Guía Didáctica
Guía didáctica de Hello, Email Pals!
Guía didáctica de Hello, Email Pals!
Sobresaliente | Notable | Ben | Suficiente | Insuficiente | |
---|---|---|---|---|---|
1.1 | Sempre recoñece e interpreta o sentido global, así como palabras e frases previamente presentadas en textos de tipoloxía variada, orais, escritos e multimodais breves e sinxelos, sobre descripcións do fogar e localización de obxectos, expresados de forma comprensible, clara e en lingua estándar. (1,5) | Case sempre recoñece e interpreta o sentido global, así como numerosas palabras e frases previamente presentadas en textos de tipoloxía variada, orais, escritos e multimodais breves e sinxelos, sobre descripcións do fogar e localización de obxectos, expresados de forma comprensible, clara e en lingua estándar. (1,25) | Con frecuencia recoñece e interpreta o sentido global, así como bastantes palabras e frases previamente presentadas en textos de tipoloxía variada, orais, escritos e multimodais breves e sinxelos, sobre descripcións do fogar e localización de obxectos, expresados de forma comprensible, clara e en lingua estándar. (1) | Ás veces recoñece e interpreta o sentido global, así como varias palabras e frases previamente presentadas en textos de tipoloxía variada, orais, escritos e multimodais breves e sinxelos, sobre descripcións do fogar e localización de obxectos, expresados de forma comprensible, clara e en lingua estándar. (0,75) | Non recoñece nin interpreta o sentido global, nin tampouco palabras e frases previamente presentadas en textos de tipoloxía variada, orais, escritos e multimodais breves e sinxelos. (0-0,5) |
1.2 | Selecciona e aplica, de forma guiada, numerosas estratexias axeitadas en situacións comunicativas variadas, para captar o sentido global e procesar informacións explícitas en textos breves e sinxelos sobre descripcións do fogar e localización de obxectos. (1,5) | Selecciona e aplica, de forma guiada, varias estratexias axeitadas en situacións comunicativas variadas, para captar o sentido global e procesar informacións explícitas en textos breves e sinxelos sobre sobre descripcións do fogar e localización de obxectos. (1,25) | Selecciona e aplica, de forma guiada, algunha estratexias en situacións comunicativas variadas, para captar o sentido global e procesar algunha información explícita en textos breves e sinxelos sobre sobre descripcións do fogar e localización de obxectos. (1) | Selecciona e aplica de forma guiada algunha estratexia en situacións comunicativas variadas, para captar o sentido global en textos breves e sinxelos sobre sobre descripcións do fogar e localización de obxectos. (0,75) | Non selecciona nin aplica de forma guiada ningunha estratexia para captar o sentido global de textos breves e sinxelos. (0-0,5) |
1.3 | Expresa oralmente numerosas frases curtas con información básica sobre sobre descripcións do fogar e localización de obxectos seguindo modelos e utilizando recursos verbais e non verbais de forma guiada, prestando atención ao ritmo, a acentuación e a entoación. (1,5) | Expresa oralmente varias frases curtas con información básica sobre sobre descripcións do fogar e localización de obxectos seguindo modelos e utilizando recursos verbais e non verbais de forma guiada, prestando atención ao ritmo, a acentuación e a entoación. (1,25) | Expresa oralmente algunhas frases curtas con información básica sobre sobre descripcións do fogar e localización de obxectos seguindo modelos e utilizando recursos verbais e non verbais de forma guiada, prestando atención ao ritmo, a acentuación e a entoación. (1) | Expresa oralmente algunhas frases curtas con información básica sobre sobre descripcións do fogar e localización de obxectos seguindo modelos e utilizando recursos verbais e non verbais de forma guiada. (0,75) | Non expresa oralmente ningunha frase curta con información básica sobre descripcións de familiares seguindo modelos. (0-0,5) |
1.4 | Escribe numerosas palabras, frases e textos moi breves e sinxelos sobre sobre descripcións do fogar e localización de obxectos, con adecuación á situación comunicativa proposta, a partir de modelos e a través de ferramentas dixitais, usando estruturas e léxico elementais. (1,5) | Escribe varias palabras, frases e textos moi breves e sinxelos sobre sobre descripcións do fogar e localización de obxectos, con adecuación á situación comunicativa proposta, a partir de modelos e a través de ferramentas dixitais, usando estruturas e léxico elementais. (1,25) | Escribe algunhas palabras, frases e textos moi breves e sinxelos sobre sobre descripcións do fogar e localización de obxectos, con adecuación á situación comunicativa proposta, a partir de modelos e a través de ferramentas dixitais, usando estruturas e léxico elementais. (1) | Escribe algunhas palabras e frases moi breves e sinxelas sobre sobre descripcións do fogar e localización de obxectos, a partir de modelos, usando estruturas e léxico elementais. (0,75) | Non escribe palabras nin frases moi breves e sinxelas sobre descripcións de familiares a partir de modelos. (0-0,5) |
1.6 | Sempre participa en situacións interactivas e sinxelas de intercambios breves de información sobre descricións do fogar e localización de obxectos, preparadas previamente, apoiándose en recursos variados (repetición, ritmo pausado ou linguaxe non verbal), e mostrando empatía e respecto pola cortesía lingüística. (1,5) | Con frecuencia participa en situacións interactivas e sinxelas de intercambios breves de información sobre descricións do fogar e localización de obxectos, preparadas previamente, apoiándose en recursos variados (repetición, ritmo pausado ou linguaxe non verbal), e mostrando empatía e respecto pola cortesía lingüística. (1,25) | Ás veces participa en situacións interactivas e sinxelas de intercambios breves de información sobre descricións do fogar e localización de obxectos, preparadas previamente, apoiándose en algún recurso (repetición, ritmo pausado ou linguaxe non verbal), e mostrando empatía e respecto pola cortesía lingüística. (1) | Ás veces participa en situacións interactivas e sinxelas de intercambios breves de información sobre descricións do fogar e localización de obxectos, preparadas previamente, apoiándose en algún recurso (repetición, ritmo pausado ou linguaxe non verbal) (0,75) | Non participa en intercambios breves de información. (0-0,5) |
2.1 | Sempre compara as similitudes e diferenzas entre distintas linguas reflexionando, de forma guiada, sobre aspectos básicos do seu funcionamento. (1,5) | Con frecuencia compara as similitudes e diferenzas entre distintas linguas reflexionando, de forma guiada, sobre aspectos básicos do seu funcionamento. (1,25) | Ás veces compara as similitudes e diferenzas entre distintas linguas reflexionando, de forma guiada, sobre aspectos básicos do seu funcionamento. (1) | Ás veces compara as similitudes e diferenzas entre distintas linguas. (0,75) | Non compara as similitudes e diferenzas entre distintas linguas. (0-0,5) |
3.2 | Sempre recoñece e aprecia a diversidade lingüística, cultural e artística propia de países anglófonos como fonte de enriquecemento persoal, amosando interese por comprender elementos culturais e lingüísticos elementais que fomenten a convivencia pacífica e o respecto polos demais. (1) | Con frecuencia recoñece e aprecia a diversidade lingüística, cultural e artística propia de países anglófonos como fonte de enriquecemento persoal, amosando interese por comprender elementos culturais e lingüísticos elementais que fomenten a convivencia pacífica e o respecto polos demais. (0,85) | Recoñece e aprecia a diversidade lingüística e cultural propia de países anglófonos como fonte de enriquecemento persoal, amosando interese por comprender elementos culturais e lingüísticos elementais. (0,70) | Aprecia a diversidade lingüística e cultural propia de países anglófonos. (0,5) | Non aprecia a diversidade lingüística e cultural propia de países anglófonos. (0-0,25) |
Listaxe do material multimedia empregado neste ODE.
Guía de instalación deste ODE.
Licensed under the Creative Commons Attribution Share Alike License 4.0