Saltar navegación

4. Valoración do proceso ensino aprendizaxe

Lista de cotexo para o proceso ensinanza aprendizaxe

Lista de cotexo para avaliar o proceso ensinanza aprendizaxe
 ConseguidoNon conseguido
Aprendizaxe do alumnadoA situación de aprendizaxe serviu para que o alumnado adquirira novas aprendizaxes. (1)A situación de aprendizaxe non foi axeitada e non axudou a adquirir novas aprendizaxes. (0)
Participación activa de todo o alumnadoConseguiuse a participación activa de todo alumnado, o avanzado axudaba ao que tiña dificultades nos equipos. (1)Non se conseguiu a participación activa de todas/os, houbo alumnado que non participou. (0)
OrganizaciónA organización foi axeitada para conseguir os obxectivos propostos. (1)A organización non foi axeitada ou houbo moita improvisación. (0)
Nivel de dificultadeO nivel de dificultade foi axeitado para o nivel do alumnado. (1)O nivel de dificultade foi excesivo ou inferior ao precisado, polo que a aprendizaxe non foi exitosa. (0)
MotivaciónAs actividades foron motivadoras, logrando que o alumnado fose activo na aprendizaxe. (1)As actividades non motivaron ao alumnado, creando indiferencia e desánimo. (0)
Medidas no currículo para alumnado con NEAEAdoptáronse as medidas curriculares adecuadas para atender ao alumnado con NEAE. (1)As medidas curriculares para o alumnado con NEAE non foron axeitadas. (0)
Atención do profesoradoO profesorado atendeu de maneira axeitada as dúbidas que foron xurdindo no proceso. (1)Existían demasiadas dúbidas nos procesos e o profesorado non foi capaz de atendelas axeitadamente. (0)

Traducido e adaptado de CEDEC. Lista de cotexo para avaliar o proceso ensinanza aprendizaxe (CC BY-SA)

  • Actividade
  • Nome
  • Data
  • Puntuación
  • Notas
  • Reiniciar
  • Imprimir
  • Aplicar
  • Ventana nova

Feito con eXeLearning (Nova xanela)