Deportes na Escola: Shuttleball ou Volantón

2024-04-15

Esta unidade sobre o Shuttleball ou Volantón pertence a un conxunto de 8, nas que se traballan distintos deportes na escola. Está dirixida a ESO e Bacharelato, facendo as adaptacións que o profesorado estime oportunas segundo cada nivel. Nela inclúese información sobre regras básicas do deporte, quecemento específico, actividades interactivas, proxecto/s final/ais e autoavaliación do aprendido.

Deportes na Escola: Voleibol

2024-04-15

Esta unidade sobre o Voleibol pertence a un conxunto de 8, nas que se traballan distintos deportes na escola. Está dirixida a ESO e Bacharelato, facendo as adaptacións que o profesorado estime oportunas segundo cada nivel. Nela inclúese información sobre regras básicas do deporte, quecemento específico, actividades interactivas, proxecto/s final/ais e autoavaliación do aprendido.

Deportes na Escola: Balonmán

2024-04-15

Esta unidade sobre o Balonmán pertence a un conxunto de 8, nas que se traballan distintos deportes na escola. Está dirixida a ESO e Bacharelato, facendo as adaptacións que o profesorado estime oportunas segundo cada nivel. Nela inclúese información sobre regras básicas do deporte, quecemento específico, actividades interactivas, proxecto/s final/ais e autoavaliación do aprendido.

Deportes na Escola: Quidditch ou Quádbol

2024-04-15

Esta unidade sobre o Quidditch ou Quádbol pertence a un conxunto de 8, nas que se traballan distintos deportes na escola. Está dirixida a ESO e Bacharelato, facendo as adaptacións que o profesorado estime oportunas segundo cada nivel. Nela inclúese información sobre regras básicas do deporte, quecemento específico, actividades interactivas, proxecto/s final/ais e autoavaliación do aprendido

Deportes na Escola: Bádminton Individuais

2024-04-15

Esta unidade sobre o Bádminton Individuais pertence a un conxunto de 8, nas que se traballan distintos deportes na escola. Está dirixida a ESO e Bacharelato, facendo as adaptacións que o profesorado estime oportunas segundo cada nivel. Nela inclúese información sobre regras básicas do deporte, quecemento específico, actividades interactivas, proxecto/s final/ais e autoavaliación do aprendido.

Deportes na Escola: Kin-Ball®

2024-04-15

Esta unidade sobre o Kin-Ball® pertence a un conxunto de 8, nas que se traballan distintos deportes na escola. Está dirixida a ESO e Bacharelato, facendo as adaptacións que o profesorado estime oportunas segundo cada nivel. Nela inclúese información sobre regras básicas do deporte, quecemento específico, actividades interactivas, proxecto/s final/ais e autoavaliación do aprendido.

Deportes na Escola: Pinfuvote

2024-04-12

Esta unidade sobre o Pinfuvote pertence a un conxunto de 8, nas que se traballan distintos deportes na escola.Está dirixida a ESO e Bacharelato, facendo as adaptacións que o profesorado estime oportunas segundo cada nivel. Nela inclúese información sobre regras básicas do deporte, quecemento específico, actividades interactivas, proxecto/s final/ais e autoavaliación do aprendido.

Deportes na Escola: Datchball

2024-04-12

Esta unidade sobre o Datchball pertence a un conxunto de 8, nas que se traballan distintos deportes na escola. Está dirixida a ESO e Bacharelato, facendo as adaptacións que o profesorado estime oportunas segundo cada nivel. Nela inclúese información sobre regras básicas do deporte, quecemento específico, actividades interactivas, proxecto/s final/ais e autoavaliación do aprendido.

A respiración e a relaxación

2013-06-27

Ao longo desta unidade didáctica coñeceremos brevemente qué entendemos por respiración e relaxación. Veremos cómo traballar ambos aspectos e das peculiaridades de cada un deles. Analizaremos por qué ambas actividades se estudian de maneira conxunta, xa que para conseguir un bo estado de relaxación é preciso un control da respiración, e unha respiración realizada adecuadamente favorecerá a relaxación de certas zonas corporais que de outra maneira estarían consumindo enerxía debido o seu estado de tensión.