O artista na aula e os nenos e nenas ao museo: Xaime Quessada (Caderno do profesorado)

Visto: 0 veces
2015-11-12

Caderno do profesorado da unidade didáctica "O artista na aula e os nenos e nenas ao museo" que sirve para introducir a vida e obra de Xaime Quessada nas aulas, así como para a preparación da visita ao seu museo. Principalmente orientado á Educación Infantil. Con ampliación de actividades a través de códigos qr e/ou ligazóns a diferentes páxinas.O zip de descarga inclúe o pdf.

O artista na aula e os nenos e nenas ao museo: Xaime Quessada (Caderno do alumnado)

Visto: 0 veces
2015-11-12

Caderno do alumnado da unidade didáctica "O artista na aula e os nenos e nenas ao museo" que sirve para introducir a vida e obra de Xaime Quessada nas aulas, así como para a preparación da visita ao seu museo. Principalmente orientado á Educación Infantil. Con ampliación de actividades a través de códigos qr e/ou ligazóns a diferentes páxinas.O zip de descarga inclúe o pdf.