Criterios de avaliación e mínimos de consecución
| Código | Criterios de avaliación | Mínimos de consecución | Instrumentos avaliación | % (Orientación de PROENS) |
|---|---|---|---|---|
| CA3.2.1. | Coñecer os elementos básicos dun sistema de control ou robot, para montar sistemas de control e/ou robots sinxelos para a resolución dos problemas propostos. | Coñecer os elementos básicos dun sistema de control ou robot. |
Proba Escrita (Non incluída no REA) |
20 |
| CA3.2.2 | Montar sistemas de control e/ou robots sinxelos mediante a incorporación dos elementos necesarios para a resolución dos problemas propostos. | Montar un sistema de control ou robot sinxelo que resolva un problema proposto. | TI _ Rúbricas Retos | 20 |
| CA4.3 | Automatizar procesos, máquinas e obxectos sinxelos, mediante a análise e a programación de robots e sistemas de control. | Automatizar un proceso ou máquina sinxelos, programando un sistema de control ou robot. | TI _ Rúbricas Retos | 40 |
| CA5.1.4 | Representar e comunicar o proceso de creación dun produto de robótica desde o seu deseño ata a súa difusión, elaborando documentación técnica e gráfica coa axuda de ferramentas dixitais, empregando os formatos e o vocabulario técnico axeitados, de maneira colaborativa, tanto presencialmente como en remoto. | Elaborar documentos técnicos con ferramentas dixitais, para representar o proceso de creación dun produto. Proporcionar formato axeitado á documentación creada. Empregar vocabulario técnico axeitado. |
TI _ Rúbricas Retos | 10 |
| CA5.3.5 | Crear contidos, elaborar materiais relacionados con control e robótica configurando correctamente as ferramentas dixitais habituais da contorna de aprendizaxe, axustándoas ás súas necesidades e respectando os dereitos de autor e a etiqueta dixital. | Crear contidos configurando correctamente as ferramentas dixitais utilizadas. | TI _ Rúbricas Retos | 10 |
| Lenda: %: Peso orientativo (o profesorado debe axustalo á súa programación); PE: Proba escrita, TI: Táboa de indicadores. | ||||