Temporalización do REA
Este REA deseñouse para desenvolver en 12 sesións (11 de Estatística e 1 de Matemáticas en sociedade). A proposta é que se imparta no terceiro trimestre, a continuación do REA de proporcionalidade e funcións.
Estimación da temporalización recomendada para cada fase deste recurso.
| Fase | Sección | Para que? | Temporalización |
| 1. Ocho apelli2 gallegos (Mobilizar) | 1. ¡Galicia TV hace un casting! | Sesión inicial donde se formula o reto final, se da a coñecer a importancia dos estudos sociodemográficos e se traballa o vocabulario referido aos apelidos. | 1 sesión |
| 2. Que sabemos? (Activar e recordar) | 2. Episodio piloto | Sesión dedicada a recordar os coñecementos previos: variables cuantitativas e cualitativas, tipos de gráficos estatísticos: gráficos de barras e de sectores, e o cálculo da media e do rango. Faise tamén unha pequena introdución á busca de información en fontes estatísticas. | 2 sesións |
| 3. Conexión (Explorar, revisar e estruturar) | 3. Reunión de guionistas | Adquisición de novos coñecementos segundo se recollen no contido do Sentido estocástico da materia. Resolución dos retos 1 e 2. | 5 sesións |
| 4. Reto final (Aplicar e comprobar) | 4. Luces, cámra, y ¡acción! | Resolución do reto final: Análise dos datos e perfil sociodemográfico do alumnado e das súas familias, investigación sobre apelidos, análise de datos e conclusións. | 3 sesións |
| 5. Conclusións (Contribuír e comunicar) | 5. El estreno | Realización do vídeo co resultado do estudo para Galicia TV! Coavaliación dos proxectos e elección do grupo representante do vídeo. | 1 sesión |