Saltar navegación

2.2. Temporalización

Temporalización do REA

Segundo a programación didáctica de referencia publicada en PROENS para a materia de "Tecnoloxía e Dixitalización" de 1º de ESO, esta unidade está deseñada para realizar en 15 sesións durante a terceira avaliación.

A continuación inclúese unha estimación da temporalización recomendada para cada fase deste recurso, que obviamente o profesorado debe adaptar en función das características do alumnado:

Fase Seccións Para que? Temporalización
1. "¿Qué magia váis a hacer?" (Mobilizar)

1. 1 ¡Haced magia! Control de la electricidad.

1.2 ¡A por el reto!

Sesión de motivación e presentación da situación de aprendizaxe e reto a desenvolver.

1 sesión

2. "¿Qué trucos sabemos ya?" (Activar e recordar)

2.1  La energía es la magia que funciona!

2.2 Relámpagos de ideas

2.3 ¿Qué pasa con las magas de la electricidad?

Sesión de revisión e activación de coñecementos previos nesta e noutras materias sobre enerxía, sostibilidade e o papel das mulleres na tecnoloxía.

2 sesión

3. "Los trucos de la electricidad"  (Explorar, revisar e estruturar)

3.1 Circuitos (I): Generadores y conductores.

3.2 Circuitos (II): Receptores y control

3.3 ¿Como colocar los elementos? Serie o paralelo.

3.4 Prueba si sabes los trucos.

3.5 Resumen y reflexión.

Nesta sección realízanse actividades de comprensión e aplicación de novos coñecementos sobre electricidade.

Inclúense actividades multinivel  para  poder decidir o itinerario formativo que será básico para implementar o proxecto na seguinte fase.

3 sesións

4. "El reto final : ¿Cómo hacemos magia?" (Aplicar e comprobar)

4. 1 "Memoria técnica."

4.2 "Análisis, información e ideas"

4.3 "Diseño y planificación."

4.4 "Construcción."

4.5 "Evaluación y reflexión"

Sesións dirixidas a aplicación do método de proxectos guiado polo documento da memoria técnica e montaxe do circuíto eléctrico que mellore unha das maquetas construídas neste curso.

8 sesións

5. Conclusións (Concluír e comunicar)
5. Conclusión

Sesión destinada á avaliación dos documentos realizados polos distintos grupos.

Auto-reflexión, individual e en grupo, sobre a utilidade, comunicación e valoración do aprendido.

1 sesión

 

Feito con eXeLearning (Nova xanela)