| CA 1.8. Contribuír á consecución dun mundo máis seguro, xusto, solidario e sustentable, a través da análise dos principais conflitos do presente e o recoñecemento das institucións do Estado, e das asociacións civís que garanten a seguridade integral e a convivencia social, así como dos compromisos internacionais do noso país en favor da paz, a seguridade, a cooperación, a sostibilidade, os valores democráticos e os Obxectivos de Desenvolvemento Sustentable. |
3.3. A terceira mensaxe. Os habitantes das polis. Actividade individual: Completa
3.5. Somos noticia!. Actividade individual: Responde ás preguntas dun xornalista.
3.5. Somos noticia!. Actividade individual: Redacta no teu caderno de aula.
4.1. Recapitulemos... canto de "grego" hai en nós? Actividade individual: Sabías que...?
4.2. Onde están os "top" da cultura grega? Actividade individual: o patrimonio grego, aquí e acolá.
4.2. Os "top" da cultura grega? Actividade individual: Os top da antiga Grecia nos grandes museos.
5.1. Facemos balance do noso reto. Actividade individual: Conseguiches os obxectivos?
|
Retroalimentación
Lista de cotexo
Rúbrica autoavaliación
Rúbrica coavaliación
Diana de avaliación
|
| CA.2.2. Contrastar e argumentar sobre temas e acontecementos da Prehistoria e a Idade Antiga, localizando e analizando de forma crítica fontes primarias e secundarias como probas históricas. |
2.1. Que recordamos? Actividade grupal - Que sabedes?
2.1. Que recordamos? Actividade individual: Cal será a opción correcta?
2.1. Que recordamos? Actividade individual: Xa sabes grego.
2.2. Demostra o que sabes. Actividade grupal: Imos escribir como os antigos gregos!
3.5. Recapitulemos... Actividades. Actividade individual: Responde ás preguntas dun xornalista.
3.5. Recapitulemos... Actividades. Actividade individual: Redacta no teu caderno un texto.
5.1. Facemos balance do noso reto. Actividade individual: Conseguiches os obxectivos?
|
Retroalimentación
Lista de cotexo
Rúbrica de autoavaliación
Rúbrica de coavaliación
Diana de avaliación
|
CA2.7. Situar o nacemento e desenvolvemento de distintas civilizacións e situalas no espazo e no tempo, integrando os elementos históricos, culturais, institucionais e relixiosos que as conformaron, explicando a realidade multicultural xerada ao longo do tempo e identificando as súas achegas máis relevantes á cultura universal. |
2.2. Demostra o que sabes. Actividade grupal: Que sabes sobre...?
2.2. Demostra o que sabes. Actividade individual: Verdadeiro ou falso?
2.2. Demostra o que sabes. Actividade individual: Grecia en todas partes!
Sección 2.2. Demostra o que sabes. Actividade individual: Observa e relaciona.
3.4. Cuarta mensaxe: a cultura. As raíces da cultura occidental: Actividade individual: TriviGreco.
3.4. Cuarta mensaxe: a cultura. A relixión e a mitoloxía grega. Actividade individual: Canto sabes da mitoloxía grega?
3.4. Cuarta mensaxe: a cultura. As artes e o legado cultural. Actividade individual: A herdanza cultural grega.
3.5. Somos noticia!. Actividade individual: Responde ás preguntas dun xornalista.
3.5. Somos noticia!. Actividade individual: Redacta no teu caderno de aula.
3.5. Somos noticia!. Actividade individual: Cada obra coa súa pista.
4.1. Recapitulemos... canto de "grego" hai en nós?. Actividade individual: sabías que...
4.2. Os "top" da cultura grega? Actividade individual: o patrimonio grego, aquí e acolá.
4.2. Os "top" da cultura grega? Actividade individual: os top da antiga Grecia nos grandes museos.
5.1. Facemos balance do noso reto. Actividade individual: Conseguiches os obxectivos?
|
Retroalimentación
Lista de cotexo
Rúbrica de autoavaliación
Rúbrica de coavaliación
Diana de avaliación
|
| CA 1.1 - Elaborar, expresar e presentar contidos propios en forma de esquemas, táboas informativas e outros tipos de formato mediante o desenvolvemento de estratexias de procura, selección e tratamento de información relativas a procesos e acontecementos relevantes do presente e do pasado. |
2.2. Demostra o que sabes. Actividade grupal: Que sabes sobre...?
3.3. A terceira mensaxe: a vida na polis. Os habitantes das polis. Actividade individual: Completa
3.4. Cuarta mensaxe: a cultura. As raíces da cultura occidental: Actividade individual: TriviGreco.
3.4. Cuarta mensaxe: a cultura. As artes e o legado cultural. Actividade individual: A herdanza cultural grega.
3.5. Somos noticia!. Actividade individual: Responde ás preguntas dun xornalista.
3.5. Somos noticia!. Actividade individual: Redacta no teu caderno de aula.
3.5. Somos noticia!. Actividade individual: Cada obra coa súa pista.
5.1. Facemos balance do noso reto. Actividade individual: Conseguiches os obxectivos?
|
Retroalimentación
Lista de cotexo
Rúbrica de autoavaliación
Rúbrica de coavaliación
Diana de avaliación
|
CA2.8. Relacionar as culturas e civilizacións que se desenvolveron ao longo da historia antiga, coas diversas identidades colectivas que se foron construíndo ata a actualidade, reflexionando sobre os múltiples significados que adoptan e as achegas de cada unha delas á cultura humana universal. |
2.2. Demostra o que sabes. Actividade grupal: Que sabes sobre...?
2.2. Demostra o que sabes. Actividade individual: Verdadeiro ou falso?
2.2. Demostra o que sabes. Actividade individual: Grecia en todas partes!
3. As mensaxes de Kleptis. Actividade grupal: galería de imaxes.
3.4. Cuarta mensaxe: a cultura. As raíces da cultura occidental: Actividade individual: TriviGreco.
3.4. Cuarta mensaxe: a cultura. As artes e o legado cultural. Actividade individual: A herdanza cultural grega.
3.5. Somos noticia!. Actividade individual: Responde ás preguntas dun xornalista.
3.5. Somos noticia!. Actividade individual: Redacta no teu caderno de aula.
3.5. Somos noticia!. Actividade individual: Cada obra coa súa pista.
4.1. Recapitulemos... canto de "grego" hai en nós?. Actividade individual: sabías que...
4.2. Os "top" da cultura grega? Actividade individual: o patrimonio grego, aquí e acolá.
4.2. Os "top" da cultura grega? Actividade individual: os top da antiga Grecia nos grandes museos.
5.1. Facemos balance do noso reto. Actividade individual: Conseguiches os obxectivos?
|
Retroalimentación
Lista de cotexo
Rúbrica de autoavaliación
Rúbrica de coavaliación
Diana de avaliación
|
CA 3.6. Argumentar e intervir sobre a igualdade real de homes e mulleres actuando en contra de calquera actitude e comportamento discriminatorio por razón e xénero. |
3. As mensaxes de Kleptis. Actividade grupal: galería de imaxes.
3.3. A terceira mensaxe: a vida na polis. Os habitantes das polis. Actividade individual: Completa
3.5. Somos noticia!. Actividade individual: Responde ás preguntas dun xornalista.
5.1. Facemos balance do noso reto. Actividade individual: Conseguiches os obxectivos?
|
Retroalimentación
Lista de cotexo
Rúbrica de autoavaliación
Rúbrica de coavaliación
Diana de avaliación
|