Saltar navegación

2.1. Criterios e instrumentos de avaliación

Criterios de avaliación e mínimos de consecución

Códigos CA Criterios de avaliación Mínimos de consecución Unidad didáctica (Proens) Instrumentos de avaliación %(Orientación de Proens)

CA1.1

Distinguir propostas artísticas plásticas e visuais de diferentes xéneros, estilos, épocas e culturas, a través da recepción activa e mostrando curiosidade por elas.

Identifica e emprega os recursos e materiais utilizados para elaborar unha obra. Obtén diversas texturas a partir da aplicación da cor.

Unidade 1 

TI

 
  
 
  
 
  
 
  
 
  
 
  
 
  
 
  
 
 
 
  
 
  
 
  
 
 

100% 

CA1.2

Describir manifestacións culturais e artísticas plásticas e visuais, explorando as súas características con interese, establecendo relacións entre elas, valorando a diversidade que as xera, así como as principais profesións vinculadas á creación e interpretación plástica e visual, e empregando o vocabulario específico destas.

Coñece, lembra e describe, de forma oral e escrita e empregando un vocabulario

axeitado, os datos máis relevantes da vida e obra de Georgia O'Keeffe.

Unidade 4

CA1.4 

Comparar o significado e os elementos característicos de distintas manifestacións culturais e artísticas plásticas e visuais que forman parte do patrimonio de diversas contornas, analizando as canles, medios e técnicas vinculados a elas, así como as súas diferenzas e similitudes, e desenvolvendo criterios de valoración propios.

Analiza e emprega as posibilidades de materiais, texturas, formas e cores aplicados sobre diferentes soportes.

Unidade 1

CA1.5 

Valorar as sensacións e emocións producidas por diferentes manifestacións culturais e artísticas plásticas e visuais, a partir da análise e da comprensión das devanditas manifestacións.

Experimenta con materiais e texturas gráficas con creatividade e soltura.

Unidade 1

Valora a obra e os procesos creativos da autora.

 Unidade 4

CA1.6 

Manifestar respecto na recepción de propostas artísticas plásticas e visuais, interiorizando as normas elementais de comportamento e mostrando unha actitude positiva.

Valora os elementos e os recursos empregados para acadar o efecto que máis se axuste ás propias necesidades.

  Unidade 1

CA2.1 

Producir obras propias básicas utilizando as posibilidades expresivas do corpo, a imaxe e os medios dixitais básicos e mostrando confianza nas capacidades propias.

Debuxa obxectos cotiáns, ideas, accións e situacións. Representa con claroscuro a sensación espacial de composicións volumétricas sinxelas. Suma e resta segmentos utilizando a regra e o compás.

Unidade 1

CA2.3

Planificar e deseñar producións culturais e artísticas plásticas e visuais colectivas, traballando

de forma cooperativa na consecución dun resultado final que cumpra cuns obxectivos acordados e asumindo diferentes roles, desde a igualdade e o respecto á diversidade.

Participa positivamente na realización de fotografías realizadas no horto e no xardín do centro para despois plasmar as fotografías en debuxos.

Unidade 4

CA2.4

Participar no proceso cooperativo de producións culturais e artísticas plásticas e visuais, de forma creativa, utilizando elementos básicos da linguaxe plástica e visual e diferentes técnicas artísticas.

Fai composicións que transmiten emocións básicas (alegría, tristura, ira...)coa axuda de diversos recursos para cada caso (claroscuro, puntos, liñas, cores...).

 Unidade 1

CA2.6

Manifestar respecto na realización de actividades, interiorizando as normas elementais de comportamento e mostrando unha actitude positiva e empática cara á expresión de ideas, sentimentos e emocións dos demais.

Valora as obras de arte nas súas diversas manifestacións.

Unidade 1  

Mantén limpos e coida os materiais de pintura e modelado (ceras, pinceis, mesas...).

Unidade 4

CA3.1 

Distinguir propostas artísticas audiovisuais de diferentes xéneros, estilos, épocas e culturas, a través da recepción activa e mostrando curiosidade por elas.

Distingue o tema ou xénero de obras plásticas.

 Unidade 1

CA3.4

Comparar o significado e os elementos característicos de distintas manifestacións culturais e artísticas audiovisuais que forman parte do patrimonio de diversas contornas, analizando as canles, medios e técnicas vinculados a elas, así como as súas diferenzas e similitudes, e desenvolvendo criterios de valoración propios.

Coñece a evolución da fotografía dende o branco/negro á cor, formato papel ao dixital e valora as posibilidades que ofrece a tecnoloxía.

 Unidade 1

Identifica, clasifica e localiza co ordenador os lugares máis importantes na vida da pintora (Novo México, Texas e NY).

Unidade 4

CA3.5

Valorar as sensacións e emocións producidas por diferentes manifestacións culturais e artísticas audiovisuais, a partir da análise e da comprensión das devanditas manifestacións.

Organiza e planifica o seu proceso creativo desenvolvéndoo en esbozos e elixindo os que mellor se axeiten aos seus propósitos na obra final.

Unidade 1 

CA3.6

Manifestar respecto na recepción de propostas artísticas audiovisuais interiorizando as normas elementais de comportamento e mostrando unha actitude positiva.

Coñece os protocolos de actuación para a difusión de imaxes propias ou alleas, e respecta a propiedade intelectual de cada persoa.

Unidade 1 

Manifesta respecto na visita virtual ao Museo Thyssen para a observación e estudo das obras máis importantes.

 Unidade 4

CA4.1

Producir obras propias básicas utilizando as posibilidades expresivas do corpo, a imaxe, o son e os medios dixitais básicos, e mostrando confianza nas capacidades propias.

Realiza fotografías utilizando medios tecnolóxicos e analizando a posteriori a adecuación do encadramento ao propósito inicial.

Unidade 1 

CA4.4

 Participar no proceso cooperativo de

producións culturais e artísticas audiovisuais, de forma creativa, utilizando elementos básicos da linguaxe audiovisual e diferentes técnicas artísticas.

Secuencia unha historia en viñetas nas que incorpora imaxes, textos, vocabulario e localización, seguindo o patrón do cómic.

  Unidade 1

CA4.5

Compartir os proxectos creativos audiovisuais, empregando diferentes estratexias comunicativas a través de diversos medios e explicando o proceso e o resultado final obtido.

Participa positivamente na realización dunha composición baseada na impresión das fotografías realizadas.

Unidade 4

CA4.6

Manifestar respecto na creación e interpretación de propostas artísticas audiovisuais, interiorizando as normas elementais de comportamento e mostrando unha actitude positiva e empática cara á expresión de ideas, sentimentos e emocións dos demais.

Participa nas actividades propostas con interese e colaboración.

Unidade 1 

Lenda: %: Peso orientativo (o profesorado debe axustalo á súa programación); TI: Táboa de indicadores 

Actividades e instrumentos empregados no REA

A continuación inclúese a relación dos criterios de avaliación das competencias específicas avaliadas neste recurso. 

Criterios de avaliación Actividade ou exercicio (Sección do REA) Instrumento empregado

Distinguir propostas artísticas plásticas e visuais de diferentes xéneros, estilos, épocas e culturas, a través da recepción activa e mostrando curiosidade por elas.

Mural: "Visibles" (Fase 5)

Lista de cotexo

Describir manifestacións culturais e artísticas plásticas e visuais, explorando as súas características con interese, establecendo relacións entre elas, valorando a diversidade que as xera, así como as principais profesións vinculadas á creación e interpretación plástica e visual, e empregando o vocabulario específico destas.

 Knolling. (Fase 4)

Rúbrica

Comparar o significado e os elementos característicos de distintas manifestacións culturais e artísticas plásticas e visuais que forman parte do patrimonio de diversas contornas, analizando as canles, medios e técnicas vinculados a elas, así como as súas diferenzas e similitudes, e desenvolvendo criterios de valoración propios.

Mural: "Construíndo a historia".(Fase 2)

Lista de cotexo

Valorar as sensacións e emocións producidas por diferentes manifestacións culturais e artísticas plásticas e visuais, a partir da análise e da comprensión das devanditas manifestacións.

Banda Deseñada: Super artista en acción! (Fase 3)

Rúbrica

Manifestar respecto na recepción de propostas artísticas plásticas e visuais, interiorizando as normas elementais de comportamento e mostrando unha actitude positiva.

Visita virtual ao Museo Thyssen-Bornemisza.(Fase 4)

Rúbrica

Producir obras propias básicas utilizando as posibilidades expresivas do corpo, a imaxe e os medios dixitais básicos e mostrando confianza nas capacidades propias.

 Knolling. (Fase 4)

Rúbrica

Planificar e deseñar producións culturais e artísticas plásticas e visuais colectivas, traballando de forma cooperativa na consecución dun resultado final que cumpra cuns obxectivos acordados e asumindo diferentes roles, desde a igualdade e o respecto á diversidade.

Ruta fotográfica. (Fase 2)

Lista de cotexo

Participar no proceso cooperativo de producións culturais e artísticas plásticas e visuais, de forma creativa, utilizando elementos básicos da linguaxe plástica e visual e diferentes técnicas artísticas.

Banda Deseñada: Super artista en acción! (Fase 3) Rúbrica

Manifestar respecto na realización de actividades, interiorizando as normas elementais de comportamento e mostrando unha actitude positiva e empática cara á expresión de ideas, sentimentos e emocións dos demais.

Banda Deseñada: Super artista en acción! (Fase 3) Rúbrica

Distinguir propostas artísticas audiovisuais de diferentes xéneros, estilos, épocas e culturas, a través da recepción activa e mostrando curiosidade por elas.

Visita virtual ao Museo Thyssen-Bornemisza.(Fase 4)

Rúbrica

Comparar o significado e os elementos característicos de distintas manifestacións culturais e artísticas audiovisuais que forman parte do patrimonio de diversas contornas, analizando as canles, medios e técnicas vinculados a elas, así como as súas diferenzas e similitudes, e desenvolvendo criterios de valoración propios.

Ruta fotográfica. (Fase 2)

Lista de cotexo

Valorar as sensacións e emocións producidas por diferentes manifestacións culturais e artísticas audiovisuais, a partir da análise e da comprensión das devanditas manifestacións.

Banda Deseñada: Super artista en acción! (Fase 3)

Rúbrica

Manifestar respecto na recepción de propostas artísticas audiovisuais interiorizando as normas elementais de comportamento e mostrando unha actitude positiva.

Visita virtual ao Museo Thyssen-Bornemisza.(Fase 4)

Rúbrica

Producir obras propias básicas utilizando as posibilidades expresivas do corpo, a imaxe, o son e os medios dixitais básicos, e mostrando confianza nas capacidades propias.

Knolling. (Fase 4)

Rúbrica

Participar no proceso cooperativo de
producións culturais e artísticas audiovisuais, de forma creativa, utilizando elementos básicos da linguaxe audiovisual e diferentes técnicas artísticas.

Banda Deseñada: Super artista en acción! (Fase 3)

Rúbrica

Compartir os proxectos creativos audiovisuais, empregando diferentes estratexias comunicativas a través de diversos medios e explicando o proceso e o resultado final obtido.

Knolling. (Fase 4)

Rúbrica

Manifestar respecto na creación e interpretación de propostas artísticas audiovisuais, interiorizando as normas elementais de comportamento e mostrando unha actitude positiva e empática cara á expresión de ideas, sentimentos e emocións dos demais.

Knolling. (Fase 4)

Rúbrica

Feito con eXeLearning (Nova xanela)