Criterios de avaliación e mínimos de consecución
Nesta táboa recóllense os criterios de avaliación, os mínimos de consecución que se contemplan para cada criterio, os instrumentos de avaliación previstos e a súa ponderación (en base á proposta da UD1 e UD4 parcial de PROENS).
|
Códigos CA |
Criterios de avaliación CA | Mínimos de consecución | Instrumentos avaliación | Unidade didáctica (Proens) | % (Orientativo) |
|---|---|---|---|---|---|
| CA1.3 | Identificar visual e auditivamente, clasificar, describir e representar elementos da música e da linguaxe musical. |
Identifica visualmente e representa: redonda, branca, negra (con puntiño e silencios), dobre corchea, 4 semicorcheas; barras divisoria, final e repetición; clave sol, comp. 2/4, 3/4 e 4/4 |
PE | 1 | 20 |
| CA1.1 | Distinguir propostas artísticas musicais de diferentes xéneros, estilos, épocas e culturas, a través da recepción activa e mostrando curiosidade por estas. |
Descobre os diferentes subxéneros da música tradicional galega e elabora un listado con estes, engadindo algunha característica básica de cada un. Asocia os instrumentos á famila correspondente. |
TI | 1 | 80 |
| CA1.6 | Valorar as sensacións e emocións producidas por diferentes manifestacións culturais e artísticas musicais, a partir da análise e da comprensión das devanditas manifestacións. | Valora e comprende as sensacións e emocións producidas por diferentes manifestacións culturais. | 1 | ||
| CA1.7 | Manifestar respecto na recepción de propostas artísticas musicais, interiorizando as normas elementais de comportamento e mostrando unha actitude positiva. | Manifesta respecto na recepción de propostas artísticas musicais e mostra unha actitude positiva. | 1 | ||
| CA2.1 | Producir obras propias básicas utilizando as posibilidades expresivas do corpo, o son, a imaxe e os medios dixitais básicos e mostrando confianza nas capacidades propias. |
Toca na frauta as notas do-si; si bemol; do-sol agudos. |
1 | ||
| CA2.3 | Utilizar elementos da linguaxe musical para interpretar propostas musicais vocais e instrumentais sinxelas a través da vivencia destes. |
Toca nun instrumento PAI e con metrónomo o patrón da alborada (negra + dobre corchea). |
1 | ||
| CA2.7 | Manifestar respecto na realización de actividades, interiorizando as normas elementais de comportamento e mostrando unha actitude positiva e empática cara á expresión de ideas, sentimentos e emocións dos demais. | Manifesta respecto na realización de actividades musicais e mostra unha actitude positiva. | 1 | ||
| CA3.1 | Distinguir propostas artísticas escénicas e performativas de diferentes xéneros, estilos, épocas e culturas, a través da recepción activa e mostrando curiosidade por estas. | Recoñece as partes dunha muiñeira e recoñece, alomenos, os pasos de vasco, punta-tacón e diante-detrás. | 1 | ||
| CA3.2 | Describir manifestacións culturais e artísticas escénicas e performativas explorando as súas características con interese, establecendo relacións entre elas, valorando a diversidade que as xera, así como as principais profesións vinculadas á creación e interpretación escénica e performativa, e empregando o vocabulario específico destas. | Descobre diferentes mostras de danzas representativas doutros lugares do mundo e elabora unha ficha sobre unha delas, incluíndo descrición e o paso ou característica que máis lle chamou a atención. | 4 | ||
| CA3.4 | Comparar o significado e os elementos característicos de distintas manifestacións culturais e artísticas escénicas e performativas que forman parte do patrimonio de diversas contornas, analizando as canles, medios e técnicas vinculados a elas, así como as súas diferenzas e similitudes, e desenvolvendo criterios de valoración propios. | Realiza algún tipo de análise sobre as manifestacións culturais e artísticas musicais propostas. |
4 | ||
| CA3.5 | Valorar as sensacións e emocións producidas por diferentes manifestacións culturais e artísticas escénicas e performativas, a partir da análise e da comprensión das devanditas manifestacións. | Valora e comprende as sensacións e emocións producidas por diferentes manifestacións culturais e artísticas escénicas e performativas. | 1 | ||
| CA3.6 | Manifestar respecto na recepción de propostas artísticas escénicas e performativas, interiorizando as normas de respecto de comportamento e mostrando unha actitude positiva. | Manifesta respecto na recepción de propostas artísticas escénicas e performativas e mostra unha actitudepositiva. | 1 | ||
| CA4.1 | Producir obras propias básicas utilizando as posibilidades expresivas do corpo, o son, a imaxe e os medios dixitais básicos e mostrando confianza nas capacidades propias. |
Participa grupalmente no baile dunha muiñeira. Realiza correctamente, alomenos, os pasos de vasco, punta-tacón e diante-detrás. |
1 | ||
| CA4.3 | Planificar e deseñar producións culturais e artísticas escénicas e performativas colectivas, traballando de forma cooperativa na consecución dun resultado final que cumpra cuns obxectivos acordados e asumindo diferentes roles, desde a igualdade e o respecto á diversidade. |
Participa en grupo na creación e interpretación dunha coreografía dalgunha obra ou canción elixida libremente) cuxos pasos se reflictan nun traballo. |
4 | ||
| CA4.5 | Compartir os proxectos creativos escénicos e performativos empregando diferentes estratexias comunicativas a través de diversos medios e explicando o proceso e o resultado final obtido. |
Explica o proceso, dificultades atopadas e resultado final da creación para o traballo do CA4.3. |
4 | ||
| CA4.6 | Manifestar respecto na creación e interpretación de propostas artísticas escénicas e performativas, interiorizando as normas elementais de comportamento e mostrando unha actitude positiva e empática cara á expresión de ideas, sentimentos e emocións dos demais. | Manifesta respecto na realización de actividades escénicas e performativas e mostra unha actitude positiva. | 1 | ||
| Lenda: %: Peso orientativo (o profesorado debe axustalo á súa programación); PE: Proba escrita, TI: Táboa de indicadores | |||||