Temporalización do REA
Esta unidade está pensada para realizar en 14 sesións e, segundo a programación didáctica de referencia publicada en PROENS para a materia de "Tecnoloxía e dixitalización" de 1º de ESO, englóbase no terceiro trimestre, como unidade final.
A continuación inclúese unha estimación da temporalización recomendada para cada fase deste recurso:
| Fase | Seccións | Para que? | Temporalización |
|---|---|---|---|
| 1. Aula en apuros! (Mobilizar) | 1 "¡Un aula en apuros! " | Sesión de motivación e presentación da tarefa. Introdución á automatización. | 1 sesión |
| 2. Que sabemos? (Activar e recordar) | 2 "¿Qué sabemos?" | Sesión de revisión e activación de coñecementos previos nesta e noutras materias | 2 sesión |
| 3. Conexión (Explorar, revisar e estruturar) | 3. "Conexión" |
Sesións con actividades informativas e interactivas sobre os elementos dos sistemas de control automáticos. Están deseñadas para crear interese no alumnado dende a perspectiva do “aprender pensando”. O alumnado é o protagonista nos procesos de ensino-aprendizaxe. Inclúe unha sesión con actividades interactivas multinivel e opcións. Están deseñadas para a reflexión metacognitiva do alumnado a través de procedementos dedutivos do pensamento, por medio da exploración das sesións anteriores. |
3 sesións |
|
5. Reto final (Aplicar e comprobar) |
4. Reto final Auriga: >>"Trabajando con Mbot Auriga" Microbit:>> "Trabajando con Microbit" (O profesorado pode escoller o bloque da sección referida á controladora que empregue no seu centro eliminando o outro conxunto) |
Sesións dirixidas á realización dos retos propostos, que son actividades de programación/ automatización/construción con novos contextos de aprendizaxe. | 7 sesións |
| 6. Conclusións (Concluír e comunicar) | 5. "Conclusión" | Sesións vinculadas á síntese dos resultados obtidos nos retos da fase 5. Auto-reflexión, individual e en grupo, sobre a utilidade do aprendido e comunicación dos resultados aos compañeiros/as. | 1 sesión |