7.- Avaliación da secuencia didáctica
Nesta secuencia didáctica aprenderemos:
O signficado da conmemoración e por que eliximos este día. Un percorrido histórico e contextualización. Como funciona a publicidade. As principais técnicas de venda e márketing. Os fundamentos do comercio electrónico. As características e importancia do comercio local para a vida dos barrios e localidades. Como defendernos ante abusos como consumidores Como ser consumidores responsables. A manexarnos con soltura nos cambios con diñeiro |
En moitas actividades están sinalados os criterios de avaliación, instrumentos e incluso rúbricas creadas ah hoc.
Neste apartado algunha suxestión de como realizar unha avaliación global da secuencia:
- No caderno de traballo:
Hai dous tipos de actividades:
a) Unhas son interactivas que se poden avaliar de xeito inmediato e teñen o propósito de servir de motivación e relacionar conceptos traballados. Clicando no botón de informes do menú superior podedes ver a calificación de este grupo de actividades;
b) Outras son propostas de traballo colaborativo ou cooperativo e se avaliarín coa rúbrica do traballo grupal.
- Na proposta de traballo colaborativo:
A avaliación da actividade farase en base á rúbrica:
- Para a avaliación da webquest propoñemos esta outra rúbrica:
Para avaliar o traballo, fixarémonos nos seguintes aspectos:
- Utilización dos recursos da rede.
- Exposición clara das ideas que se queren comunicar.
- Utilización correcta da lingua galega.
- Viabilidade e importancia das dez decisión tomadas.
- Funcionamento e relación entre os catro membros do grupo.
- Composición e estética da infografía creada.
Rúbrica:
CATEGORIA |
4 puntos |
3 puntos |
2 puntos |
1 punto |
|
Contido e precisión |
Toda a información do tríptico é axeitada. |
99-90% da información do tríptico é axeitada. |
89-80% da información do tríptico é axeitada. |
Menos do 80% da información do tríptico é axeitada. |
Escritura-Gramática |
Non hai erros gramaticais no texto do tríptico. |
Non hai erros gramaticais no texto do tríptico despois da revisión por parte do mestre. |
Hai 1-2 erros gramaticais no texto do tríptico aínda despois da revisión por parte do mestre. |
Hai 3 ou máis erros gramaticais no texto do tríptico aínda despois da revisión por parte do mestre |
Coñecemento gañado |
Todos os alumnos do grupo poden argumentar a información que contén o tríptico e o proceso técnico usado para crealo. |
Todos os alumnos do grupo poden argumentar a maioría da información que contén o tríptico e o proceso técnico usado para crealo. |
Só algúns alumnos do grupo poden argumentar a información que contén o tríptico e o proceso técnico usado para crealo. |
Varios alumnos do grupo parecen ter pouco coñecemento sobre a información que contén o tríptico e procesos técnicos usados no deseño do mesmo. |
Deseño (Gráficos) |
O deseño dos trípticos vai ben co texto e hai unha boa combinación de texto e gráficos. |
O deseño dos trípticos vai ben co texto, pero hai elementos que se desvían do obxectivo. |
O deseño vai ben co título e a temática, pero hai moi poucos e o tríptico parece ter un "texto pesado" para ler. |
Os gráficos do deseño do tríptico non van co texto, e aparentan ter sido escollidos sen ningún orde. |
Atractivo |
O cartel publicitario é excepcionalmente atractivo en termos de deseño, distribución e orden. |
O cartel publicitario é atractivo en termos de deseño, distribución e orden. |
O cartel publicitario é relativamente atractivo aínda que pode estar un pouco desordenado. |
O cartel publicitario é bastante desordenado ou está moi mal deseñado. Non é nada atractivo. |
Uso do tempo de clase |
Usou ben o tempo durante cada periodo de clase. Puxo énfase en realizar o traballo e nunca fixo perder o tempo a outros. |
Usou ben o tempo durante cada periodo de clase. En xeral, puxo énfase en realizar o traballo e nunca fixo perder o tempo a outros. |
Houbo certo énfase en realizar o traballo, pero ocasionalmente distraía a outros. |
Non usou o tempo de clase para realizar o traballo ou distraía con frecuencia a outros. |
Esta rúbrica está inspirada libremente na ferramenta web Rubistar.
- A actividade de ampliación e motivación (Creación dunha animación cunha APP mediante un traballo en grupo)
Podemos usar a rúbrica do traballo grupal sinalado anteriormente para avaliar a actividade de traballo colaborativo. O produto final é interesante pero moito máis o proceso levado a cabo para producilo e as interaccións entre os membros do grupo.
Licenciado baixo a Licenza Creative Commons Recoñecemento Non-comercial Compartir igual 4.0