Saltar navegación

2.1. Criterios e instrumentos de avaliación

Criterios de avaliación e mínimos de consecución

Na seguinte táboa recóllense os criterios de avaliación, os mínimos de consecución que se contemplan para cada criterio, os instrumentos de avaliación previstos e a súa ponderación tomando como referencia a proposta de Proens.

Códigos CA Criterios de avaliación (CA)  Mínimos de consecución Instrumentos de avaliación

Unidade didáctica (Proens)

% (Orientación de Proens)
CA1.3 Incorporar e utilizar adecuadamente termos, conceptos e acontecementos relacionados coa xeografía, a historia e outras disciplinas das ciencias sociais, a través de intervencións orais, textos escritos e outros produtos, mostrando formulacións orixinais e propostas creativas

Coñece os principais climas da Terra

Emprega terminoloxía xeográfica na descripción dos medios naturais

PE 2
65
CA2.1 Elaborar, expresar e presentar contidos propios en forma de esquemas, táboas informativas e outros tipos de formato mediante o desenvolvemento de estratexias de procura, selección e tratamento de información relativas a procesos e acontecementos relevantes do presente e do pasado

Sabe elaborar e interpretar un climograma

É capaz de elaborar un esquema relacionando climas e zonas bioclimáticas

CA1.7 Interpretar a contorna desde unha perspectiva sistémica e integradora, a través do concepto de paisaxe, identificando os seus principais elementos e as interrelacións existentes

Sitúa xeograficamente os principais climas da Terra

Identifica os principais elementos dos distintos medios naturais

TI 2/4 35
CA3.3 Argumentar a necesidade de accións de defensa, protección, conservación e mellora da contorna natural, rural e urbano a través de propostas e iniciativas que reflictan compromisos e condutas en favor da sustentabilidade e da repartición xusta e solidaria dos recursos Coñece dúas accións de defensa da contorna 4
Lenda%: Peso orientativo (o profesorado debe axustalo á súa programación); PE: Proba escrita, TI: Táboa de indicadores 

Actividades e instrumentos empregados no REA

Na seguinte táboa concrétanse as actividades ou retos empregados no REA do alumnado en relación con cada criterio de avaliación, indicando en cada caso o instrumento de avaliación considerado.

Criterios de avaliación Actividades ou exercicios/ Seccións do REA Instrumentos empregados
CA1.3 - Incorporar e utilizar adecuadamente termos, conceptos e acontecementos relacionados coa xeografía, a historia e outras disciplinas das ciencias sociais, a través de intervencións orais, textos escritos e outros produtos, mostrando formulacións orixinais e propostas creativas.

1. Opción A: actividade despregable.

(Sección 2.1. Un pouquiño de atmosfera.)

2. Opción B: sopa de letras.

(Sección 2.1. Un pouquiño de atmosfera.)

3. Opción C: pregunta Verdadeiro-Falso

(Sección 2.1. Un pouquiño de atmosfera.)

4. Clasifica.

(Sección 2.2. Un pouquiño de auga).

5. Opción A: pregunta Verdadeiro-Falso.

(Sección 2.2. Un pouquiño de auga).

6. Sopa de letras.

(Sección 3.5. As augas).

7. Roscón.

(Sección 3.6. Vexetación natural).

8. Reto final

1. Retroalimentación.

2. Retroalimentación.

3. Retroalimentación.

4. Retroalimentación.

5. Retroalimentación.

6. Retroalimentación.

7. Retroalimentación.

8. Rúbrica reto final.

CA2.1 - Elaborar, expresar e presentar contidos propios en forma de esquemas, táboas informativas e outros tipos de formato mediante o desenvolvemento de estratexias de procura, selección e tratamento de información relativas a procesos e acontecementos relevantes do presente e do pasado.

1. Opción B: completar.

(Sección 2.2. Un pouquiño de auga).

2. Opción C: ordena os enunciados.

(Sección 2.2. Un pouquiño de auga).

3. Actividade grupal.

(Sección 2.2. Un pouquiño de auga).

4. Lista desordenada.

(Sección 3.3. Aire, dáme aire!!!).

5. Actividade despregable

(Sección 3.4. Aquí o home do tempo).

6. Comentario dun climograma.

(Sección 3.4. Comentraio dun climograma).

7. Lista desordenada.

(Sección 3.5. As augas).

8. Actividade grupal.

(Sección 3.7. Alerta clima).

9. Actividade grupal: as augas do mundo.

(Sección 3.8. As augas do mundo).

10. Reto  final.

1. Retroalimentación.

2. Retroalimentación.

3. Retroalimentación.

4. Retroalimentación.

5. Retroalimentación.

6. Retroalimentación.

7. Retroalimentación.

8. Retroalimentación.

9. Retroalimentación.

10. Rúbrica reto final.

CA1.7 - Interpretar a contorna desde unha perspectiva sistémica e integradora, a través do concepto de paisaxe, identificando os seus principais elementos e as interrelacións existentes.

1. Comentario dun climograma.

(Sección 3.4. Comentraio dun climograma).

2. Adiviña

(Sección 3.6. Vexetación natural).

3. Cartas de memoria

(Sección 3.6. Vexetación natural).

4. Reto final.

1. Retroalimentación.

2. Retroalimentación.

3. Retroalimentación.

4. Rúbrica reto final.

CA3.3 - Argumentar a necesidade de accións de defensa, protección, conservación e mellora da contorna natural, rural e urbano a través de propostas e iniciativas que reflictan compromisos e condutas en favor da sustentabilidade e da repartición xusta e solidaria dos recursos.

1. Actividade grupal.

(Sección 3.7. Alerta clima).

2. Reto final.

1. Retroalimentación.

2. Rúbrica reto final

Feito con eXeLearning (Nova xanela)