe respectuosa coas diferenzas persoais, culturais e idiomáticas e coa perspectiva de xénero. Emprega unha linguaxe respectuosa con todos os compañeiros e compañeiras Táboa de indicadores 2 6
CA2.1: Comprender o sentido de textos orais e multimodais sinxelos, recoñecendo o tema, as ideas principais e as mensaxes explícitas e implícitas, valorando o seu contido e os elementos non verbais e formais básicos. Resume unha comunicación oral breve. Táboa de indicadores 1 11
CA2.2: Utilizar de xeito efectivo a linguaxe oral: escoitar con atención, recoller datos, preguntar, repreguntar e un vocabulario adecuado ao nivel. Respecta as quendas nas conversas en grupo Táboa de indicadores 2 5
CA2.4: Participar en interaccións orais espontáneas ou reguladas, incorporando estratexias sinxelas de escoita activa, de cortesía lingüística e de cooperación conversacional, respectando o uso simultáneo das dúas linguas propias, de ser o caso. Intervén activamente en conversas de grupo reducido: escoita outras intervencións; manifesta opinión propia. Táboa de indicadores 1 12
CA2.4: Participar en interaccións orais espontáneas ou reguladas, incorporando estratexias sinxelas de escoita activa, de cortesía lingüística e de cooperación conversacional, respectando o uso simultáneo das dúas linguas propias, de ser o caso. Expresa a súa opinión en conversas grupais de maneira activa. Táboa de indicadores 2 6
CA3.1: Ler de maneira silenciosa e en voz alta textos escritos e multimodais sinxelos, identificando o sentido global e a información relevante, realizando inferencias a partir de estratexias básicas de comprensión antes, durante e despois da lectura de maneira acompañada e superando a interpretación literal. Resume correctamente un breve texto de 100/150 palabras adaptado á súa idade. Proba escrita 2 8
CA3.2: Comprender distintos tipos de textos en lingua galega valorando a lectura como medio para ampliar o vocabulario e como gozo persoal. Diferencia textos escritos pola súa intención: literarios ou informativos. Proba escrita 2 8
CA3.5: Adquirir a eficacia lectora mediante unha planificación sistemática de mellora e o gusto pola lectura. Aproveita o momento lector con regularidade. Resume oralmente un texto de aproximadamente 50 palabras lido en 60 segundos. Táboa de indicadores 1

12

CA3.6: Producir textos escritos e multimodais coherentes e sinxelos, en distintos soportes, a partir do modelo discursivo que mellor responda a cada situación comunicativa, progresando na aplicación das normas gramaticais e ortográficas básicas ao servizo da cohesión textual e mobilizando estratexias sinxelas, individuais ou grupais, de planificación, textualización, revisión e edición. Escribe un texto breve instrutivo de forma comprensiva. Proba escrita 1 12
CA3.6: Producir textos escritos e multimodais coherentes e sinxelos, en distintos soportes, a partir do modelo discursivo que mellor responda a cada situación comunicativa, progresando na aplicación das normas gramaticais e ortográficas básicas ao servizo da cohesión textual e mobilizando estratexias sinxelas, individuais ou grupais, de planificación, textualización, revisión e edición. Redacta textos breves de 100/150 palabras con redacción correcta e vocabulario non repetitivo. Proba escrita 2 8
CA3.7: Elaborar textos escritos e multimodais coherentes, en distintos soportes, integrando recursos gráficos ou paratextuais que faciliten a comprensión do sentido global e da información relevante. Elabora documentos dixitais con redacción correcta e presentación acompañada de imaxes de maneira equilibrada. Proba escrita 2 10
CA6.1: Comparar aspectos básicos das linguas do ámbito escolar e social para acadar unha competencia comunicativa integrada. Recoñece en textos transcritos conversas entre iguais comparadas con conversas docente/discente. Proba escrita 2 8
CA6.2: Producir en galego textos escritos e multimodais coherentes de relativa complexidade, en distintos soportes, seleccionando o modelo discursivo que mellor responda a cada situación comunicativa, progresando no uso das normas gramaticais e ortográficas básicas e mobilizando, de maneira puntualmente acompañada, estratexias sinxelas, individuais ou grupais, de planificación, redacción, revisión e edición. Redacta textos breves de 100/150 palabras con corrección na concordancia e na acentuación. Proba escrita 2 10
CA6.6: Aplicar os coñecementos sobre as categorías gramaticais e as regras de ortografía, tendo en conta aspectos diferenzas co castelán, para favorecer unha comunicación máis eficaz. Escribe un texto breve con acentuación correcta. Proba escrita 1 12
CA6.6: Aplicar os coñecementos sobre as categorías gramaticais e as regras de ortografía, tendo en conta aspectos diferenzas co castelán, para favorecer unha comunicación máis eficaz. Identifica os substantivos nun texto escrito. Proba escrita 2 8
CA6.7: Sistematizar a adquisición de vocabulario a través dos textos. Reelabora textos instrutivos lidos previamente cun vocabulario adecuado. Proba escrita 1 10
CA6.7: Sistematizar a adquisición de vocabulario a través dos textos. Recoñece a totalidade dos substantivos dun texto de 100/150 palabras, a través do contexto ou coa axuda do dicionario. Proba escrita 2 8
 Lenda%: Peso orientativo (o profesorado debe axustalo á súa programación); PE: Proba escrita, TI: Táboa de indicadores 

Actividades e instrumentos empregados no REA

A continuación preséntase a táboa de criterios de avaliación relacionados coas actividades. Tamén se indica a situación exacta da actividade no REA. Por último indícase o instrumento de avaliación empregado para cada actividade. Deben terse en conta unha serie de cuestións:

  • Neste REA non se inclúen as probas escritas dos Criterios de Avaliación (CA) que en PROENS se avalían con ese tipo de instrumento. Porén, os CA, serían perfectamente avaliables coas actividades que aquí se propoñen e os instrumentos alternativos que se facilitan; ou, no seu defecto, axudan a preparar para a súa avaliación.
  • Cando na táboa que segue se sinala unha actividade con "Proba escrita" como instrumento empregado, isto significa que é preciso que o alumnado realice unha produción escrita en menor ou maior medida. Algunhas delas son xa retroalimentadas, algo que se indica co texto "Proba escrita con retroalimentación".
Criterios de avaliación Actividades ou exercicios / Seccións do REA Instrumentos empregados
CA1.1 - Mostrar interese e respecto polas distintas linguas e variedades dialectais, incluídas as linguas de signos, identificando as características fundamentais das da súa contorna xeográfica, así como algúns trazos dos dialectos e linguas familiares do alumnado.

1. E ti que falas? (Sección 2 >> Que sabemos? >> A miña lingua, o galego)

2. Agora escoita, pensa e responde (Sección 2 >> Que sabemos? >> A miña lingua, o galego)

3. Pregunta Verdadeira ou Falsa "cheísmo" e "teísmo" (Sección 2 >> Guía da nosa lingua e da fala de cada quen >> Camiño do dialectalismo)

4. O galego normativo e as variedades (Sección 2 >> Guía da nosa lingua e da fala de cada quen >> Camiño do dialectalismo)

5. Actividade despregable sobre o galego normativo (Sección 2 >> Guía da nosa lingua e da fala de cada quen >> Camiño do dialectalismo)

6. A Gheada zona occidental (Sección 2 >> Guía da nosa lingua e da fala de cada quen >> Camiño do dialectalismo)

7. Opción A: Lista desordenada. Bloque oriental (Sección 2 >> Guía da nosa lingua e da fala de cada quen >> Comproba que sabes)

8. Opción B: Encher espazos. Bloque oriental. (Sección 2 >> Guía da nosa lingua e da fala de cada quen >> Comproba que sabes)

9. Opción C: Arrastre de palabras dialectais Bloque oriental (Sección 2 >> Guía da nosa lingua e da fala de cada quen >> Comproba que sabes)

10. Opción A: Selecciona os dialectalismos do son. Bloque central (Sección 2 >> Guía da nosa lingua e da fala de cada quen >> Comproba que sabes >> Comproba que sabes)

11. Opción B: de encher espazos. Bloque central  (Sección 2 >> Guía da nosa lingua e da fala de cada quen >> Comproba que sabes)

12. Opción C: Arrastre de dialectalismo. Bloque central  (Sección 2 >> Guía da nosa lingua e da fala de cada quen >> Comproba que sabes)

13. Opción A: Selecciona os dialectalismos do son. Bloque occidental (Sección 2 >> Guía da nosa lingua e da fala de cada quen >> Comproba que sabes)

14. Opción B: Encher espazos. Bloque occidental Bloque occidental (Sección 2 >> Guía da nosa lingua e da fala de cada quen >> Comproba que sabes)

15 Opción C: Arrastre de palabras dialectais. Bloque occidental (Sección 2 >> Guía da nosa lingua e da fala de cada quen >> Comproba que sabes)

1. Proba escrita

2. Proba escrita

1 e 2 táboa de indicadores

3. Retroalimentación

4. Proba escrita

5. Retroalimentación

6. Retroalimentación

7. Retroalimentación

8. Retroalimentación

9. Retroalimentación

10. Retroalimentación

11. Retroalimentación

12. Retroalimentación

13. Retroalimentación

14. Retroalimentación

15. Retroalimentación

CA1.2 - Detectar, de xeito guiado e con autonomía crecente en contextos próximos, prexuízos e estereotipos lingüísticos frecuentes, ofrecendo alternativas e valorando a pluralidade lingüística do mundo, particularmente a dualidade lingüística galego-castelán, como unha fonte de riqueza cultural, especialmente en comunidades bilingües como a galega.

1. Vídeo interactivo para facer o Camiño (Sección 2 >> Guía da nosa lingua e da fala de cada quen >> Agora ti!)

2. Reto 1 (A receita da aula)

3. Reto 2 (Prospecto de EDIXGAL)

4. Reto 3 (Guía e mapa da escola)

5. Reto extra

1. Retroalimentación. 

2. Rúbrica dos retos

3. Rúbrica dos retos

4. Rúbrica dos retos

5. Rúbrica dos retos

CA1.3 - Identificar as distintas linguas empregadas na súa contorna, valorando a diversidade cultural próxima.

1. As linguas que lemos (Sección 2 >> Que sabemos? >> A miña lingua, o galeo)

2. Opción A: Mapa de linguas e dialectos.(Sección 2 >> Guía da nosa lingua e da fala de cada quen >> Agora ti!)

3.Opción B: Linguas no ditado (Sección 2 >> Guía da nosa lingua e da fala de cada quen >> Agora ti!)

4. Opción C: Selección múltiple de linguas e dialectos (Sección 2 >> Guía da nosa lingua e da fala de cada quen >> Agora ti!)

5. Estudo de casos dialectais por bloques. (Sección 2 >> Guía da nosa lingua e da fala de cada quen >> Estudo de casos dialectais)

1. Proba escrita con retroalimentación

2. Retroalimentación e Táboa de indicadores

3. Proba escrita con retroalimentación e Táboa de indicadores

4. Retroalimentación e Táboa de indicadores

5. Proba escrita 

 

CA1.5 - Usar unha linguaxe respectuosa coas diferenzas persoais, culturais e idiomáticas e coa perspectiva de xénero.

1. Reto 1 (A receita da aula)

2. Reto 2 (Prospecto de EDIXGAL)

3. Reto 3 (Guía e mapa da escola)

4. Reto extra

1. Rúbrica dos retos

2. Rúbrica dos retos

3. Rúbrica dos retos

4. Rúbrica dos retos

CA2.1 - Comprender o sentido de textos orais e multimodais sinxelos, recoñecendo o tema, as ideas principais e as mensaxes explícitas e implícitas, valorando o seu contido e os elementos non verbais e formais básicos.

1. Opción A: Organizamos as canles (Sección 3.1 >>Manual de canles de comunicación >> Agora ti!)

2. Opción B: Memoria de elefante (Sección 3.1 >>Manual de canles de comunicación >> Agora ti!)

3. Opción C: Completa os textos sobre as canles de comunicación (Sección 3.1 >>Manual de canles de comunicación  >> Agora ti!)

4. Mesturando canles (Sección 3.1 >>Manual de canles de comunicación >> Mesturando canles)

5. Actividade "Pregunta verdadeira ou falsa" (Sección 3.3 > Manual de creación de palabras >> Agora ti!)

1. Retroalimentación

2. Retroalimentación

3. Retroalimentación

4. Táboa de indicadores

5. Retroalimentación

CA2.2 - Utilizar de xeito efectivo a linguaxe oral: escoitar con atención, recoller datos, preguntar, repreguntar e un vocabulario adecuado ao nivel.

1. Practica antes de comezar o "Camiño do dialectalismo" (Sección 2 >> Guía da nosa lingua e da fala de cada quen >> Agora ti!)

2. Camiño do dialectalismo. Mapa mudo de Galicia (Sección 2 >> Guía da nosa lingua e da fala de cada quen >> Camiño do dialectalismo)

3. Reto 1 (A receita da aula)

4. Reto 2 (Prospecto de EDIXGAL)

5. Reto 3 (Guía e mapa da escola)

6. Reto extra

1. Proba escrita

2.Táboa de indicadores

3. Rúbrica dos retos

4. Rúbrica dos retos

5. Rúbrica dos retos

6. Rúbrica dos retos

CA2.4 - Participar en interaccións orais espontáneas ou reguladas, incorporando estratexias sinxelas de escoita activa, de cortesía lingüística e de cooperación conversacional, respectando o uso simultáneo das dúas linguas propias, de ser o caso.

1. Reto 1 (A receita da aula)

2. Reto 2 (Prospecto de EDIXGAL)

3. Reto 3 (Guía e mapa da escola)

4. Reto extra

1. Rúbrica dos retos

2. Rúbrica dos retos

3. Rúbrica dos retos

4. Rúbrica dos retos

CA3.1 - Ler de maneira silenciosa e en voz alta textos escritos e multimodais sinxelos, identificando o sentido global e a información relevante, realizando inferencias a partir de estratexias básicas de comprensión antes, durante e despois da lectura de maneira acompañada e superando a interpretación literal.

1. Lectura rápida (Sección 2 (Sección 2 >> Que Sabemos?)

2. Lectura rápida (O país da choiva) (Sección 2 >> Guía da nosa lingua e da fala de cada quen >> Agora ti!)

3. Fíxate ben (Sección 3.3 >> Manual de creación de palabras >> Agora ti!)

4. Completa con moito coidado (Sección 3.3 >> Manual de creación de palabras >> Agora ti!)

5. Lectura rápida (Escarlatina, a cociñeira defunta) (Sección 3.5. As receitas do substantivo >> A nosa historia)

1. Táboa de indicadores

2. Táboa de indicadores

3. Proba escrita

4. Retroalimentación

5. Táboa de indicadores

CA3.2 - Comprender distintos tipos de textos en lingua galega valorando a lectura como medio para ampliar o vocabulario e como gozo persoal.

1. Sabemos dar instrucións? (Sección 2 >> Que Sabemos?)

2. Analizamos un tipo de texto instrutivo: a receita (Sección 2 >> Que sabemos?)

3. Sabemos seguir instrucións? (Sección 2 >> Que Sabemos?)

4. Fíxate ben (Sección 3.3 >> Manual de creación de palabras >> Agora ti!)

1. Retroalimentación

2. Proba escrita

3. Proba escrita

4. Proba escrita

CA3.5 - Adquirir a eficacia lectora mediante unha planificación sistemática de mellora e o gusto pola lectura.

1. Lectura rápida (Sección 2 >> Que Sabemos?)

2. Lectura rápida (O país da choiva) (Sección 2 >> Guía da nosa lingua e da fala de cada quen)

3. Lectura rápida (Escarlatina, a cociñeira defunta) (Sección 3.5. As receitas do substantivo >> A nosa historia)

1. Táboa de indicadores

2. Táboa de indicadores

3. Táboa de indicadores

CA3.6 - Producir textos escritos e multimodais coherentes e sinxelos, en distintos soportes, a partir do modelo discursivo que mellor responda a cada situación comunicativa, progresando na aplicación das normas gramaticais e ortográficas básicas ao servizo da cohesión textual e mobilizando estratexias sinxelas, individuais ou grupais, de planificación, textualización, revisión e edición.

1. Analizamos un tipo de texto instrutivo: a receita (Sección 2 >> Que sabemos?)

2. Ponte a proba! Que símbolo representa a cada categoría gramatical? (Sección 2 >> Que sabemos? >> Mestras da gramática)

3. Seguro que te lembras? clasifica as palabras que lemos no texto anterior (Sección 2 >> Que sabemos?  >> Mestras da gramática)

4. Reto 1 (A receita da aula)

5. Reto 2 (Prospecto de EDIXGAL)

6. Reto 3 (Guía e mapa da escola)

7. Reto extra

1. Proba escrita

2. Retroalimentación

3. Retroalimentación

4. Rúbrica dos retos

5. Rúbrica dos retos

6. Rúbrica dos retos

7. Rúbrica dos retos

CA3.7 - Elaborar textos escritos e multimodais coherentes, en distintos soportes, integrando recursos gráficos ou paratextuais que faciliten a comprensión do sentido global e da información relevante.

1. Mesturando canles (Sección 3.1 >> Manual de canles de comunicación)

2. Reto 1 (A receita da aula)

3. Reto 2 (Prospecto de EDIXGAL)

4. Reto 3 (Guía e mapa da escola)

5. Reto extra

1. Rúbrica mesturando canles

2. Rúbrica dos retos

3. Rúbrica dos retos

4. Rúbrica dos retos

5. Rúbrica dos retos

CA6.1 - Comparar aspectos básicos das linguas do ámbito escolar e social para acadar unha competencia comunicativa integrada.

1. E ti que falas? (Sección 2 >> Que sabemos? >> A miña lingua, o galego)

2. Agora escoita, pensa e responde (Sección 2 >> Que sabemos? >> A miña lingua, o galego)

3. As linguas que lemos (Sección 2 >> Que sabemos? >> A miña lingua, o galeo)

4. Quen está a falar? (Sección 2 >> Que sabemos? >> A miña lingua, o galego)

5. Opción A: Mapa de linguas e dialectos.(Sección 2 >> Guía da nosa lingua e da fala de cada quen >> Agora ti!)

6.Opción B: Linguas no ditado (Sección 2 >> Guía da nosa lingua e da fala de cada quen >> Agora ti!)

7. Opción C: Selección múltiple de linguas e dialectos (Sección 2 >> Guía da nosa lingua e da fala de cada quen >> Agora ti!)

1. Proba escrita

2. Proba escrita

3. Proba escrita con retroalimentación

4. Proba escrita con retroalimentación

5. Retroalimentación e Táboa de indicadores

6. Proba escrita con retroalimentación e Táboa de indicadores

7. Retroalimentación e Táboa de indicadores

CA6.2 - Producir en galego textos escritos e multimodais coherentes de relativa complexidade, en distintos soportes, seleccionando o modelo discursivo que mellor responda a cada situación comunicativa, progresando no uso das normas gramaticais e ortográficas básicas e mobilizando, de maneira puntualmente acompañada, estratexias sinxelas, individuais ou grupais, de planificación, redacción, revisión e edición.

1. Sopa de letras da acentuación (Sección 2 >> Que sabemos? >> Mestras da gramática)

2. Reto 1 (A receita da aula)

3. Reto 2 (Prospecto de EDIXGAL)

4. Reto 3 (Guía e mapa da escola)

5. Reto extra

1. Retroalimentación

2. Rúbrica dos retos

3. Rúbrica dos retos

4. Rúbrica dos retos

5. Rúbrica dos retos

CA6.6 - Aplicar os coñecementos sobre as categorías gramaticais e as regras de ortografía, tendo en conta aspectos diferenzas co castelán, para favorecer unha comunicación máis eficaz.

1. Lembramos os substantivos (Sección 2 >> Que sabemos? >> Mestras da gramática)

2. Opción A: Separa en sílabas (Sección 3.3 >> Manual de creación de palabras >> Agora ti!)

3. Opción B: Completa coas sílabas que correspondan (Sección 3.3 >> Manual de creación de palabras >> Agora ti!)

4. Opción C: Escolle a separación de sílabas correcta (Sección 3.3 >> Manual de creación de palabras >> Agora ti!)

5. Clasifica  (Sección 3.3 >> Manual de creación de palabras >> Agora ti!)

6. Numerando sílabas (Sección 3.3 >> Manual de creación de palabras >> Agora ti!)

7. Marca os ditongos (Sección 3.3 >> Manual de creación de palabras >> Agora ti!)

8. Na procura de ditongos (Sección 3.3 >> Manual de creación de palabras >> Agora ti!)

9. Palabras con prefixos (Sección 3.3 >> Manual de creación de palabras >> Agora ti!)

10. Busca os prefixos (Sección 3.3 >> Manual de creación de palabras >> Agora ti!)

11. Opción A: Clasifica as seguintes palabras en agudas, graves e esdrúxulas seguindo os exemplos. (Sección 3.4 >> O prospecto de acentuación >> Agora ti!)

12. Opción B: Completa coa palabra correcta. (Sección 3.4 >> O prospecto de acentuación >> Agora ti!)

13. Opción C: Clasifica as seguintes palabras en agudas, graves e esdrúxulas. Despois indica porque levan acento. (Sección 3.4 >> O prospecto de acentuación >> Agora ti!)

14. Busca e acentúa a palabra aguda da frase que o precise. (Sección 3.4 >> O prospecto de acentuación >> Agora ti!)

15. Escolle a palabra grave que se atopa correctamente acentuada e completa as oracións. (Sección 3.4 >> O prospecto de acentuación >> Agora ti!)

16. Coloca a palabra esdrúxula no oco correspondente. (Sección 3.4 >> O prospecto de acentuación >> Agora ti!)

17. Clasifica as seguintes palabras en agudas, graves e esdrúxulas. Coloca o acento gráfico cando o precisen. (Sección 3.4 >> O prospecto de acentuación >> Agora ti!)

18. Repasamos a acentuación cun verdadeiro e falso. (Sección 3.4 >> O prospecto de acentuación >> Agora ti!)

19. Opción A. A busca do substantivo (Sección 3.5. As receitas do substantivo >> Agora ti)

20. Opción B: Clasifica os seguintes substantivos (Sección 3.5. As receitas do substantivo >> Agora ti)

21. Opción C: Completa a clasificación dos seguintes substantivos (Sección 3.5. As receitas do substantivo >> Agora ti)

1. Retroalimentación

2. Retroalimentación

3. Retroalimentación

4. Retroalimentación

5. Proba escrita con retroalimentación

6. Retroalimentación

7. Retroalimentación

8. Retroalimentación

9. Proba escrita con retroalimentación

10. Retroalimentación

11. Proba escrita

12. Retroalimentación

13. Proba escrita

14. Proba escrita con retroalimentación

15. Retroalimentación

16. Retroalimentación

17. Proba escrita

18. Retroalimentación

19. Retroalimentación

20. Proba escrita

21. Retroalimentación

CA6.7 - Sistematizar a adquisición de vocabulario a través dos textos.

1. Fíxate ben / Clasifica (Sección 3.3 >> Manual de creación de palabras >> Agora ti!)

2. Le e busca os substantivos do texto (Sección 3.5. As receitas do substantivo >> Agora ti)

3. Busca o substantivo colectivo (Sección 3.5. As receitas do substantivo >> Agora ti)

4. Actividade despregable. Conto popular galego (Sección 3.5. As receitas do substantivo >> Agora ti)

5. Completa correctamente (Sección 3.5. As receitas do substantivo >> Agora ti) 

6. Un último repaso (Sección 3.5. As receitas do substantivo >> Agora ti) 

7. A nosa historia  (Sección 3.5. As receitas do substantivo >> A nosa historia)

8. Lectura rápida (Escarlatina, a cociñeira defunta) (Sección 3.5. As receitas do substantivo >> A nosa historia)

9. Reto 1 (A receita da aula)

10. Reto 2 (Prospecto de EDIXGAL)

11. Reto 3 (Guía e mapa da escola)

12. Reto extra

1. Proba escrita

2. Proba escrita

3. Retroalimentación

4. Retroalimentación

5. Retroalimentación

6. Retroalimentación

7. Proba escrita

8. Táboa de indicadores

9. Rúbrica dos retos

10. Rúbrica dos retos

11. Rúbrica dos retos

12. Rúbrica dos retos

Feito con eXeLearning (Nova xanela)