Temporalización do REA
Este REA está formado pola unidade didáctica 7 (Cómo nos entendemos!) publicada en PROENS para a materia de Lingua Galega e Literatura de 6º de Educación Primaria. En total está pensado para desenvolver ao longo de 15 sesións do terceiro trimestre.
A continuación inclúese unha estimación da temporalización recomendada para cada fase deste recurso:
|
Fase |
Seccións |
Descrición do traballo a desenvolver |
Temporalización |
|---|---|---|---|
|
1. Descubrimos un concello |
1.1. Onde estamos? |
Nesta sección situamos ao alumnado no contexto no que imos facer a proposta de traballo. |
1 sesión |
|
1.2. Xuntos mellor |
Conectamos o problema con unha situación de actualidade. |
1 sesión |
|
|
1.3. O noso mapa de ruta |
Explicamos as fases nas que se dividirá o traballo e as metas a alcanzar. |
||
|
2. Como nos organizamos? |
2.1. A historia detrás dos nomes |
Mobilizamos coñecementos previos relacionados cos topónimos e poñemos en práctica estes contidos. |
1 sesións |
|
2.2. Os nomes cobran vida |
Mobilizamos coñecementos previos relacionados cos verbos e poñemos en práctica estes contidos. |
1 sesión |
|
|
3. Viaxamos no tempo! |
3.1 E ti de onde vés sendo? |
Presentamos un novo contido: os xentilicios. |
2 sesións |
|
Picheleiros, portugueses e paraugueiros |
Falamos e traballamos sobre os alcumes. |
||
|
Mans á obra |
Levamos a cabo un tríptico ou vídeo de presentación do noso concello, que formará parte do proxecto final. |
2 sesións |
|
|
3.2 O pasado, presente e futuro do noso concello |
Presentamos un novo contido: os tempos verbais e practicamos. |
1 sesión |
|
|
O pasado |
Poñemos en práctica os verbos en tempo pasado. |
1 sesión |
|
|
O presente |
Traballamos os verbos en tempo presente. |
1 sesión |
|
|
O futuro |
Poñemos en práctica os verbos en tempo futuro. |
1 sesión |
|
|
3.3. Tomamos a palabra |
Aprendemos e reflexionamos sobre a debate. |
1 sesión |
|
|
Marca a diferenza |
Falamos sobre a importancia da linguaxe á hora de expresarnos oralmente. |
||
|
4. Estamos en eleccións! |
4.1 Imos defender o noso concello |
Facemos un repaso dos tres retos levados a cabo anteriormente e preparámonos para a avaliación do produto final. |
1 sesión |
|
5. Conclusión |
5.1. Presentamos o novo concello |
Reflexionamos sobre o aprendido e facemos coavaliación mediante un xogo. |
1 sesión |
| 5.2. Avaliamos o reto |
Coavaliamos o produto final acadado mediante unha rúbrica. |