Criterios de avaliación e mínimos de consecución
|
Códigos CA |
Criterios de avaliación (CA) |
Mínimos de consecución |
Instrumentos de avaliación |
Unidad didáctica (Proens) |
% (Orientación de Proens) |
|---|---|---|---|---|---|
|
CA3.4 |
Analizar, de maneira progresivamente autónoma, o contido e aspectos formais e non formais elementais de textos escritos e multimodais, valorando o seu contido, estrutura, calidade, fiabilidade e idoneidade en función do propósito de lectura. |
Analiza a métrica e a rima dun poema. |
PE |
5 |
10 |
|
CA5.7 |
Producir, de maneira progresivamente autónoma, textos sinxelos individuais ou colectivos con intención literaria, reelaborando con creatividade os modelos dados, en distintos soportes e complementándoos con outras linguaxes artísticas. |
Produce textos literarios expresando as |
PE |
5 |
8 |
|
CA5.8 |
Recoñecer e interpretar recursos básicos da linguaxe literaria e diferenza das principais convencións formais dos xéneros. |
Recoñece algún recurso literario. |
PE |
5 |
8 |
|
CA6.2 |
Producir textos escritos e multimodais coherentes de relativa complexidade, en distintos soportes, seleccionando o modelo discursivo que mellor responda a cada situación comunicativa, progresando no uso das normas gramaticais e |
Escribe progresivamente sen faltas de ortografía, progresando nas normas gramaticais. |
PE |
5 |
8 |
|
CA6.6 |
Aplicar os coñecementos sobre as categorías gramaticais e as regras de ortografía, para favorecer unha comunicación máis eficaz. |
Recoñece algunhas categorías gramaticais. |
PE |
5 |
8 |
|
CA2.3 |
Producir textos orais e multimodais de maneira autónoma, coherente e fluída, en contextos formais sinxelos e utilizando correctamente recursos verbais e non verbais básicos. |
Recita poemas de maneira autóma de xeito coherente. |
TI |
5 |
8 |
|
CA4.5 |
Ler de maneira autónoma ou acompañada textos de diversas fontes, compartindo a experiencia da lectura, avanzando na construción da súa identidade lectora e participando en comunidades lectoras no ámbito escolar. |
Le poesía con correcta entoación e ritmo. |
TI |
5 |
8 |
|
CA4.6 |
Compartir oralmente a experiencia de lectura participando, de forma autónoma, en comunidades lectoras de ámbito escolar. |
Expresa a súa valoración sobre poemas e |
TI |
5 |
7 |
|
CA5.2 |
Compartir a experiencia de lectura, en soportes diversos, participando en comunidades lectoras do ámbito escolar e social. |
Comparte a lectura a través de |
TI |
5 |
7 |
|
CA5.3 |
Valorar os textos literarios en calquera lingua e a literatura en xeral como vehículo de |
Manifesta preferencias dentro do mundo |
TI |
5 |
6 |
|
CA5.4 |
Utilizar, con certa autonomía, as bibliotecas da aula, do centro e as virtuais, como escenario de actividades literarias compartidas |
Participa activamente en foros literarios. |
TI |
5 |
8 |
|
CA5.5 |
Incorporar a lectura expresiva e a comprensión e interpretación de textos literarios narrativos, líricos e dramáticos na práctica escolar. |
Emprega tono e actitude axeitadas nas |
TI |
5 |
7 |
|
CA5.6 |
Escoitar e ler textos literarios adecuados á súa idade, que recollan diversidade de autores e autoras, relacionándoos en función dos temas e de aspectos elementais de cada xénero literario, e interpretándoos e relacionándoos con outras manifestacións artísticas ou culturais de maneira acompañada. |
Expresa emocións coa lectura e audición de textos literarios poéticos e cancións, con relación ao seu contido. |
TI |
5 |
7 |
| Lenda: %: Peso orientativo (o profesorado debe axustalo á súa programación); PE: Proba escrita, TI: Táboa de indicadores | |||||