Saltar navegación

2.1. Criterios e instrumentos de avaliación

Criterios de avaliación e mínimos de consecución

Na seguinte táboa recóllense os criterios de avaliación, os mínimos de consecución que se contemplan para cada criterio, os instrumentos de avaliación previstos e a súa ponderación, tomando como referencia a Programación Didáctica LOMLOE de PROENS.

Códigos CA Criterios de avaliación (CA)  Mínimos de consecución Instrumentos de avaliación

Unidad didáctica (PROENS)

% (Orientación de PROENS)
CA1.8 Contribuír á consecución dun mundo máis
seguro, xusto, solidario e sustentable, a través da análise dos principais conflitos do presente e o recoñecemento das institucións do Estado, e das asociacións civís que garanten a seguridade integral e a convivencia social, así como dos compromisos internacionais do noso país en favor da paz, a seguridade, a cooperación, a sostibilidade, os valores democráticos e os Obxectivos de Desenvolvemento Sustentable.

Entende a importancia de Grecia para o desenvolvemento da democracia como sistema político.

 

PE

9 70%
CA2.2 Contrastar e argumentar sobre temas e acontecementos da Prehistoria e a Idade Antiga, localizando e analizando de forma crítica fontes primarias e secundarias como probas históricas.

Responde preguntas simples sobre textos históricos.

CA2.7 Situar o nacemento e desenvolvemento de
distintas civilizacións e situalas no espazo e no tempo, integrando os elementos históricos, culturais, institucionais e relixiosos que as conformaron, explicando a realidade multicultural xerada ao longo do tempo e identificando as súas achegas máis relevantes á cultura universal.
Describe as características básicas da
Hélade.
CA1.1 Elaborar, expresar e presentar contidos propios en forma de esquemas, táboas informativas e outros tipos de  formato mediante o desenvolvemento de estratexias de procura, selección e tratamento de información relativas a procesos e acontecementos relevantes do presente e do pasado.

É capaz de facer unha liña temporal simple.

TI

30%

CA2.8 Relacionar as culturas e civilizacións que se
desenvolveron ao longo da historia antiga, coas diversas identidades colectivas que se foron construíndo ata a actualidade, reflexionando sobre os múltiples significados que adoptan e as achegas de cada unha delas á cultura humana universal.
Identifica na cultura europea actual algún trazo da civilización grega.
CA3.6. Argumentar e intervir sobre a igualdade real
de homes e mulleres actuando en contra de calquera actitude e comportamento discriminatorio por razón e xénero.

Interpreta de forma crítica o papel da
muller na sociedade grega

Lenda%: Peso orientativo (o profesorado debe axustalo á súa programación); PE: Proba escrita (non incluída no reto), TI: Táboa de indicadores (rúbrica do reto)

Actividades e instrumentos empregados no REA

A continuación inclúese a relación dos criterios de avaliación das competencias específicas avaliadas neste recurso.

Criterios de avaliación Actividades ou exercicios/ Seccións do REA Instrumentos empregados
CA 1.8. Contribuír á  consecución dun mundo máis seguro, xusto, solidario e sustentable, a través da análise dos principais conflitos do presente e o recoñecemento das institucións do Estado, e das asociacións civís que garanten a seguridade integral e a convivencia social, así como dos compromisos internacionais do noso país en favor da paz, a seguridade, a cooperación, a sostibilidade, os valores democráticos e os  Obxectivos de Desenvolvemento Sustentable.

3.3. A terceira mensaxe. Os habitantes das polis. Actividade individual: Completa

3.5. Somos noticia!. Actividade individual: Responde ás preguntas dun xornalista. 

3.5. Somos noticia!. Actividade individual: Redacta  no teu caderno de aula.

4.1. Recapitulemos... canto de "grego" hai en nós? Actividade individual: Sabías que...?

4.2. Onde están os "top" da cultura grega? Actividade individual: o patrimonio grego, aquí e acolá.

4.2. Os "top" da cultura grega? Actividade individual: Os top da antiga Grecia nos grandes museos.

5.1. Facemos balance do noso reto. Actividade individual: Conseguiches os obxectivos?

Retroalimentación

Lista de cotexo

Rúbrica autoavaliación

Rúbrica coavaliación

Diana de avaliación

CA.2.2. Contrastar e argumentar sobre temas e acontecementos da Prehistoria e a Idade Antiga, localizando e analizando de forma crítica fontes primarias e secundarias como probas históricas.

2.1. Que recordamos? Actividade grupal - Que sabedes?

2.1. Que recordamos? Actividade individual: Cal será a opción correcta?

2.1. Que recordamos? Actividade individual: Xa sabes grego.

2.2. Demostra o que sabes. Actividade grupal: Imos escribir como os antigos gregos!

3.5. Recapitulemos... Actividades. Actividade individual: Responde ás preguntas dun xornalista. 

3.5. Recapitulemos... Actividades. Actividade individual: Redacta  no teu caderno un texto.

5.1. Facemos balance do noso reto. Actividade individual: Conseguiches os obxectivos?

Retroalimentación

Lista de cotexo

Rúbrica de autoavaliación

Rúbrica de coavaliación

Diana de avaliación

CA2.7. Situar o nacemento e desenvolvemento de
distintas civilizacións e situalas no espazo e no
tempo, integrando os elementos históricos, culturais, institucionais e relixiosos que as conformaron, explicando a realidade multicultural xerada ao longo do tempo e identificando as súas achegas máis relevantes á cultura universal. 

2.2. Demostra o que sabes. Actividade grupal:  Que sabes sobre...?

2.2. Demostra o que sabes. Actividade individual: Verdadeiro  ou falso?

2.2. Demostra o que sabes. Actividade individual: Grecia en todas partes!

Sección 2.2. Demostra o que sabes. Actividade individual: Observa e relaciona.

3.4. Cuarta mensaxe: a cultura. As raíces da cultura occidental: Actividade individual: TriviGreco.

3.4. Cuarta mensaxe: a cultura. A relixión e a mitoloxía grega. Actividade individual: Canto sabes da mitoloxía grega?

3.4. Cuarta mensaxe: a cultura. As artes e o legado cultural. Actividade individual: A herdanza cultural grega.

3.5. Somos noticia!. Actividade individual: Responde ás preguntas dun xornalista. 

3.5. Somos noticia!. Actividade individual: Redacta  no teu caderno de aula.

3.5. Somos noticia!. Actividade individual: Cada obra coa súa pista.

4.1. Recapitulemos... canto de "grego" hai en nós?. Actividade individual: sabías que...

4.2. Os "top" da cultura grega? Actividade individual: o patrimonio grego, aquí e acolá.

4.2. Os "top" da cultura grega? Actividade individual: os top da antiga Grecia nos grandes museos.

5.1. Facemos balance do noso reto. Actividade individual: Conseguiches os obxectivos?

Retroalimentación

Lista de cotexo

Rúbrica de autoavaliación

Rúbrica de coavaliación

Diana de avaliación

CA 1.1 - Elaborar, expresar e presentar contidos propios en forma de esquemas, táboas informativas e outros tipos de formato mediante o desenvolvemento de estratexias de procura, selección e tratamento de información relativas a procesos e acontecementos relevantes do presente e do pasado.

2.2. Demostra o que sabes. Actividade grupal:  Que sabes sobre...?

3.3.  A terceira mensaxe: a vida na polis. Os habitantes das polis. Actividade individual: Completa

3.4. Cuarta mensaxe: a cultura. As raíces da cultura occidental: Actividade individual: TriviGreco.

3.4. Cuarta mensaxe: a cultura. As artes e o legado cultural. Actividade individual: A herdanza cultural grega.

3.5. Somos noticia!. Actividade individual: Responde ás preguntas dun xornalista. 

3.5. Somos noticia!. Actividade individual: Redacta  no teu caderno de aula.

3.5. Somos noticia!. Actividade individual: Cada obra coa súa pista.

5.1. Facemos balance do noso reto. Actividade individual: Conseguiches os obxectivos?

Retroalimentación

Lista de cotexo

Rúbrica de autoavaliación

Rúbrica de coavaliación

Diana de avaliación

CA2.8. Relacionar as culturas e civilizacións que se
desenvolveron ao longo da historia antiga, coas diversas identidades colectivas que se foron construíndo ata a actualidade, reflexionando sobre os múltiples significados que adoptan e as achegas de cada unha delas á cultura humana universal.

2.2. Demostra o que sabes. Actividade grupal:  Que sabes sobre...?

2.2. Demostra o que sabes. Actividade individual: Verdadeiro  ou falso?

2.2. Demostra o que sabes. Actividade individual: Grecia en todas partes!

3. As mensaxes de Kleptis. Actividade grupal: galería de imaxes.

3.4. Cuarta mensaxe: a cultura. As raíces da cultura occidental: Actividade individual: TriviGreco.

3.4. Cuarta mensaxe: a cultura. As artes e o legado cultural. Actividade individual: A herdanza cultural grega.

3.5. Somos noticia!. Actividade individual: Responde ás preguntas dun xornalista. 

3.5. Somos noticia!. Actividade individual: Redacta  no teu caderno de aula.

3.5. Somos noticia!. Actividade individual: Cada obra coa súa pista.

4.1. Recapitulemos... canto de "grego" hai en nós?. Actividade individual: sabías que...

4.2. Os "top" da cultura grega? Actividade individual: o patrimonio grego, aquí e acolá.

4.2. Os "top" da cultura grega? Actividade individual: os top da antiga Grecia nos grandes museos.

5.1. Facemos balance do noso reto. Actividade individual: Conseguiches os obxectivos?

Retroalimentación

Lista de cotexo

Rúbrica de autoavaliación

Rúbrica de coavaliación

Diana de avaliación

CA 3.6. Argumentar e intervir sobre a igualdade real
de homes e mulleres actuando en contra de calquera actitude e comportamento discriminatorio por razón e xénero.

3. As mensaxes de Kleptis. Actividade grupal: galería de imaxes.

3.3.  A terceira mensaxe: a vida na polis. Os habitantes das polis. Actividade individual: Completa

3.5. Somos noticia!. Actividade individual: Responde ás preguntas dun xornalista. 

5.1. Facemos balance do noso reto. Actividade individual: Conseguiches os obxectivos?

Retroalimentación

Lista de cotexo

Rúbrica de autoavaliación

Rúbrica de coavaliación

Diana de avaliación

 

Feito con eXeLearning (Nova xanela)