Vivamos como galegos
A que sabes perfectamente o que vai debaixo do rectángulo marelo, baixo o slogan? É dicir "Vivamos como galegos" e xa aparece na nosa mente un home gallopando pola praia ou gaiteiro sobre un taxi de Nova Iork. A iso chámaselle ter un bo branding.
O branding é o proceso estratéxico de creación, desenvolvemento e xestión dunha marca. Non se limita só ó logotipo ou ó nome, senón que abrangue todo o conxunto de elementos que fan que unha marca sexa recoñecible, significativa e diferenciada para o público.
Inclúe:
- Identidade visual: logotipo, cores, tipografía, estilo gráfico…
- Nome e eslogan: elementos verbais que identifican e comunican valores.
- Tono e estilo comunicativo: como fala a marca e como se dirixe ó seu público.
- Valores e personalidade da marca: aquilo que representa (proxecta confianza? proximidade? innovación?).
- Experiencia de marca: como se sente o público ó interactuar coa marca, en calquera canle (produto, atención ó cliente, redes…).
Lectura facilitada
Que é o branding?
Seguro que sabes o que pon baixo ese rectángulo amarelo da imaxe, non si?
Pensas en “Vivamos como galegos” e vénche á cabeza un gaiteiro sobre un taxi ou alguén galopando pola praia.
Iso quere dicir que a campaña ten un bo branding.
Entón... que é o branding?
Branding é o proceso de crear e xestionar unha marca.
Non é só o logotipo ou o nome. É todo o que fai que unha marca sexa recoñecida e especial para o público.
O branding inclúe:
- Identidade visual: logotipo, cores, letra, estilo gráfico...
- Nome e eslogan: as palabras que usa a marca para identificarse e transmitir mensaxes.
- Tono comunicativo: como “fala” a marca, como se dirixe ás persoas.
- Valores e personalidade: que transmite a marca? É próxima? Moderna? Tradicional?
- Experiencia de marca: que sente a xente cando entra en contacto coa marca (produto, redes sociais, atención ao cliente...)?
Que outras marcas identificas rapidamente?
Buscade slogans de marcas e propoñédellos ós vosos compañeiros e compañeiras, a ver cantos identificamos rapidamente.