Skip navigation

Teacher's Resources

Táboa de indicadores

Táboa de indicadores do ODE 5: Home, Sweet Home
 SobresalienteNotableBenSuficienteInsuficiente
1.1Sempre recoñece e interpreta o sentido global, así como palabras e frases previamente presentadas en textos de tipoloxía variada, orais, escritos e multimodais breves e sinxelos, sobre descripcións do fogar e localización de obxectos, expresados de forma comprensible, clara e en lingua estándar. (1,5)Case sempre recoñece e interpreta o sentido global, así como numerosas palabras e frases previamente presentadas en textos de tipoloxía variada, orais, escritos e multimodais breves e sinxelos, sobre descripcións do fogar e localización de obxectos, expresados de forma comprensible, clara e en lingua estándar. (1,25)Con frecuencia recoñece e interpreta o sentido global, así como bastantes palabras e frases previamente presentadas en textos de tipoloxía variada, orais, escritos e multimodais breves e sinxelos, sobre descripcións do fogar e localización de obxectos, expresados de forma comprensible, clara e en lingua estándar. (1)Ás veces recoñece e interpreta o sentido global, así como varias palabras e frases previamente presentadas en textos de tipoloxía variada, orais, escritos e multimodais breves e sinxelos, sobre descripcións do fogar e localización de obxectos, expresados de forma comprensible, clara e en lingua estándar. (0,75)Non recoñece nin interpreta o sentido global, nin tampouco palabras e frases previamente presentadas en textos de tipoloxía variada, orais, escritos e multimodais breves e sinxelos. (0-0,5)
1.2Selecciona e aplica, de forma guiada, numerosas estratexias axeitadas en situacións comunicativas variadas, para captar o sentido global e procesar informacións explícitas en textos breves e sinxelos sobre descripcións do fogar e localización de obxectos. (1,5)Selecciona e aplica, de forma guiada, varias estratexias axeitadas en situacións comunicativas variadas, para captar o sentido global e procesar informacións explícitas en textos breves e sinxelos sobre sobre descripcións do fogar e localización de obxectos. (1,25)Selecciona e aplica, de forma guiada, algunha estratexias en situacións comunicativas variadas, para captar o sentido global e procesar algunha información explícita en textos breves e sinxelos sobre sobre descripcións do fogar e localización de obxectos. (1)Selecciona e aplica de forma guiada algunha estratexia en situacións comunicativas variadas, para captar o sentido global en textos breves e sinxelos sobre sobre descripcións do fogar e localización de obxectos. (0,75)Non selecciona nin aplica de forma guiada ningunha estratexia para captar o sentido global de textos breves e sinxelos. (0-0,5)
1.3Expresa oralmente numerosas frases curtas con información básica sobre sobre descripcións do fogar e localización de obxectos seguindo modelos e utilizando recursos verbais e non verbais de forma guiada, prestando atención ao ritmo, a acentuación e a entoación. (1,5)Expresa oralmente varias frases curtas con información básica sobre sobre descripcións do fogar e localización de obxectos seguindo modelos e utilizando recursos verbais e non verbais de forma guiada, prestando atención ao ritmo, a acentuación e a entoación. (1,25)Expresa oralmente algunhas frases curtas con información básica sobre sobre descripcións do fogar e localización de obxectos seguindo modelos e utilizando recursos verbais e non verbais de forma guiada, prestando atención ao ritmo, a acentuación e a entoación. (1)Expresa oralmente algunhas frases curtas con información básica sobre sobre descripcións do fogar e localización de obxectos seguindo modelos e utilizando recursos verbais e non verbais de forma guiada. (0,75)Non expresa oralmente ningunha frase curta con información básica sobre descripcións de familiares seguindo modelos. (0-0,5)
1.4Escribe numerosas palabras, frases e textos moi breves e sinxelos sobre sobre descripcións do fogar e localización de obxectos, con adecuación á situación comunicativa proposta, a partir de modelos e a través de ferramentas dixitais, usando estruturas e léxico elementais. (1,5)Escribe varias palabras, frases e textos moi breves e sinxelos sobre sobre descripcións do fogar e localización de obxectos, con adecuación á situación comunicativa proposta, a partir de modelos e a través de ferramentas dixitais, usando estruturas e léxico elementais. (1,25)Escribe algunhas palabras, frases e textos moi breves e sinxelos sobre sobre descripcións do fogar e localización de obxectos, con adecuación á situación comunicativa proposta, a partir de modelos e a través de ferramentas dixitais, usando estruturas e léxico elementais. (1)Escribe algunhas palabras e frases moi breves e sinxelas sobre sobre descripcións do fogar e localización de obxectos, a partir de modelos, usando estruturas e léxico elementais. (0,75)Non escribe palabras nin frases moi breves e sinxelas sobre descripcións de familiares a partir de modelos. (0-0,5)
1.6Sempre participa en situacións interactivas e sinxelas de intercambios breves de información sobre descricións do fogar e localización de obxectos, preparadas previamente, apoiándose en recursos variados (repetición, ritmo pausado ou linguaxe non verbal), e mostrando empatía e respecto pola cortesía lingüística. (1,5)Con frecuencia participa en situacións interactivas e sinxelas de intercambios breves de información sobre descricións do fogar e localización de obxectos, preparadas previamente, apoiándose en recursos variados (repetición, ritmo pausado ou linguaxe non verbal), e mostrando empatía e respecto pola cortesía lingüística. (1,25)Ás veces participa en situacións interactivas e sinxelas de intercambios breves de información sobre descricións do fogar e localización de obxectos, preparadas previamente, apoiándose en algún recurso (repetición, ritmo pausado ou linguaxe non verbal), e mostrando empatía e respecto pola cortesía lingüística. (1)Ás veces participa en situacións interactivas e sinxelas de intercambios breves de información sobre descricións do fogar e localización de obxectos, preparadas previamente, apoiándose en algún recurso (repetición, ritmo pausado ou linguaxe non verbal) (0,75)Non participa en intercambios breves de información. (0-0,5)
2.1Sempre compara as similitudes e diferenzas entre distintas linguas reflexionando, de forma guiada, sobre aspectos básicos do seu funcionamento. (1,5)Con frecuencia compara as similitudes e diferenzas entre distintas linguas reflexionando, de forma guiada, sobre aspectos básicos do seu funcionamento. (1,25)Ás veces compara as similitudes e diferenzas entre distintas linguas reflexionando, de forma guiada, sobre aspectos básicos do seu funcionamento. (1)Ás veces compara as similitudes e diferenzas entre distintas linguas. (0,75)Non compara as similitudes e diferenzas entre distintas linguas. (0-0,5)
3.2Sempre recoñece e aprecia a diversidade lingüística, cultural e artística propia de países anglófonos como fonte de enriquecemento persoal, amosando interese por comprender elementos culturais e lingüísticos elementais que fomenten a convivencia pacífica e o respecto polos demais. (1)Con frecuencia recoñece e aprecia a diversidade lingüística, cultural e artística propia de países anglófonos como fonte de enriquecemento persoal, amosando interese por comprender elementos culturais e lingüísticos elementais que fomenten a convivencia pacífica e o respecto polos demais. (0,85)Recoñece e aprecia a diversidade lingüística e cultural propia de países anglófonos como fonte de enriquecemento persoal, amosando interese por comprender elementos culturais e lingüísticos elementais. (0,70)Aprecia a diversidade lingüística e cultural propia de países anglófonos. (0,5)Non aprecia a diversidade lingüística e cultural propia de países anglófonos. (0-0,25)
  • Activity
  • Name
  • Date
  • Score
  • Notes
  • Reset
  • Print
  • Apply
  • New Window

Made with eXeLearning (New Window)