Temporalización do REA
Esta situación de aprendizaxe está deseñada para 14 sesións. Débese ter en conta que esta proposta de distribución busca como obxectivo principal non reducir en exceso o tempo de experimentación/creación co alumnado. A tipoloxía da área e o escaso número de sesións anuais fan que o compoñente motriz? sexa sempre unha prioridade sen obviar que haberá momentos na aula ordinaria para exploración de contidos e realización de actividades interactivas que guían o REA.
| Fase | Seccións | Para que? | Temporalización |
|---|---|---|---|
| Fase 1 | Descrición |
Presentación |
Sesión 1 |
| Fase 2 | Exploración |
Coñecementos previos (técnicas secas, húmidas e o volume). |
Sesión 1 |
| Fase 3 | Conexión |
Que é o feísmo? Introdución á arte urbana: muralismo e graffiti. |
Sesión 2 |
| Fase 3 | Conexión |
Técnicas secas. Teoría e aplicación. |
Sesión 3 e 4 |
| Fase 3 | Conexión |
Técnicas húmidas. Teoría e aplicación. |
Sesión 5, 6 e 7 |
| Fase 3 | Conexión |
A nosa vila e abocetado de ideas |
Sesión 8 e 9 |
| Fase 4 | Reto final |
Creación e refinamento dos deseños finais. |
Sesión 10 e 11 |
| Fase 4 | Reto final |
Execución das intervencións. |
Sesión 12 e 13 |
| Fase 5 | Conclusión |
Avaliación e reflexión final. |
Sesión 14 |