Criterios de avaliación e mínimos de consecución
| Códigos CA | Criterios de avaliación (CA) | Mínimos de consecución | Instrumentos de avaliación |
Unidade didáctica (Proens) |
% (Orientación de Proens) |
|---|---|---|---|---|---|
| CA3.1.5. | Coñecer os operadores eléctricos básicos, para deseñar e fabricar máquinas e sistemas empregando circuítos eléctricos, que cumpran unha función determinada resolvendo os problemas propostos. | Coñecer os operadores eléctricos básicos |
PE (Non incluída no REA) |
UD 4 | 25% |
| CA1.1.3 |
Definir problemas ou necesidades expostas, sobre electricidade buscando e contrastando información procedente de diferentes fontes de maneira crítica e segura e avaliando a súa fiabilidade e pertinencia. |
Buscar e contrastar información que axude a resolver un problema proposto. | TI | UD 4 | 7,5 % |
| CA2.1.3 |
Idear e deseñar solucións eficaces, innovadoras e sostibles a problemas definidos de electricidade, aplicando conceptos, técnicas e procedementos interdisciplinarios, así como criterios de sostibilidade, con actitude emprendedora, perseverante e creativa. |
Idear e deseñar solucións que resolvan un problema proposto. | TI | UD 4 | 15 % |
| CA2.2.3 | Seleccionar, planificar e organizar os materiais e as ferramentas, así como as tarefas necesarias para a construción dunha solución a un problema de electricidade exposto, traballando individualmente ou en grupo de maneira cooperativa e colaborativa. | Seleccionar e organizar os materiais axeitados para construír unha solución a un problema proposto. | TI | UD 4 | 7,5 % |
| CA2.3.3 | Fabricar obxectos ou modelos eléctricos sinxelos empregando ferramentas e/ou máquinas manuais axeitadas e respectando as normas de seguridade e saúde. | Fabricar un obxecto sinxelo empregando ferramentas e/ou máquinas manuais axeitadas e respectando as normas de seguridade e saúde. | TI | UD 4 | 7,5 % |
| CA3.1.6 |
Deseñar e fabricar máquinas e sistemas empregando circuítos eléctricos, que cumpran unha función determinada resolvendo os problemas propostos. |
Deseñar e fabricar un sistema empregando circuítos eléctricos que resolva un problema proposto. | TI | UD 4 | 22,5 % |
| CA5.1.3 |
Representar e comunicar o proceso de creación dun produto eléctrico desde o seu deseño ata a súa difusión, elaborando documentación técnica e gráfica coa axuda de ferramentas dixitais, empregando os formatos e o vocabulario técnico axeitados, de maneira colaborativa, tanto presencial como en remoto. |
Elaborar documentos técnicos con ferramentas dixitais, para representar o proceso de creación dun produto. Proporcionar formato axeitado á documentación creada. Empregar vocabulario técnico axeitado. |
TI | UD 4 | 7,5 % |
| CA5.3.4 | Crear contidos, elaborar materiais relacionados con electricidade configurando correctamente as ferramentas dixitais habituais da contorna de aprendizaxe, axustándoas ás súas necesidades e respectando os dereitos de autor e a etiqueta dixital. |
Crear contidos configurando correctamente as ferramentas dixitais utilizadas. Respectar os dereitos de autor e a etiqueta dixital. |
TI | UD 4 | 7,5 % |
| Lenda: %: Peso orientativo (o profesorado debe axustalo á súa programación); PE: Proba Escrita, TI: Táboa de Indicadores. | |||||