Saltar navegación

2.2. Temporalización

Temporalización do REA

Esta situación de aprendizaxe está deseñada para 12 sesións. Débese ter en conta que esta proposta de distribución busca como obxectivo principal non reducir en exceso o tempo de experimentación/creación co alumnado. A tipoloxía da área e o escaso número de sesións anuais fan que o compoñente motriz sexa sempre unha prioridade sen obviar que haberá momentos na aula ordinaria para exploración de contidos e realización de actividades interactivas que guían o REA.

Fase Seccións Para que? Temporalización
Fase 1 Descrición Presentación Sesión 1
Fase 2 Exploración Coñecementos previos: elementos da linguaxe visual e da composición Sesión 1
Fase 3 Conexión A violencia de xénero Sesión 2
Fase 3 Conexión Linguaxe visual Sesión 3 e 4
Fase 3 Conexión Composición visual Sesión 5 e 6
Fase 3 Conexión Cartelismo Sesión 7
Fase 4 Reto final Creación de carteis Sesión 8, 9 e 10
Fase 4 Reto final Presentación de carteis Sesión 11 e 12
Fase 5 Conclusión Avaliación e reflexión final.  Sesión 12

Creado con eXeLearning (Ventana nueva)