Temporalización do REA
Esta situación de aprendizaxe está deseñada para 10 sesións, nunha procura de equilibro entre as sesións na aula ordinaria para a presentación do REA, tarefas de investigación e creación de produtos, e as que implican un compromiso motor por parte do alumnado. Nas sesións número 1 e 7 o alumnado traballará na aula ordinaria, ou calquera espazo do centro habilitado para o uso de equipos dixitais. A sesión definida como "Complementaria" será na que se realice a "festa do xogo" e participará todo o alumnado do centro.
|
Fase |
Seccións |
Descrición do traballo a desenvolver |
Temporalización |
|---|---|---|---|
|
1.1 Un problema 1.2 Unha solución 1.3 Dous pequenos retos 1.4 A planificación da festa |
|
|
|
2.1 Unha morea de xogos 2.2 Abride os ollos 2.3 Actividades individuais |
|
|
|
3.1 Formamos equipos 3.2 Os xogos 3.3 Escollemos os xogos 3.5 Xogos de sempre 3.6 Deportes autóctonos 3.7 Danzas tradicionais 3.8 Actividades individuais |
|
|
|
4.1 Organización 4.2 Creamos 4.3 Somos responsables |
|
|
|
5.1 O traballo en equipo 5.2 Valoro o meu traballo |
|
|