2.1. Criterios e instrumentos de avaliación

Criterios de avaliación e mínimos de consecución

Ocultar

Códigos CA: descrición dos criterios de avaliación  Mínimos de consecución Instrumentos de avaliación Unidade didáctica (Proens) % (Orientación de Proens)
CA1.5: Adquirir un progresivo control e dominio corporal, empregando os compoñentes cualitativos e cuantitativos da motricidade de maneira eficiente e creativa e facendo fronte ás demandas de resolución de problemas en situacións motrices diversas transferibles ao seu espazo vivencial. Adquirir un progresivo control e dominio corporal, empregando os compoñentes cualitativos e cuantitativos da motricidade de maneira eficiente e creativa. TI Unidade 4: Expresa-T 10%
CA2.3: Adoptar medidas de seguridade antes, durante e despois da práctica de actividade física, aplicando actuacións básicas de primeiros auxilios, recoñecendo os contextos de risco e actuando con precaución ante eles. Adoptar medidas de seguridade antes, durante e despois da práctica de actividade física. TI Unidade 4: Expresa-T 15%
CA2.4: Desenvolver proxectos motores de carácter individual, cooperativo ou colaborativo, definindo metas, secuenciando accións, introducindo, se é preciso, cambios durante o proceso, xerando producións motrices de calidade e valorando o grao de axuste ao proceso seguido e ao resultado obtido. Desenvolver proxectos motores de carácter individual, cooperativo ou colaborativo xerando producións motrices de calidade. TI Unidade 4: Expresa-T 10%
CA3.4: Reproducir e crear composicións con ou sen soporte musical e comunicar diferentes sensacións, emocións e ideas, de forma estética e creativa, desde o uso dos recursos rítmicos e expresivos da motricidade. Reproducir e crear composicións con ou sen soporte musical e comunicar diferentes sensacións, emocións e ideas, de forma estética e creativa. TI Unidade 4: Expresa-T 15%
CA4.3: Participar en actividades de carácter motor desde a autorregulación da súa actuación, con predisposición, esforzo, perseveranza e mentalidade de crecemento, actuando reflexivamente, xestionando as emocións e expresándoas de forma asertiva. Participar en actividades de carácter motor desde a autorregulación da súa actuación. TI Unidade 4: Expresa-T 15%
CA5.3: Participar activamente en xogos motores e noutras manifestacións artístico-expresivas con arraigamento na cultura propia, tradicional ou actual, así como noutros procedentes de diversas culturas, recoñecendo e transmitindo o seu valor cultural e o seu potencial como espazo xerador de interaccións construtivas entre persoas con orixes diferentes e entendendo as vantaxes da súa conservación. Participar activamente en xogos motores e noutras manifestacións artístico-expresivas da cultura propia ou outras culturas, recoñecendo o seu valor como espazo xerador de interaccións. TI Unidade 4: Expresa-T 20%
CA5.5: Reproducir e crear composicións con ou sen soporte musical e comunicar diferentes sensacións, emocións e ideas, de forma estética e creativa, desde o uso dos recursos rítmicos e expresivos da motricidade. Reproducir e crear composicións con ou sen soporte musical e comunicar diferentes sensacións, emocións e ideas, de forma estética e creativa. TI Unidade 4: Expresa-T 15%
Lenda%: Peso orientativo (o profesorado debe axustalo á súa programación); PE: Proba escrita, TI: Táboa de indicadores

Actividades e instrumentos empregados no REA

Ocultar

Criterios de avaliación Actividades ou exercicios / Seccións do REA Instrumentos empregados
CA1.5: Adquirir un progresivo control e dominio corporal, empregando os compoñentes cualitativos e cuantitativos da motricidade de maneira eficiente e creativa e facendo fronte ás demandas de resolución de problemas en situacións motrices diversas transferibles ao seu espazo vivencial.

3.3 Sesións motrices

Rúbrica: "Valoro o meu traballo"

Documento base para a elaboración de rúbricas docentes

CA2.3: Adoptar medidas de seguridade antes, durante e despois da práctica de actividade física, aplicando actuacións básicas de primeiros auxilios, recoñecendo os contextos de risco e actuando con precaución ante eles.

3.3 Sesións motrices

3.3.2 Acrosport (medidas de seguridade)

Contido descargable

Rúbrica: "Valoro o meu traballo"

Documento base para a elaboración de rúbricas docentes

CA2.4: Desenvolver proxectos motores de carácter individual, cooperativo ou colaborativo, definindo metas, secuenciando accións, introducindo se é preciso cambios durante o proceso, xerando producións motrices de calidade e valorando o grao de axuste ao proceso seguido e ao resultado obtido.

3.2. Configuramos a nosa rede

3.3 Sesións motrices

Rúbrica: "Valoro o meu traballo"

Documento base para a elaboración de rúbricas docentes

CA3.4: Reproducir e crear composicións con ou sen soporte musical e comunicar diferentes sensacións, emocións e ideas, de forma estética e creativa, desde o uso dos recursos rítmicos e expresivos da motricidade.

3.3 Sesións motrices

3.3.1. Bailes e danzas tradicionais

Comproba o teu reto

Rúbrica: "Valoro o meu traballo"

Documento base para a elaboración de rúbricas docentes

CA4.3: Participar en actividades de carácter motor desde a autorregulación da súa actuación, con predisposición, esforzo, perseveranza e mentalidade de crecemento, actuando reflexivamente, xestionando as emocións e expresándoas de forma asertiva.

3.3 Sesións motrices

3.3.1 Bailes e danzas tradicionais

3.3.2 Acrosport

3.3.3 Dramatizacións

Comproba o teu reto

Rúbrica: "Valoro o meu traballo"

Rúbrica: "Valoro o traballo en equipo"

Documento base para a elaboración de rúbricas docentes

CA5.3: Participar activamente en xogos motores e noutras manifestacións artístico-expresivas con arraigamento na cultura propia, tradicional ou actual, así como noutros procedentes de diversas culturas, recoñecendo e transmitindo o seu valor cultural e o seu potencial como espazo xerador de interaccións construtivas entre persoas con orixes diferentes e entendendo as vantaxes da súa conservación.

3.3 Sesións motrices

3.3.1 Bailes e danzas tradicionais

Comproba o teu reto

Rúbrica: "Valoro o meu traballo"

Rúbrica: "Valoro o traballo en equipo"

Documento base para a elaboración de rúbricas docentes

CA5.5: Reproducir e crear composicións con ou sen soporte musical e comunicar diferentes sensacións, emocións e ideas, de forma estética e creativa, desde o uso dos recursos rítmicos e expresivos da motricidade.

3.3 Sesións motrices

3.3.1. Bailes e danzas tradicionais

Comproba o teu reto

Rúbrica: "Valoro o meu traballo"

Documento base para a elaboración de rúbricas docentes