Temporalización do REA
Segundo a programación didáctica de referencia publicada en PROENS para a materia de "Tecnoloxía e Dixitalización" de 1º de ESO, esta unidade está deseñada para realizar en 15 sesións durante a terceira avaliación.
A continuación inclúese unha estimación da temporalización recomendada para cada fase deste recurso, que obviamente o profesorado debe adaptar en función das características do alumnado:
| Fase | Seccións | Para que? | Temporalización |
|---|---|---|---|
| 1. "¿Qué magia váis a hacer?" (Mobilizar) |
1. 1 ¡Haced magia! Control de la electricidad. 1.2 ¡A por el reto! |
Sesión de motivación e presentación da situación de aprendizaxe e reto a desenvolver. |
1 sesión |
| 2. "¿Qué trucos sabemos ya?" (Activar e recordar) |
2.1 La energía es la magia que funciona! 2.2 Relámpagos de ideas 2.3 ¿Qué pasa con las magas de la electricidad? |
Sesión de revisión e activación de coñecementos previos nesta e noutras materias sobre enerxía, sostibilidade e o papel das mulleres na tecnoloxía. |
2 sesión |
| 3. "Los trucos de la electricidad" (Explorar, revisar e estruturar) |
3.1 Circuitos (I): Generadores y conductores. 3.2 Circuitos (II): Receptores y control 3.3 ¿Como colocar los elementos? Serie o paralelo. 3.4 Prueba si sabes los trucos. 3.5 Resumen y reflexión. |
Nesta sección realízanse actividades de comprensión e aplicación de novos coñecementos sobre electricidade. Inclúense actividades multinivel para poder decidir o itinerario formativo que será básico para implementar o proxecto na seguinte fase. |
3 sesións |
| 4. "El reto final : ¿Cómo hacemos magia?" (Aplicar e comprobar) |
4. 1 "Memoria técnica." 4.2 "Análisis, información e ideas" 4.3 "Diseño y planificación." 4.4 "Construcción." 4.5 "Evaluación y reflexión" |
Sesións dirixidas a aplicación do método de proxectos guiado polo documento da memoria técnica e montaxe do circuíto eléctrico que mellore unha das maquetas construídas neste curso. |
8 sesións |
| 5. Conclusións (Concluír e comunicar) |
5. Conclusión |
Sesión destinada á avaliación dos documentos realizados polos distintos grupos. Auto-reflexión, individual e en grupo, sobre a utilidade, comunicación e valoración do aprendido. |
1 sesión |