Saltar navegación

2.1. Criterios e instrumentos de avaliación

Criterios de avaliación e mínimos de consecución

Códigos CA Criterios de avaliación (CA)  Mínimos de consecución Instrumentos de avaliación

Unidade didáctica (Proens)

% (Orientación de Proens)
CA3.1.5. Coñecer os operadores eléctricos básicos, para deseñar e fabricar máquinas e sistemas empregando circuítos eléctricos, que cumpran unha función determinada resolvendo os problemas propostos. Coñecer os operadores eléctricos básicos

PE

(Non incluída no REA)

UD 4  25%
CA1.1.3

Definir problemas ou necesidades expostas, sobre electricidade  buscando e contrastando información procedente de diferentes fontes de maneira crítica e segura e avaliando a súa fiabilidade e pertinencia.

Buscar e contrastar información que axude a resolver un problema proposto. TI UD 4  7,5 %
CA2.1.3

 Idear e deseñar solucións eficaces, innovadoras e sostibles a problemas definidos de electricidade, aplicando conceptos, técnicas e procedementos interdisciplinarios, así como criterios de sostibilidade, con actitude emprendedora, perseverante e creativa.

Idear e deseñar solucións que resolvan un problema proposto. TI UD 4  15 %
CA2.2.3 Seleccionar, planificar e organizar os materiais e as ferramentas, así como as tarefas necesarias para a construción dunha solución a un problema de electricidade  exposto, traballando individualmente ou en grupo de maneira cooperativa e colaborativa. Seleccionar e organizar os materiais axeitados para construír unha solución a un problema proposto. TI UD 4  7,5 %
CA2.3.3 Fabricar obxectos ou modelos eléctricos sinxelos  empregando ferramentas e/ou máquinas manuais axeitadas e respectando as normas de seguridade e saúde. Fabricar un obxecto sinxelo empregando ferramentas e/ou máquinas manuais axeitadas e respectando as normas de seguridade e saúde. TI UD 4  7,5 %
CA3.1.6

Deseñar e fabricar máquinas e sistemas empregando circuítos eléctricos, que cumpran unha función determinada resolvendo os problemas propostos.

Deseñar e fabricar un sistema empregando circuítos eléctricos que resolva un problema proposto. TI UD 4  22,5 %
CA5.1.3

Representar e comunicar o proceso de creación dun produto eléctrico desde o seu deseño ata a súa difusión, elaborando documentación técnica e gráfica coa axuda de ferramentas dixitais, empregando os formatos e o vocabulario técnico axeitados, de maneira colaborativa, tanto presencial como en remoto.

Elaborar documentos técnicos con ferramentas dixitais, para representar o proceso de creación dun produto.

Proporcionar formato axeitado á documentación creada.

Empregar vocabulario técnico axeitado.

TI UD 4  7,5  %
CA5.3.4 Crear contidos, elaborar materiais relacionados con electricidade configurando correctamente as ferramentas dixitais habituais da contorna de aprendizaxe, axustándoas ás súas necesidades e respectando os dereitos de autor e a etiqueta dixital.

Crear contidos configurando correctamente as ferramentas dixitais utilizadas.

Respectar os dereitos de autor e a etiqueta dixital.

TI UD 4  7,5 %
Lenda%: Peso orientativo (o profesorado debe axustalo á súa programación); PE: Proba Escrita, TI: Táboa de Indicadores.

Actividades e instrumentos empregados no REA

Concreción das actividades ou retos empregados no REA do alumnado en relación con cada criterio  e instrumento de avaliación:

Código Criterios de avaliación Actividades ou exercicios/ Seccións do REA Instrumentos empregados
CA3.1.5 Coñecer os operadores eléctricos básicos, para deseñar e fabricar máquinas e sistemas empregando circuítos eléctricos, que cumpran unha función determinada resolvendo os problemas propostos.
  1. Actividades interactivas (Bloque 3.1) >> 2 actividades
  2. Actividades interactivas (Bloque 3.3) >> 1 actividade
  3. Actividades interactivas (Bloque 3.4) >>  5 actividades opcionais
  4. Reto  final ("Electrifica tu maqueta")
  1. Retroalimentación.
  2. Heteroavaliación.
  3. Retroalimentación.
  4. Rúbrica Reto
CA1.1.3 Definir problemas ou necesidades expostas, sobre electricidade  buscando e contrastando información procedente de diferentes fontes de maneira crítica e segura e avaliando a súa fiabilidade e pertinencia. Puntos 2  e  3 da memoria técnica do proxecto.
  1. Observación directa
  2. Rúbrica Reto
CA2.1.3 Idear e deseñar solucións eficaces, innovadoras e sostibles a problemas definidos de electricidade, aplicando conceptos, técnicas e procedementos interdisciplinarios, así como criterios de sostibilidade, con actitude emprendedora, perseverante e creativa. Puntos 3 e 4  da memoria técnica do proxecto.
  1. Observación directa
  2. Rúbrica Reto
CA2.2.3 Seleccionar, planificar e organizar os materiais e as ferramentas, así como as tarefas necesarias para a construción dunha solución a un problema de electricidade  exposto, traballando individualmente ou en grupo de maneira cooperativa e colaborativa. Puntos 5 e 6 da memoria técnica do proxecto.
  1. Observación directa.
  2. Rúbrica Reto.
CA2.3.3 Fabricar obxectos ou modelos sinxelos empregando ferramentas e/ou máquinas manuais axeitadas e respectando as normas de seguridade e saúde.

Diario de traballo da memoria técnica do proxecto.

Montaxe do reto final.

  1. Observación directa
  2. Rúbrica Reto
CA3.1.6 Deseñar e fabricar máquinas e sistemas empregando circuítos eléctricos, que cumpran unha función determinada resolvendo os problemas propostos. Reto final: "Electrifica tu maqueta"
  1. Observación directa
  2. Rúbrica Reto
CA5.1.3 Representar e comunicar o proceso de creación dun produto eléctrico desde o seu deseño ata a súa difusión, elaborando documentación técnica e gráfica coa axuda de ferramentas dixitais, empregando os formatos e o vocabulario técnico axeitados, de maneira colaborativa, tanto presencial como en remoto. Memoria técnica do proxecto.
  1. Rúbrica Reto
CA5.3.4 Crear contidos, elaborar materiais relacionados con electricidade configurando correctamente as ferramentas dixitais habituais da contorna de aprendizaxe, axustándoas ás súas necesidades e respectando os dereitos de autor e a etiqueta dixital. Memoria técnica do proxecto.
  1. Rúbrica Reto

Feito con eXeLearning (Nova xanela)