Orientacións e recomendacións de uso
Recursos materiais necesarios
Para desenvolver o REA precisamos:
- recursos dixitais: ordenador/tablet, conexión a internet...
- físicos: caderno...
O REA dispón de:
- "Material descargable" para que o alumnado dispoña dos materiais nun só documento de consulta.
- "Diario de aprendizaxe" como ferramenta de reflexión individual e grupal.
Proposta para a formación de grupos de traballo:
- Deben ser de 3 ou 4 membros (poderíase alterar este número segundo o aspecto que se queira reforzar en actitude, pero sempre é mellor grupos pequenos).
- Preferiblemente heteroxéneos.
- Os grupos deben ter interdependencia positiva e debe existir unha responsabilidade individual e grupal. O profesorado decidirá o papel que debe desempeñar cada un dos integrantes do grupo.
- Cada grupo traballará sobre unha lingua da Península, das que se recollen na FASE 1. Débese ter en conta que a lingua catalá aparece dividida segundo territorios de fala (catalá, valenciá e catalá insular).
Produtos finais
- Un documento sobre unha lingua peninsular cos requisitos que aparecen recollidos na FASE 4.
- Unha ficha de traballo no que se recolla o proceso e as fontes empregadas para a súa realización.
- Estes documentos serán adaptados no seu nivel de dificultade en cada grupo.
Enfoque multinivel do reto
O carácter aberto deste produto final permitirá que o alumnado participe activamente e poderá empregar diferentes medios para a súa elaboración e expresión, tal e como se contempla no REA.
Avaliación
Os instrumentos de avaliación que presenta o REA son:
- Informe progreso.
- Rúbricas.
- Lista de cotexo.
- Observación directa.