Saltar navegación

Avaliación

Autoavaliación do alumnado

Agora que xa rematastes a tarefa, ides avaliarvos vos mesmos, para saber se traballastes adecuadamente ou non:

AUTOAVALIACIÓN 
1 2 3 4 5
Comportácheste ben na aula durante a realización da webquest.
Visitaches as ligazóns recomendadas na orde establecida.
Gustouche esta actividade e pasáchelo ben facéndoa.
Escoitaches e respectaches as opinións dos teus compañeiros de clase.
Achegaches ideas pertinentes na posta en común.
Realizaches as tarefas encomendadas nos prazos establecidos.
Esforzácheste na elaboración do traballo.
Revisaches o traballo despois da posta en común e antes de entregalo.
Presentaches o teu minilibro a toda a clase.
Coidas que lograches adquirir novos coñecementos sobre a celebración do Día do Libro

Día do Libro

Baremo:

00 a 29 puntos=mellorable
30 a 39 puntos=ben
40 a 50 puntos=moi ben
Día do Libro

Criterios de avaliación das tarefas

Unha vez presentados os traballos na aula, avaliarase:

  • O traballo en equipo: Capacidade do alumnado para levar a cabo a tarefa traballando en grupo.
  • Elaboración do material: Avaliarase tamén o resultado do traballo. 
MOI BEN (5 puntos) BEN/REGULAR (3 puntos) MELLORABLE (1 puntos)
TRABALLO COOPERATIVO Amosan respecto polas ideas de cada un e comprométense coa calidade do traballo. Amosan respecto polas ideas de cada un e algúns comprométense coa calidade do traballo. Discuten ou non respectan as ideas dos outros. O traballo non é feito por todos os membros do grupo.
PREPARACIÓN Trae sempre todo o material preciso e está listo para traballar. Case sempre trae o material preciso e está listo para traballar. A menudo esquece o material e non está listo para traballar.
USO DE INTERNET Usa todas as ligazóns suxeridas e navega facilmente e sen asistencia. Usa algunhas das ligazóns suxeridas e navega sen problemas. Necesita axuda e asistencia para empregar os enlaces suxeridos.
EXPRESIÓN ESCRITA Frases ben elaboradas e vocabulario abundante. Frases elaboradas e vocabulario adecuado. Frases simples e vocabulario escaso.
ORTOGRAFÍA E GRAMÁTICA Sen erros gramaticais e ortográficos. Algúns erros gramaticais ou ortográficos. Moitos erros gramaticais ou ortográficos.
CONTIDOS A información é correcta, clara e precisa. Unha gran porcentaxe da información é correcta, clara ou precisa. Hai varios erros na información do traballo.
PRESENTACIÓN É un traballo moi orixinal.
Emprega textos e debuxos atractivos.
É un traballo relativamente atractivo.
Emprega debuxos orixinais.

Non é nada atractivo.
Non emprega debuxos orixinais.

ORGANIZACIÓN Información con títulos, subtítulos e texto ben ordenado e claro. Información con títulos, subtítulos e texto claros. Información pouco organizada.
PRESENTACIÓN ORAL Minilibro interesante e moi ben presentado. Certos problemas na presentación pero mantén o interese da audiencia. Mal presentada e non logra manter o interese da audiencia.
RESOLUCIÓN DE PROBLEMAS Participa con propostas orixinais no apartado de Conclusión. Participa no debate do apartado de Conclusión. Non aporta ideas nin argumentos nas Conclusión.

Día do Libro

Baremo:

00 a 29 puntos=mellorable
30 a 39 puntos=ben
40 a 50 puntos=moi ben
Día do Libro