Saltar navegación

2.2. Temporalización

Temporalización do REA

Esta unidade está pensada para realizar en 11 sesións e, segundo a programación didáctica de referencia publicada en PROENS para a materia de Educación Plástica e Visual de 6º de primaria,  desenvólvese no primeiro trimestre coma primeira unidade didáctica e englobando parte da cuarta unidade didáctica.

A continuación inclúese unha estimación da temporalización recomendada para cada fase deste recurso:

Fase Seccións Para que? Temporalización

Fase 1. "Arte e artistas"

1.1. Que imos aprender aquí?

1.2. Organizámonos

Sesións de motivación e presentación da tarefa de xeito que o alumnado teña interese por aprender.

1 sesión.

Fase 2. "As mulleres na Historia da Arte"

2.1. Lembramos: as disciplinas artísticas.

2.2. Lembramos: os elementos dunha composición visual.

Sesións de revisión e activación de coñecementos previos, necesarios para a realización da tarefa.

4 sesión.

Fase 3. "A artista das flores enormes"

3.1. De Nova York a Novo México.

3.2. A banda deseñada para contar historias.

Sesións con actividades informativas e interactivas có obxectivo de reflexionar, deducir e completar o aprendido. 

 3 sesións.

Fase 4. "Beleza e equilibrio: Imos polo reto"

4.1. O knolling.

Sesións dirixidas á realización do reto proposto, amosando a asimilación das aprendizaxes adquiridas. Isto realizarase a través da creación dun knolling.

2 sesións

Fase 5: "Visibles"

5. "Visibles"

Sesións de auto-reflexión, individual e en grupo, sobre a utilidade do aprendido. 

1 sesións

Feito con eXeLearning (Nova xanela)