Skip navigation

Teacher's Resources

Táboa de indicadores

Táboa de indicadores do ODE 1: This Is Me!
 SobresalienteNotableBenSuficienteInsuficiente
1.2Selecciona e aplica, de forma guiada, numerosas estratexias axeitadas en situacións comunicativas variadas, para captar o sentido global e procesar informacións explícitas en textos breves e sinxelos sobre información persoal básica. (2,5)Selecciona e aplica, de forma guiada, varias estratexias axeitadas en situacións comunicativas variadas, para captar o sentido global e procesar informacións explícitas en textos breves e sinxelos sobre información persoal básica. (2)Selecciona e aplica, de forma guiada, algunha estratexias en situacións comunicativas variadas, para captar o sentido global e procesar algunha información explícita en textos breves e sinxelos sobre información persoal básica. (1,5)Selecciona e aplica de forma guiada algunha estratexia en situacións comunicativas variadas, para captar o sentido global en textos breves e sinxelos sobre información persoal básica. (1,25)Non selecciona nin aplica de forma guiada ningunha estratexia para captar o sentido global de textos breves e sinxelos. (0-1)
1.7Selecciona e utiliza, de forma guiada e en situacións cotiás, numerosas estratexias elementais para expresar mensaxes breves; e formular e contestar preguntas sinxelas. (2,5)Selecciona e utiliza, de forma guiada e en situacións cotiás, varias estratexias elementais para expresar mensaxes breves; e formular e contestar preguntas sinxelas. (2)Selecciona e utiliza, de forma guiada e en situacións cotiás, algunhas estratexias elementais para expresar mensaxes breves; e formular e contestar preguntas sinxelas. (1,5)Selecciona e utiliza, de forma guiada e en situacións cotiás, algunha estratexia elemental para expresar mensaxes breves; e contestar preguntas sinxelas. (1,25)Non selecciona nin aplica de forma guiada ningunha estratexia para producir mensaxes breves. (0-1)
1.9Selecciona e aplica, de xeito guiado, numerosas estratexias elementais que faciliten a comprensión e produción de información e a comunicación fluída, usando, con axuda, recursos e apoios físicos e dixitais. (2,5)Selecciona e aplica, de xeito guiado, varias estratexias elementais que faciliten a comprensión e produción de información e a comunicación fluída, usando, con axuda, recursos e apoios físicos e dixitais. (2)Selecciona e aplica, de xeito guiado, algunhas estratexias elementais que faciliten a comprensión e produción de información e a comunicación fluída, usando, con axuda, recursos e apoios físicos e dixitais. (1,5)Selecciona e aplica, de xeito guiado, algunha estratexia elemental que facilite a comunicación fluída, usando, con axuda, recursos e apoios físicos e dixitais. (1,25)Non selecciona nin aplica, de xeito guiado, ningunha estratexia elemental que facilite a comunicación. (0-1)
2.1Sempre compara as similitudes e diferenzas entre distintas linguas reflexionando, de forma guiada, sobre aspectos básicos do seu funcionamento. (1,5)Con frecuencia compara as similitudes e diferenzas entre distintas linguas reflexionando, de forma guiada, sobre aspectos básicos do seu funcionamento. (1,25)Ás veces compara as similitudes e diferenzas entre distintas linguas reflexionando, de forma guiada, sobre aspectos básicos do seu funcionamento. (1)Ás veces compara as similitudes e diferenzas entre distintas linguas. (0,75)Non compara as similitudes e diferenzas entre distintas linguas. (0-0,5)
3.1Sempre actúa con respecto en situacións interculturais, identificando e comparando semellanzas e diferenzas elementais entre linguas e culturas, e mostrando rexeitamento fronte a discriminacións, prexuízos e estereotipos de calquera tipo en contextos comunicativos cotiáns e habituais. (1)Con frecuencia actúa con respecto en situacións interculturais, identificando e comparando semellanzas e diferenzas elementais entre linguas e culturas, e mostrando rexeitamento fronte a discriminacións, prexuízos e estereotipos de calquera tipo en contextos comunicativos cotiáns e habituais. (0,85)Ás veces actúa con respecto en situacións interculturais, identificando e comparando semellanzas e diferenzas elementais entre linguas e culturas, e mostrando rexeitamento fronte a discriminacións, prexuízos e estereotipos de calquera tipo en contextos comunicativos cotiáns e habituais. (0,7)Ás veces actúa con respecto en situacións interculturais, mostrando rexeitamento fronte a discriminacións, prexuízos e estereotipos. (0,5)Non actúa con respecto en situacións interculturais nin mostra rexeitamento fronte a discriminacións, prexuízos e estereotipos. (0-0,25)
  • Activity
  • Name
  • Date
  • Score
  • Notes
  • Reset
  • Print
  • Apply
  • New Window

Made with eXeLearning (New Window)