Criterios de avaliación e mínimos de consecución
Na seguinte táboa recóllense os criterios de avaliación, os mínimos de consecución que se contemplan para cada criterio, os instrumentos de avaliación previstos e a súa ponderación, tomando como referencia a programación didáctica LOMLOE de Proens.
|
Criterios de avaliación (CA) |
Mínimos de consecución |
Instrumentos de avaliación |
Unidad didáctica (Proens) |
% (Orientación de Proens) |
|---|---|---|---|---|
|
CA1.1. Elaborar, expresar e presentar contidos propios en forma de esquemas, táboas informativas e outros tipos de formato mediante o desenvolvemento de estratexias de procura, selección e tratamento de información relativas a procesos e acontecementos relevantes do presente e do pasado. |
É capaz de facer unha liña temporal simple. |
Proba Escrita (en Proens) |
6 |
70% |
|
CA2.6. Identificar, interpretar e analizar os mecanismos que regularon a convivencia e a vida en común ao longo da historia, desde a orixe da sociedade ás distintas civilizacións que se foron sucedendo, sinalando os principais modelos de organización social, política, económica e relixiosa que se foron xestando. |
Distingue as diferencias entre a Prehistoria e a Idade Antiga |
6 |
||
|
CA2.2. Contrastar e argumentar sobre temas e acontecementos da Prehistoria e a Idade Antiga, localizando e analizando de forma crítica fontes primarias e secundarias como probas históricas. |
Distingue os principais ferramentas líticas da prehistoria. |
TI (táboa de indicadores) |
6 |
30% |
|
CA2.3. Argumentar de forma crítica sobre problemas de actualidade a través de coñecementos históricos, contrastando e valorando fontes diversas. |
A través do traballo sobre textos distingue como acientíficas as teorías creacionistas |
6 |
||
|
CA2.5Representar adecuadamente información histórica a través de diversas formas de representación gráfica, cartográfica e visual. |
Elabora esquemas simples |
6 |
||
|
Lenda: %: Peso orientativo (o profesorado debe axustalo á súa programación); PE: Proba escrita (non incluída no reto), TI: Táboa de indicadores (rúbrica do reto) |
||||