Temporalización do REA
Este REA deseñouse para desenvolver en 23 sesións (11 de Proporcionalidade, 11 de Funcións, táboas e gráficas e 1 de Matemáticas en sociedade). A proposta é que se imparta no inicio do terceiro trimestre, a continuación do REA de xeometría e medida.
Estimación da temporalización recomendada para cada fase deste recurso.
| Fase | Seccións | Para que? | Temporalización |
|---|---|---|---|
| 1. Catro vellos mariñeiros (Mobilizar) | 1. ¡Faenando por la ría! | Sesión inicial donde se formula o reto final, dase a coñecer vocabulario referido á mar e a importancia do sector marítimo pesqueiro en Galicia. | 2 |
| 2. Que sabemos? (Activar e recordar) | 2. Cuando el río suena, agua lleva | Sesión dedicada a recordar os coñecementos previos: magnitudes, porporcionalidade e porcentaxes, escalas e coordenadas. | 3 |
| 3. Conexión (Explorar, revisar e estruturar) | 3. ¡Al abordaje! | Adquisición de novos coñecementos segundo se recollen nos contidos dos sentidos asociados ao REA. Resolución dos retos 1, 2 e 3. | 15 |
| 4. Reto final (Aplicar e comprobar) | 4. Búsqueda del tesoro | Resolución do reto final. Creación dunha busca do tesouro no instituto. | 2 |
| 5. Conclusións (Contribuír e comunicar) | 5. Mira lo que trajeron las redes | Resolución dos retos finais e coavaliación. | 1 |