Saltar navegación

2.2. Temporalización

Temporalización do REA

Esta unidade está pensada para realizar en 14 sesións e, segundo a programación didáctica de referencia publicada en PROENS  para a materia de "Tecnoloxía e dixitalización" de 1º de ESO,  englóbase no terceiro trimestre, como unidade final.

A continuación inclúese unha estimación da temporalización recomendada para cada fase deste recurso:

Fase Seccións Para que? Temporalización
1. Aula en apuros! (Mobilizar) 1 "¡Un aula en apuros! " Sesión de motivación e presentación da tarefa. Introdución á automatización. 1 sesión
2. Que sabemos? (Activar e recordar)  2 "¿Qué sabemos?" Sesión de revisión e activación de coñecementos previos nesta e noutras materias 2 sesión
3. Conexión (Explorar, revisar e estruturar) 3. "Conexión"

Sesións con actividades informativas e interactivas sobre os elementos dos sistemas de control automáticos. Están deseñadas para crear  interese no alumnado dende a perspectiva do “aprender pensando”. O alumnado é o protagonista nos procesos de ensino-aprendizaxe.

Inclúe unha sesión con actividades interactivas multinivel e opcións. Están deseñadas para a reflexión metacognitiva do alumnado a través de procedementos dedutivos do pensamento, por medio da exploración das sesións anteriores.

3 sesións

5. Reto final

(Aplicar e comprobar)

4. Reto final

Auriga: >>"Trabajando con Mbot Auriga"

Microbit:>> "Trabajando con Microbit"

(O profesorado pode escoller o  bloque  da sección  referida á controladora que empregue no seu centro eliminando o outro conxunto)

Sesións dirixidas á realización dos retos propostos, que son actividades de programación/ automatización/construción con  novos contextos de aprendizaxe. 7 sesións
6. Conclusións (Concluír e comunicar) 5. "Conclusión" Sesións vinculadas á síntese dos resultados obtidos nos retos da fase 5. Auto-reflexión, individual e en grupo, sobre a utilidade do aprendido e comunicación dos resultados aos compañeiros/as. 1 sesión

Feito con eXeLearning (Nova xanela)