Guía Didáctica
Guía didáctica de Hello, Email Pals!
Guía didáctica de Hello, Email Pals!
Sobresaliente | Notable | Ben | Suficiente | Insuficiente | |
---|---|---|---|---|---|
1.2 | Selecciona e aplica, de forma guiada, numerosas estratexias axeitadas en situacións comunicativas variadas, para captar o sentido global e procesar informacións explícitas en textos breves e sinxelos sobre información persoal básica. (2,5) | Selecciona e aplica, de forma guiada, varias estratexias axeitadas en situacións comunicativas variadas, para captar o sentido global e procesar informacións explícitas en textos breves e sinxelos sobre información persoal básica. (2) | Selecciona e aplica, de forma guiada, algunha estratexias en situacións comunicativas variadas, para captar o sentido global e procesar algunha información explícita en textos breves e sinxelos sobre información persoal básica. (1,5) | Selecciona e aplica de forma guiada algunha estratexia en situacións comunicativas variadas, para captar o sentido global en textos breves e sinxelos sobre información persoal básica. (1,25) | Non selecciona nin aplica de forma guiada ningunha estratexia para captar o sentido global de textos breves e sinxelos. (0-1) |
1.7 | Selecciona e utiliza, de forma guiada e en situacións cotiás, numerosas estratexias elementais para expresar mensaxes breves; e formular e contestar preguntas sinxelas. (2,5) | Selecciona e utiliza, de forma guiada e en situacións cotiás, varias estratexias elementais para expresar mensaxes breves; e formular e contestar preguntas sinxelas. (2) | Selecciona e utiliza, de forma guiada e en situacións cotiás, algunhas estratexias elementais para expresar mensaxes breves; e formular e contestar preguntas sinxelas. (1,5) | Selecciona e utiliza, de forma guiada e en situacións cotiás, algunha estratexia elemental para expresar mensaxes breves; e contestar preguntas sinxelas. (1,25) | Non selecciona nin aplica de forma guiada ningunha estratexia para producir mensaxes breves. (0-1) |
1.9 | Selecciona e aplica, de xeito guiado, numerosas estratexias elementais que faciliten a comprensión e produción de información e a comunicación fluída, usando, con axuda, recursos e apoios físicos e dixitais. (2,5) | Selecciona e aplica, de xeito guiado, varias estratexias elementais que faciliten a comprensión e produción de información e a comunicación fluída, usando, con axuda, recursos e apoios físicos e dixitais. (2) | Selecciona e aplica, de xeito guiado, algunhas estratexias elementais que faciliten a comprensión e produción de información e a comunicación fluída, usando, con axuda, recursos e apoios físicos e dixitais. (1,5) | Selecciona e aplica, de xeito guiado, algunha estratexia elemental que facilite a comunicación fluída, usando, con axuda, recursos e apoios físicos e dixitais. (1,25) | Non selecciona nin aplica, de xeito guiado, ningunha estratexia elemental que facilite a comunicación. (0-1) |
2.1 | Sempre compara as similitudes e diferenzas entre distintas linguas reflexionando, de forma guiada, sobre aspectos básicos do seu funcionamento. (1,5) | Con frecuencia compara as similitudes e diferenzas entre distintas linguas reflexionando, de forma guiada, sobre aspectos básicos do seu funcionamento. (1,25) | Ás veces compara as similitudes e diferenzas entre distintas linguas reflexionando, de forma guiada, sobre aspectos básicos do seu funcionamento. (1) | Ás veces compara as similitudes e diferenzas entre distintas linguas. (0,75) | Non compara as similitudes e diferenzas entre distintas linguas. (0-0,5) |
3.1 | Sempre actúa con respecto en situacións interculturais, identificando e comparando semellanzas e diferenzas elementais entre linguas e culturas, e mostrando rexeitamento fronte a discriminacións, prexuízos e estereotipos de calquera tipo en contextos comunicativos cotiáns e habituais. (1) | Con frecuencia actúa con respecto en situacións interculturais, identificando e comparando semellanzas e diferenzas elementais entre linguas e culturas, e mostrando rexeitamento fronte a discriminacións, prexuízos e estereotipos de calquera tipo en contextos comunicativos cotiáns e habituais. (0,85) | Ás veces actúa con respecto en situacións interculturais, identificando e comparando semellanzas e diferenzas elementais entre linguas e culturas, e mostrando rexeitamento fronte a discriminacións, prexuízos e estereotipos de calquera tipo en contextos comunicativos cotiáns e habituais. (0,7) | Ás veces actúa con respecto en situacións interculturais, mostrando rexeitamento fronte a discriminacións, prexuízos e estereotipos. (0,5) | Non actúa con respecto en situacións interculturais nin mostra rexeitamento fronte a discriminacións, prexuízos e estereotipos. (0-0,25) |
Listaxe do material multimedia empregado neste ODE.
Guía de instalación deste ODE.
Licensed under the Creative Commons Attribution Share Alike License 4.0