Criterios de avaliación e mínimos de consecución
|
Códigos CA: descrición dos criterios de avaliación |
Mínimos de consecución | Instrumentos de avaliación |
Unidade didáctica |
% (Orientación de Proens) |
|---|---|---|---|---|
|
CA1.6. Convivir mostrando no contexto das prácticas motrices habilidades sociais, diálogo na resolución de conflitos e respecto ante a diversidade, xa sexa de xénero, afectivo-sexual, cultural, de orixe nacional, étnica, socioeconómica ou de competencia motriz, e mostrando unha actitude crítica e un compromiso activo fronte aos estereotipos, ás actuacións discriminatorias e á violencia, con especial fincapé no fomento da igualdade de xénero. |
Convivir mostrando no contexto das prácticas motrices habilidades sociais, diálogo na resolución de conflitos e respecto ante a diversidade. |
TI |
3 |
10 |
|
CA2.5. Aplicar principios básicos de decisións en situacións lúdicas, xogos modificados e actividades deportivas a partir da anticipación, axustándoos ás demandas derivadas dos obxectivos motores e á lóxica interna de situacións individuais, de cooperación, de oposición e de colaboración oposición, en contextos reais ou en simulados de actuación, e reflexionando sobre as solucións obtidas. |
Aplicar principios básicos de decisións en situacións lúdicas, xogos modificados e actividades deportivas. |
TI |
3 |
10 |
|
CA3.2. Aplicar principios básicos de decisións en situacións lúdicas, xogos modificados e actividades deportivas a partir da anticipación, axustándoos ás demandas derivadas dos obxectivos motores e á lóxica interna de situacións individuais, de cooperación, de oposición e de colaboraciónoposición, en contextos reais ou en simulados de actuación. |
Aplicar principios básicos de decisións en situacións lúdicas, xogos modificados e actividades deportivas. |
TI |
3 |
10 |
|
CA3.3. Adquirir un progresivo control e dominio corporal, empregando os compoñentes cualitativos e cuantitativos da motricidade de maneira eficiente e creativa e facendo fronte ás demandas de resolución de problemas en situacións motrices diversas transferibles ao seu espazo vivencial. |
Adquirir un progresivo control e dominio corporal, empregando os compoñentes cualitativos e cuantitativos da motricidade de maneira eficiente e creativa. |
TI |
3 |
10 |
|
CA5.1. Desenvolver proxectos motores de carácter individual, cooperativo ou colaborativo, definindo metas, secuenciando accións, introducindo se é preciso cambios durante o proceso, xerando producións motrices de calidade e valorando o grao de axuste ao proceso seguido e ao resultado obtido. |
Desenvolver proxectos motores de carácter individual, cooperativo ou colaborativo xerando producións motrices de calidade. |
TI |
3 |
10 |
|
CA5.2. Participar en actividades de carácter motor, desde a autorregulación da súa actuación, con predisposición, esforzo, perseveranza e mentalidade de crecemento, actuando reflexivamente, xestionando as emocións e expresándoas de forma asertiva. |
Participar en actividades de carácter motor, desde a autorregulación da súa actuación. |
TI |
3 |
10 |
|
CA5.3. Participar activamente en xogos motores e noutras manifestacións artístico-expresivas con arraigamento na cultura propia, tradicional ou actual, así como noutros procedentes de diversas culturas, recoñecendo e transmitindo o seu valor cultural e o seu potencial como espazo xerador de interaccións construtivas entre persoas con orixes diferentes e entendendo as vantaxes da súa conservación. |
Participar activamente en xogos motores e noutras manifestacións artístico expresivas da cultura propia ou outras culturas, recoñecendo o seu valor como espazo xerador de interaccións. |
TI |
3 |
30 |
|
CA5.4. Valorar o deporte como fenómeno cultural analizando criticamente os estereotipos de xénero ou capacidade e os comportamentos sexistas que ás veces suceden no seu contexto, rexeitándoos e adoptando actitudes que eviten a súa reprodución no futuro. |
Valorar o deporte como fenómeno cultural analizando criticamente os estereotipos de xénero e os comportamentos sexistas. |
TI |
3 |
10 |
| Lenda: %: Peso orientativo (o profesorado debe axustalo á súa programación); TI: Táboa de indicadores | ||||