O tendal dos prexuízos
gal / 21 febreiro, Día Internacional da LIngua Materna
Paso 2. Reflexionamos
Solución
Solución
Solución
Solución
Paso 3. Elaboramos
|
Podedes comezar dedicándolle uns minutos a ver este vídeo. Seguro que vos axudan a reflexionar sobre a vosa actitude ante os prexuízos. E agora tócavos a vós. Continuade traballando en grupo. Nada mellor para rematar cos estereotipos que sacalos á luz e poñelos ao clareo da razón. Como? Moi doado. Elaborando “follas” que recollan eses prexuízos e, ao mesmo tempo, os argumentos que os combatan. Tédelo visto xa no vídeo do profesor Xano Cebreiro sobre os prexuízos lingüísticos. Podería ser algo similar ao que se ve nesta imaxe: Facede primeiro un remuíño de ideas na clase para recoller os prexuízos que existen sobre a lingua galega. Repartide estes prexuízos entre os grupos e traballade en cada equipo os argumentos que os combatan. Se precisades reforzar a vosa argumentación, en Cotovía (temas 5 e 6) atoparedes unha boa axuda. Tede en conta a rúbrica de avaliación para saber exactamente o que se vos pide e valora no traballo. |
|
O obxectivo é facer un tendal cos prexuízos. Podedes estender corda polo instituto e tendelos con pinzas ou, a xeito de díptico, dobralos sobre a propia corda. Colocádeos a unha altura cómoda para que a xente os colla e os lea.
(CC0)
Esta será a contribución de Lingua galega ao proxecto UN MUNDO DE LINGUAS, un bo xeito de compartir con toda a comunidade educativa o 21 de febreiro, Día Internacional da Lingua Materna. |
ACTIVIDADES DE REFORZO E AMPLIACIÓN
Hai múltiples maneiras de visibilizar os prexuízos e axudar a que as persoas reflexionemos sobre as súas consecuencias. Unha delas é velos directamente.
Agora que xa tedes moi traballados os prexuízos, resultaravos doado escenificalos. É dicir, convertelos nunha pequeniña “peza teatral”. Podedes representar un por grupo.
Licenciado baixo a Licenza Creative Commons Recoñecemento Compartir igual 4.0


Paso 4. Tendemos 
