Saltar navegación

3.1. Concreción da proposta didáctica

Orientacións e recomendacións de uso

Algunhas recomendacións para o uso deste recurso na aula son:

Recursos materiais necesarios

Ao longo deste REA o alumnado vai precisar facer uso de ferramentas dixitais que se atopan no equipamento Abalar/eDixgal:

  • Procesador de textos.
  • Programas de retoque e edición de vídeo.
  • Programas de deseño gráfico. 

Ademais será fundamental o emprego de recursos en papel como o caderno do alumno, fichas descargables imprimibles.

Proposta de agrupamentos para actividades grupais

Ao longo deste REA son constantes as propostas de traballo grupal por parte do alumnado. Recoméndanse sempre grupos de catro xa que é un número que encaixa moi ben pensando nos agrupamentos dos diferentes retos propostos. En calquera caso é decisión do profesorado empregar grupos de diferente número ao longo das diferentes fases.

Produtos finais

Os produtos finais que aparecen no REA son orientativos: podemos modificar o os formatos das diferentes partes en función das realidades do noso contexto de traballo.

Trátase de que o profesorado escolla e decida en función das súas necesidades e/ou preferencias tratando de respectar a filosofía da proposta, é dicir, adquirir e mobilizar os coñecemento e habilidades precisas tanto a nivel lingüístico como tecnolóxico que lle permitan elaborar os produtos propostos.

Os produtos finais deberían ser difundidos a través da web do centro.

Enfoque multinivel do reto

Propóñense actividades multinivel que o alumnado pode seleccionar en función das súas habilidades ou intereses. É competencia do profesorado orientar e recomendar unha ou outra proposta en función da información que ten sobre o seu alumnado.

Á hora de realizar o reto final, pode haber diferentes enfoques, as propostas poderían ser:

  1. Realizar o guión do debate por escrito e expoñelos nun mural onde se poidan ler e consultar.
  2. Gravar un pódcast durante a realización do debate na aula. Poderase publicar a través da web do centro ou Aula Virtual para a súa difusión á comunidade educativa.
  3. Realizar o debate en vivo, mentres que as/os compañeiros poden participar con roldas de preguntas.

Estes produtos finais son adaptables á realidade da aula e ás posibilidades que se ofertan, así como aos materiais dispoñíbeis para a súa realización.

Feito con eXeLearning (Nova xanela)