Robótica musical: 4 Creando a nosa orquestra autómata.

Visto: 0 veces
2022-04-09

A finalidade desta proposta educativa é achegarnos tanto á creación musical como á robótica dun xeito diferente, fundindo a experimentación sonora coa ciencia, a tecnoloxía, a enxeñaría e as matemáticas, conxunto de coñecementos que no mundo anglosaxón se coñece como STEM.

O obxectivo é explicar as diferentes posibilidades que temos á hora de imaxinar e desenvolver instrumentos musicais mecánicos que se poidan programar e controlar usando un ordenador mediante o software Pure Data e unha placa electrónica de hardware libre tipo Arduino.

Robótica musical: 3 Secuencias musicais e movemento

Visto: 0 veces
2022-04-09

A finalidade desta proposta educativa é achegarnos tanto á creación musical como á robótica dun xeito diferente, fundindo a experimentación sonora coa ciencia, a tecnoloxía, a enxeñaría e as matemáticas, conxunto de coñecementos que no mundo anglosaxón se coñece como STEM.

O obxectivo é explicar as diferentes posibilidades que temos á hora de imaxinar e desenvolver instrumentos musicais mecánicos que se poidan programar e controlar usando un ordenador mediante o software Pure Data e unha placa electrónica de hardware libre tipo Arduino.

Robótica musical: 2 Configuración e nocións básicas

Visto: 0 veces
2022-04-09

A finalidade desta proposta educativa é achegarnos tanto á creación musical como á robótica dun xeito diferente, fundindo a experimentación sonora coa ciencia, a tecnoloxía, a enxeñaría e as matemáticas, conxunto de coñecementos que no mundo anglosaxón se coñece como STEM.

O obxectivo é explicar as diferentes posibilidades que temos á hora de imaxinar e desenvolver instrumentos musicais mecánicos que se poidan programar e controlar usando un ordenador mediante o software Pure Data e unha placa electrónica de hardware libre tipo Arduino.

Robótica musical: 1 Introdución

Visto: 0 veces
2022-04-09

A finalidade desta proposta educativa é achegarnos tanto á creación musical como á robótica dun xeito diferente, fundindo a experimentación sonora coa ciencia, a tecnoloxía, a enxeñaría e as matemáticas, conxunto de coñecementos que no mundo anglosaxón se coñece como STEM.

O obxectivo é explicar as diferentes posibilidades que temos á hora de imaxinar e desenvolver instrumentos musicais mecánicos que se poidan programar e controlar usando un ordenador mediante o software Pure Data e unha placa electrónica de hardware libre tipo Arduino.