Orientacións e recomendacións de uso
Algunhas recomendacións para o uso deste recurso na aula son:
Selección de placa controladora
Este REA está deseñado para poder realizarse de modo análogo con dúas placas microcontroladoras Mbot Auriga (placa do Mbot Ranger) e Micro:bit.
En condición normais na aula só utilizaredes unha delas, polo que indicamos que páxinas se poden borrar do REA:
- No caso de utilizar Mbot Auriga (placa do Mbot Ranger), pódense borrar as páxinas da sección 4 (Microbit:>> "Trabajando con Microbit").
No caso de utilizar Microbit, pódense borrar as páxinas da sección 4( Auriga: >>"Trabajando con Mbot Auriga")

Agrupamentos
Neste REA propóñense actividades individuais e grupais, considerando as seguintes premisas:
- Recoméndase a creación de grupos de 3-5 alumnos/as, de xeito que elixan, ou se lles asigne polo profesorado un dos retos propostos. Logo terán que expoñer o seu resultado ao resto de compañeiras/os e opcionalmente (se hai tempo suficiente) xuntar os retos, de xeito que a aula estea controlada totalmente polos distintos sistemas de control creados.
- O groso do traballo realízase en actividades grupais onde se pretende que o alumnado traballe de forma cooperativa e colaborativa. Con isto, preténdese que aprendan a coordinarse na realización de tarefas e aumenten a súa autonomía persoal. Búscase que os grupos sexan diversos e heteroxéneos, na procura do traballo en equipo, para que o alumnado aprenda a tomar decisións e accións conxuntamente, promovendo a “democracia de grupo”. Para iso, recoméndase ao profesorado que implemente este REA na súa aula considerando as seguintes pautas:
- Organiza ao teu alumnado en función das súas diferentes capacidades, para crear equipos nos que cada un pon o seu gran de area, dende os máis proactivos, líderes, organizativos aos máis pasivos, non colaborativos, etc.
- Asigna a cada alumno/a unha función no grupo na que amose as súas capacidades.
- Crea un clima de traballo positivo e participativo, poñendo en valor os progresos e aconsellando nas dificultades.
- Tamén existen actividades individuais (multinivel) que procuran adaptarse a diferentes estilos ou ritmos de aprendizaxe.
Desarrollo da Competencia dixital
Todas as actividades desta REA están pensadas para realizarse en formato dixital, aínda que hai a posibilidade de realizar algunhas de xeito tradicional en papel. O alumnado ten un diario de aprendizaxe dixital, de xeito que vaia reflexionando sobre o proceso. Cumprir co reto final posibilitará aprender ou afianzar no emprego de ferramentas de todo tipo para o deseño 3D, programación, técnicas de construción, seguridade e hixiene no traballo, edición dixital , etc.
Produto final
O produto final do REA "Todo baixo control" consiste na resolución dun dos retos propostos (3 opcións), de xeito que automaticen a súa aula en función dunha variable física que afecta ao noso benestar na aula (ruido, luz ou temperatura), utilizando unha placa microcontroladora. Unha opción de aumentar os niveis neste REA é propoñer ó alumnado que pense nunha variable diferente das expostas e idee un sistema de control para a mesma.
Expoñemos a solución con dúas placas controladoras que poden ter os centros de secundaria públicos de Galicia (Mblock Auriga e Micro:bit), con esta opción pensamos que pode aumentar o número de docentes que podan contar co material preciso con facilidade.