CA1.5: Adquirir un progresivo control e dominio corporal, empregando os compoñentes cualitativos e cuantitativos da motricidade de maneira eficiente e creativa e facendo fronte ás demandas de resolución de problemas en situacións motrices diversas transferibles ao seu espazo vivencial. |
3.3 Sesións motrices
|
Rúbrica: "Valoro o meu traballo"
Documento base para a elaboración de rúbricas docentes
|
CA2.3: Adoptar medidas de seguridade antes, durante e despois da práctica de actividade física, aplicando actuacións básicas de primeiros auxilios, recoñecendo os contextos de risco e actuando con precaución ante eles. |
3.3 Sesións motrices
3.3.2 Acrosport (medidas de seguridade)
Contido descargable
|
Rúbrica: "Valoro o meu traballo"
Documento base para a elaboración de rúbricas docentes
|
CA2.4: Desenvolver proxectos motores de carácter individual, cooperativo ou colaborativo, definindo metas, secuenciando accións, introducindo se é preciso cambios durante o proceso, xerando producións motrices de calidade e valorando o grao de axuste ao proceso seguido e ao resultado obtido. |
3.2. Configuramos a nosa rede
3.3 Sesións motrices
|
Rúbrica: "Valoro o meu traballo"
Documento base para a elaboración de rúbricas docentes
|
CA3.4: Reproducir e crear composicións con ou sen soporte musical e comunicar diferentes sensacións, emocións e ideas, de forma estética e creativa, desde o uso dos recursos rítmicos e expresivos da motricidade. |
3.3 Sesións motrices
3.3.1. Bailes e danzas tradicionais
|
Comproba o teu reto
Rúbrica: "Valoro o meu traballo"
Documento base para a elaboración de rúbricas docentes
|
CA4.3: Participar en actividades de carácter motor desde a autorregulación da súa actuación, con predisposición, esforzo, perseveranza e mentalidade de crecemento, actuando reflexivamente, xestionando as emocións e expresándoas de forma asertiva. |
3.3 Sesións motrices
3.3.1 Bailes e danzas tradicionais
3.3.2 Acrosport
3.3.3 Dramatizacións
|
Comproba o teu reto
Rúbrica: "Valoro o meu traballo"
Rúbrica: "Valoro o traballo en equipo"
Documento base para a elaboración de rúbricas docentes
|
CA5.3: Participar activamente en xogos motores e noutras manifestacións artístico-expresivas con arraigamento na cultura propia, tradicional ou actual, así como noutros procedentes de diversas culturas, recoñecendo e transmitindo o seu valor cultural e o seu potencial como espazo xerador de interaccións construtivas entre persoas con orixes diferentes e entendendo as vantaxes da súa conservación. |
3.3 Sesións motrices
3.3.1 Bailes e danzas tradicionais
|
Comproba o teu reto
Rúbrica: "Valoro o meu traballo"
Rúbrica: "Valoro o traballo en equipo"
Documento base para a elaboración de rúbricas docentes
|
CA5.5: Reproducir e crear composicións con ou sen soporte musical e comunicar diferentes sensacións, emocións e ideas, de forma estética e creativa, desde o uso dos recursos rítmicos e expresivos da motricidade. |
3.3 Sesións motrices
3.3.1. Bailes e danzas tradicionais
|
Comproba o teu reto
Rúbrica: "Valoro o meu traballo"
Documento base para a elaboración de rúbricas docentes
|